vital animin
Fra : Anet

Dato : 21-12-04 10:14

hejsa

Er der nogen af Jer der har gode dårlige oplevelser med Vital Animin? jeg
har fået at vide at det kan hjælpe min hund til et bedre liv med hendes ryg.
Hun er en formel 1 som er blevet pensioneret nu som 7 år fra jagt. Så nu er
min hund igen og skal bare gå og nyde resten af sit liv inde i huset hos mig
og sove i sengen og bare have det så godt hun kan.

--
Hilsen

Annette

Fra : Jimmy

Dato : 21-12-04 10:16

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote in message
> [...]
mig
> og sove i sengen og bare have det så godt hun kan.

Der er flere fra gruppen der har rapporteret om gode oplevelser med det.
Søg på google groups i denne gruppe.

Mvh
Jimmy

Fra : Anet

Dato : 21-12-04 10:57

"Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> Der er flere fra gruppen der har rapporteret om gode oplevelser med det.
> Søg på google groups i denne gruppe.
>
> Mvh
> Jimmy

(klip)

Ja, det vil jeg gøre hvis du vil forklare mig hvordan jeg gør det.

--
Hilsen

Annette

Fra : Jimmy

Dato : 21-12-04 11:25

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote in message

> "Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> (klip)
>
> Ja, det vil jeg gøre hvis du vil forklare mig hvordan jeg gør det.

God ide.

http://groups.google.com/advanced_group_search

Skriv "Vital animin" i feltet "med alle ordene".
Skriv "dk.fritid.dyr.hund" i feltet "Returner kun beskeder fra
nyhedsgruppen"
Vælg 100 beskeder i menuen øverst til højre

Klik Søg.

Mvh
Jimmy

Fra : Anet

Dato : 21-12-04 12:11

Takker så mange gange

--
Hilsen

Annette

Fra : Anet

Dato : 21-12-04 12:16

Hej Jimmy

Nu har jeg fundet det og læst en hel del om det. Tak for hjælpen til hvordan
jeg fandt frem til noget brugbart læsestof.

--
Hilsen

Annette

Fra : Anet

Dato : 28-12-04 17:19

Jeg har købt vital animin og givet det til hunden siden d. 21 december.
Hvornår kan jeg se en bedring i hendes tilstand? Jeg håber jo at beholde
hende i nogle år som indehund efter en stor karriere som jagthund. Hun er
kun 7 år og derfor vil jeg et langt stykke hen af vejen gøre meget for at
beholde hende bare hun ikke har ondt.

--
Hilsen

Annette

Fra : Finn Jensen

Dato : 28-12-04 17:49

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun 7 år og derfor vil jeg et langt stykke hen af vejen gøre meget for at

Ca. 4 uger.

De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Anet

Dato : 28-12-04 18:20

"Finn Jensen" <dont-spam@me.no> skrev i en meddelelse

> Ca. 4 uger.

(klip)

Tak, vi venter med tålmodighed og ser om små 3 ugers tid.

--
Hilsen

Annette

Fra : Finn Jensen

Dato : 28-12-04 22:14

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak, vi venter med tålmodighed og ser om små 3 ugers tid.

Fortsæt med der efterfølgende indtil 3 måneder hvor effekten bliver optimal
men regn med hun får "krudt i røven" af det også. Og tag bare en
spiseskefuld selv hver dag.

De bedste hilsner
Finn Jensen

Fra : Anet

Dato : 28-12-04 23:09

> [...]
> optimal
> men regn med hun får "krudt i røven" af det også. Og tag bare en

(klip)

Jeg ville være lykkelig bare hun fik et rimeligt tåleligt liv igen og kunne
gå ordentligt istedet for at kravle når hun har ligget længe i samme
stilling. Når hun først er kommet i gang så drøner hun rundt og leger som en
1 års hund.

--
Hilsen

Annette

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-12-04 18:56

On Tue, 21 Dec 2004 10:14:06 +0100, "Anet" <aneteng
> [...]

>min hund igen og skal bare gå og nyde resten af sit liv inde i huset hos mig
>og sove i sengen og bare have det så godt hun kan.

jeg har haft en hund der havde en brækket knogle i poten der var for
kompliseret til at blive lappet sammen, jeg prøvede at give ham vital
animin og han mærkede aldrig noget til potentæt på at være et
mirakelmidel efter min mening køb det i 4kg eller 5kg spande det
er billigst kan ikke huske om der var 4 eller 5kg i ca 999kr det kan
kun andbefales

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-12-04 19:03

> [...]

>min hund igen og skal bare gå og nyde resten af sit liv inde i huset hos mig
>og sove i sengen og bare have det så godt hun kan.

og jeg kendte også en med en schæfer der havde hd den mærkede intet
til det, imens den fik vital animin men en dag havde hun ikke så mange
penge og stoppede med at give spormineralerne og den begyndte at have
ondt 1 uge efter og satte sig ned hele tiden, jeg har kendt et par
stykker hvor det virkede helt utroligt, bla mig selv

nogle mennesker tager det også det smager bare af h til i 70erne
hentede min læge flyveaske ude på amager og strøede det ud over sin
køkkenhave, for at få de naturlige spormineraler tilbage i
grøntsagerne det er bevist at der er endnu mindre spormineraler i
grøntsagerne den dag i dag pga masseproduktionen. så man burde faktisk
tilsætte det til maden hunde eller menneske sund eller rask .

Fra : Nette Stormlund

Dato : 21-12-04 22:28

Hej!

Lge et dumt spørgsmål :

Hvad er flyveaske ?

Jeg har hørt ordet før, men hvad er det som er blevet brændt til aske ?

Og hvor på Amager finder man det ?

M.v.h.
Nette

- som går lidt op i det - jeg har bl.a ormekompost til alt vort
husholdningsaffald, hvilket giver de mest fantastiske tomater.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-12-04 19:34

On 21 Dec 2004 21:27:55 GMT, Nette Stormlund <nette@stormlund.dk>
wrote:

>Hej!
>
>Lge et dumt spørgsmål :
>
>Hvad er flyveaske ?
>
>Jeg har hørt ordet før, men hvad er det som er blevet brændt til aske ?
>
>Og hvor på Amager finder man det ?

jeg ved det desværre ikke det var min læge der fortalte at han hentede
det i 70erne

Fra : Søren LH

Dato : 22-12-04 21:18

> Hvad er flyveaske ?

Aske filtreret ud af røgen fra en kraftværkskedel.

> Jeg har hørt ordet før, men hvad er det som er blevet brændt til aske ?

Som regel kul

> Og hvor på Amager finder man det ?

F.ex. Amagerværket, men hold dig fra det, det er fuld af tungmetaller og
meget andet skidt.

Mvh
Søren