Ganges Bro
Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 18-12-04 12:24

Hej
Lige uden for Næstved skulle der ved Ganges Bro ligge en gård, hvor man
kan købe bla. Hills hundefoder 30%-40% billigere end ordinærprisen.
Kender nogen i gruppen stedet og adressen.

pft

otn

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 14:23

otnfjern@stofanet.dk wrote:
> [...]
> man kan købe bla. Hills hundefoder 30%-40% billigere end
> ordinærprisen. Kender nogen i gruppen stedet og adressen.

Jeg har set stedet - når vi kører fra Næsved mod Sorø, så ligger det på
højre hånd, og der er skilte med Hills osv. ud mod vejen, så det er ikke til
at overse

Venlig hilsen

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 18-12-04 20:11

Tak for hjælpen.

MVH