Norton Internet Security
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 22-05-01 23:42

Hi,

En gut i Zitech fortalte mig at Symantec har tilbagekaldt Norton Internet
Security - er der nogen der ved mere om dette eller er det bare en hoax

Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med NIS?

Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-05-01 08:07

"Lars Klingenberg" <lklingenberg@ifi.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med NIS?

Ja.
Jeg kører Windows 2000Pro (DK).
NIS lagde min masknie ned, og jeg havde nær aldrig fået liv i den igen!
Installation af NIS gjorde, at jeg ikke kunne boot'e min maskine, og den lod
sig kun modstridigt afinstallere i fejlsikret tilstand *suk*

Idag benytter jeg Zonealarm

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 23-05-01 10:35

> [...]
lod
> sig kun modstridigt afinstallere i fejlsikret tilstand *suk*
Arg! Ubehageligt! Jeg har lige installeret deres "try before you buy"-udgave
og det skabte ikke problemer, så nu må jeg se om det fungere efter
hensigten. Der er i hvert fald lukket land fra www.grc.com.
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-05-01 12:14

> [...]
buy"-udgave
> og det skabte ikke problemer, så nu må jeg se om det fungere efter

Måske jeg bare har været uheldig
Jeg skal ihvertfald ikke i nærheden af den igen, og er idag overordentligt
godt tilfreds med ZA

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 23-05-01 15:24

Har du prøvet ZA på en 2000 server?
Jeg havde ZA kørende på en 2000 server, den tiltede serveren hver 2. time

Har ikke turdet prøve den siden...
Fedter med Tiny Personal Firewall (freeware), erfaringer her?
Jørgen

Fra : Lars

Dato : 24-05-01 18:28

On Wed, 23 May 2001 00:42:09 +0200, "Lars Klingenberg"
<lklingenberg@ifi.ku.dk> wrote:

> En gut i Zitech fortalte mig at Symantec har tilbagekaldt Norton Internet
> Security - er der nogen der ved mere om dette eller er det bare en hoax

En misforståelse. Der er bare lige kommet en ny version (3.0) og
derfor sender Zitech naturligvis deres 2.5'ere retur.

> Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med NIS?

Jow da, men hører det virkelig til i dk.edb.netvaerk?

vh
--
Lars,
<URL:http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>