Lidt smart og megabilligt.
Fra : Coppi

Dato : 27-12-04 22:35

Hej.

Lige et lille tip, med frygt for, at jeg nu ikke kan få flere, fordi I
tømmer butikkerne.

Min store skrumlede Rotte er vild med tøjdyr, rimelig store tøjdyr, men han
får dem ret hurtigt ødelagt så meget, at de ikke kan repareres.

Før fik han kun et hvert år, som så holdt 14 dage. Nu får han jævnt tit,
hans mor har nemlig fået den, synes hun selv, fremragende ide, at købe
genbrug.

Så for ca. 5 kr kan han få et nyt tøjdyr og han elsker det bare.

Men køb nu ikke dem alle, så bliver han bare ked af det.

coppi

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 28-12-04 09:18

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Lige et lille tip, med frygt for, at jeg nu ikke kan få flere, fordi I
> tømmer butikkerne.

Tak for tippet! Mine bærer dem heldigvis kun rundt! Jeg har netop købt et
nyt tøjdyr til dem i dyrehandlen... En stor abe og når man trykker den på
maven lydder den som et Ford A horn. Robin er viiild med den, Jenna synes
vist den er lidt for tåbelig! *GG*

Den er, meget aktuelt, blevet døbt "Ford A" og Robin ved godt hvem vi
snakker om når vi ber' ham hente Ford A!

--
Rinnie Ilsøe
Flatcoat Litter planned Summer 2005

Fra : Hans B.

Dato : 28-12-04 09:39

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jamen, det skal du ikke være. Du skriver jo netop ikke hvor du har købt dem

Hans

Fra : Coppi

Dato : 28-12-04 13:12

Hej Hans.

Jeg skriver jo genbrug, hvor tror du så ???

coppi

Fra : Hans B.

Dato : 28-12-04 17:07

> Hej Hans.
>
> Jeg skriver jo genbrug, hvor tror du så ???

Sorry, godt ord igen! nogen gange skal jeg bare have det skåret ud i pap!

Hans