Nicki den stakkel
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-12-04 22:51

Hejsa

Ihhhh altså, jeg har så ondt af Nicki. Nu har han i 1½-2 uger gået og kastet
op, ikke hver dag, men al for tit. I torsdags var han så til lægen, som
konstaterede en maveinfektion. Et par skud i nakken, og piller i 8 dag, og
så skånekost selvfølgelig.

Men ak nej, intet har hjulpet, igen i går og i dag kastede han atter op, så
dyrlægen havde mig i røret her i morges, for jeg mener ikke det kan være
rigtigt.

Vi skal nu smale høm hømmer op de næste 3 dage, og på onsdag skal de så
afleveres, og så må vi se hvad der så skal ske ( og så lige her op til
jul ). Stakkels hund. Han virker heldigvis meget frisk, men det er da
mærkelig han bliver ved. Er der nogen der har prøvet noget ligende?

Mange julehilsner fra

Bolette og Nicki
www.bolettes.dk

Fra : Karina

Dato : 20-12-04 22:37

Hej Bolette

> Er der nogen der har prøvet noget ligende?

Tyson har af og til det sammen. Det er dog bare med opkastninger hver dag
eller hver anden. Det kan også godt vare flere uger.
Vi plejer at få et skud Binyrebarkhomon og et skud Emperal samme dag det
starter. Efterfølgende giver vi ham en pencilinkur i 5 dage. Pillerne hedder
vist nok DCH eller noget der omkring.
Samtidig giver vi skånekost.
Det værste vi har prøvet var en hel måned med opkastninger. Intet hjalp.

Vi har fået taget blodprøver ( det viste et lidt for lavt levertal, men det
kunne skyldes opkastningerne ), urin prøver ( hvilket intet viste ) og en
Gastroskopi af maven og øvre tyndtarm, men det viste heller ikke noget.
Så alt i alt ved vi ikke hvorfor han får sådan nogle turer.

God bedring til Nicki og glædelig jul til jer begge

Mange hilsner

Karina

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 21-12-04 05:27

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cq7hgs$ioc$1@news.cybercity.dk...
> [...]

> jul ). Stakkels hund. Han virker heldigvis meget frisk, men det er da
> mærkelig han bliver ved. Er der nogen der har prøvet noget ligende?

Sådan bare for at få stillet min nysgerrighed, er det langhårede hunde vi
snakker om ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Anet

Dato : 21-12-04 09:30

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan bare for at få stillet min nysgerrighed, er det langhårede hunde vi
> snakker om ??
>
> M.V.H.....Benny..

(klip)

Ja, for langhårede hunde kan nemlig samle uldboller i maven af pels fra dem
selv når de slikker sig og så kaster de dem op igen.

--
Hilsen

Annette

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 10:41

> Sådan bare for at få stillet min nysgerrighed, er det langhårede hunde vi
> snakker om ??

Nicki er en DS-gårdhund, som du kan se, hvis du trykker på Bolettes link.

God bedring med Nicki herfra og god jul.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 24-12-04 04:26

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Nicki er en DS-gårdhund, som du kan se, hvis du trykker på Bolettes link.

Nå, sådan en kan man vel næppe kalde langhåret ..

M.V.H.....Benny..
Forresten.... Glædelig Juletræ..