Hvordan vedlægger man billeder af sine fis~
Fra : Anders

Dato : 29-01-05 17:17

Hej!

Jeg tænkte på om det var muligt at vedlægge billeder når man skal sælge
noget i gruppen "marked.privat.dyr.akvarium"? Hvis nu jeg gerne vil sælge et
par fisk og har billeder
liggende på computeren, hvordan gør jeg så?- (Jeg har prøvet at vedhæfte et
billede når jeg sender en mail ind til forrummet, men så vil den ikke sende
mailen). Det kunne da også lige så vel være et billede af fx en syg fisk,
hvis det var til dette forum.....

Mvh. Anders...

Fra : KatjaStrofen

Dato : 29-01-05 17:27

"Anders" <achigh@fjerndette.post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sende
> mailen). Det kunne da også lige så vel være et billede af fx en syg fisk,

Hej Anders

Se svar i dk.marked.privat.dyr.akvarium :)

Katja