Wolle's WOW
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 18:09

Hejsa

Var i dag i matas og så kosttilskudet "Wolle's WOW"
Har engang læst om det og mindes at det blev rost til skyerne. Så jeg købte
et glas med dem.
Men nu er jeg i tvivl om hvor gode de er at give sine hunde (2 stk west
highland white terrier) og tænkte, at nogen af jer herinde måske kender til
Wolle's wow?

Mvh
H.P.

Fra : pia

Dato : 26-12-04 21:47

Hejsa .. Jeg er ikke en af de Faste i gruppen her , men det du spørger om
kender jeg tilfældigvis *S*
Jeg bruger wolles wow til mine 2 store hunde, og har gjort det i flere år .
Min ene hund er allergi hund og uden wolles wow ville han ikke have haft
pels på kroppen ..
Det er super at give til hundene
Mine hunde vejer henholdsvis 40 og 70 kilo, så jeg bruger 36 kapsler til dem
begger hver dag. . 4 bøtter med kapsler koster mig 437 kr incl porto og der
er til 2 mdr hos mig
Jeg køber det direkte hos wolle i roskilde http://www.wolle.dk/ og det
bliver så sendt med posten . Der er MEGET billigere end hos Matas.
Jeg ved ikke om man kan købe det direkte fra Wolle ( butik) eller om de kun
er pr.post.

Håber at det hjalp lidt
--
Pia