giro kort
Fra : KSK

Dato : 23-05-01 00:07

jeg skal brug en skabelon til udskrivning af giro kort enter i word -execl
eller ligne bare noget der kan udskrive giro kort

tigger
KSK

Fra : Newsgroups

Dato : 24-05-01 19:38

Hej - prøv
http://www.yaws.dk

Hilsxen
Hans

Fra : alex

Dato : 26-05-01 23:34

Der er sku da ingen der idag render på posthus med giro kort, når
vi alle har BS eller Homebanking

Fra : Newsgroups

Dato : 27-05-01 11:32

Her kommer lige nøjagtig havd du har brug for
http://www.yaws.dk/office/word/giro4062s.html

hilsen
Hans
moveit@12move.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-06-01 02:01

Hej Hans

? Virker det ? hvor skriver man beløbsmodtagers gironummer, hvad med
beløbsmodtagers adresse, hvad med debnummeret, kortarten......
Når jeg printer siden ud får jeg en blank side!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-06-01 19:33

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beløbsmodtagers adresse, hvad med debnummeret, kortarten......
> Når jeg printer siden ud får jeg en blank side!

Jo, den virker, men ikke til det du efterlyser. Den er beregnet til brug med
forudtrykte girokort og kun sammen med Word. Derfor skal formularfelterne
udfyldes før du vil kunne se noget på udskriften.

Kurt