sååådan, dygtig hund
Fra : Nana Sørensen

Dato : 27-12-04 13:03

Hejsa alle...

I nat var første nat hvor vi ikke sov sommen med Møghunden, siden vi fik
hende. Ti min piveri, og så lagde hun sig på gulvet på et tæppe, sammen med
Peanut, der var en exellent trøster. Skægt nok har vi aldrig haft problemer
med at få Peanut til at sove alene heller. Han pev i fem min, og så var det
overstået.
Vi har nemlig den her meget høje seng, så vi kan ikke sove sammen til
hverdag. Jeg plejer at vågne ved at Peanut står på det øverste trin af
køkkenstigen og tripper. Det er så skægt...
De er godt nok dygtige begge to. Begge to er bare så uproblematiske. Jeg
gyser hver gang jeg ser andre skrive om problemer med deres hunde, og er
bare så glad for at det ikke er mig. Vi har været SÅ heldige med dem begge
to. Rolige, afslappede og søde hunde. Superlækkert.

Mvh. Nana (Ville bare lige dele)

Fra : karsten & Pia

Dato : 29-12-04 13:20

Møghunden, siden vi fik
> hende.

åhh nu har jeg ikke lige fulgt med lige da du fik hende............kalder du
hende møghunden?? Er det kælenavn eller har hun et andet navn som
Peanut???????????????

MVH Pia......der bare er nysgerrig.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-12-04 14:07

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> åhh nu har jeg ikke lige fulgt med lige da du fik hende............kalder
> du hende møghunden?? Er det kælenavn eller har hun et andet navn som

Hejsa....

LOL nej, hun HEDDER ikke møghunden. Men hun har ikke rigtig noget navn
endnu. Så indtil videre hedder hum Mille møghund. LOL

Hun reagerer på ALT hvad man kalder hende, også Peanut. Det er så skægt...

Mvh. Nana

Fra : MGA

Dato : 29-12-04 19:18

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endnu. Så indtil videre hedder hum Mille møghund. LOL
>
> Hun reagerer på ALT hvad man kalder hende, også Peanut. Det er så skægt...

Billeder Nana - billeder!

Her er Kali juleaften:
http://www.metteogthomas.dk/jul2004/kaligris.jpg

Godt nytår