k.j.k 3376
Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-01-05 01:11

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:41df1a44$0$33637$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> For dem der gider kigge )
> De viser klart hvordan 2 hunde + 1 kat har glæde af hinanden.

> [...]

Hej Jens

Hvor er de smukke, de to vovser - og det er nogle herlige billeder.
At de nyder hinandens selskab, er der da overhovedet ingen tvivl om!
Mis har også affundet sig med dem, kan man se, han ligger helt fredeligt og
slumrer.
Jeg skal godtnok love for, at de har nogle gevaldige tandsæt - du må hellere
holde dig gode venner med dem bette Jens *GG*

Eva

Fra : Pwh

Dato : 08-01-05 09:49

Eva Schmidt wrote:
> [...]

> At de nyder hinandens selskab, er der da overhovedet ingen tvivl om!
> Mis har også affundet sig med dem, kan man se, han ligger helt

Tak skal du have, katten er klart kongen her i huset, katte må alt og
hunde må ingenting, sådan er det bare

> Jeg skal godtnok love for, at de har nogle gevaldige tandsæt - du må
> hellere holde dig gode venner med dem bette Jens *GG*

Vær du helt sikker på at jeg er deres bedste ven, men der er nok ikke
nogen der skal prøve at lette mig for min tegnebog når jeg har dem med

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 08-01-05 21:46

On Sat, 8 Jan 2005 01:10:56 +0100, "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk>
wrote:

>"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hold da op, de er skønne, og katten ligner den ene af mine, dog med
den undtagelse at hun (katten) absolut ikke gider hundene.
Hvad er det de har i deres halsbånd?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 09-01-05 19:33

Leyna wrote:

> Hold da op, de er skønne, og katten ligner den ene af mine, dog med
> den undtagelse at hun (katten) absolut ikke gider hundene.

Tak skal du have, min kat er også en hankat (eller har været),
først fik jeg ham kastreret og for et år siden var de nød til at snitte
hans tissemand af pgr urinvejssten ;-(

> Hvad er det de har i deres halsbånd?

Alle ansvarlige hundeejere har da hundelygter på deres hunde
når det er mørkt, så det er det det er, hundelygter der kan blinke )

/Jens

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 08-01-05 07:30

On Sat, 8 Jan 2005 00:24:52 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>For dem der gider kigge )
>De viser klart hvordan 2 hunde + 1 kat har glæde af hinanden.

jeg kunne ikke se katten nogen steder, fik heller ikke kigget de
sidste igennem, men den er vel i maven på tyson, det er vel det du
mener med at de har glæde af den ikke ? ps du trænger vist til at
få lakeret gulvet ude i gangen

Fra : Pwh

Dato : 08-01-05 09:52

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> [...]
> sidste igennem, men den er vel i maven på tyson, det er vel det du
> mener med at de har glæde af den ikke ? ps du trænger vist til at

Katten er her http://megapixel.dk/vis/billede/266556/3//114_1494.JPG
og du her helt ret, der mangler faktisk en del renovering her i huset

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-01-05 11:54

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For dem der gider kigge )
> De viser klart hvordan 2 hunde + 1 kat har glæde af hinanden.

Det vil jeg da se, om det er rigtigt, så nu skulle du ikke længere have lov
til at have mere end mig, så jeg har anskaffet mig en lille rustrød
missekat, og så håber jeg da på, at den snart mister den helt store
nyhedsinteresse ved hundene. Den er efterhånden blevet snasket godt ind et
par gange ... Så nu er du 10 høns bagud...

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 08-01-05 12:08

> [...]
> store nyhedsinteresse ved hundene. Den er efterhånden blevet snasket
> godt ind et par gange ... Så nu er du 10 høns bagud...

Tilykke med katten, et hjem er ikke et hjem uden en kat
Høns tror jeg ikke jeg skal have, jeg har næsten lige nedlagt mit voliere
og jeg har fundet ud af at jeg ikke vil have flere dyr jeg ikke kan
kæle og lege med

/Jens