Kommende forum for "gør det selv campisten~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 12-02-05 22:13

Jeg er i færd med at etablere et forum for "gør det selv campisten"
Forummet skal være udvekslingsplads for tips, råd og gode ideer.
Følgende overordnede grupper er på plads: Varmesystemer, Underholdnings
elektronik, Indvendigt tilbehør, Udvendigt tilbehør, Fortelte og tilbehør
til disse.
Har du en god ide til en overordnet gruppe du synes kunne være interessant?

Indholdet vil i øvrigt med garanti blive fri for organisationspolitik.

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Jens

Dato : 12-02-05 22:39

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> interessant?
>
> Indholdet vil i øvrigt med garanti blive fri for organisationspolitik.

Ja, vi skal da ha noget med vedligeholdelse og reparationer, både indvendig
og udvendig.

- Hvor må man sætte donkraften når man skal have hjulet af?
- Hvordan fjerner man de sorte striber?
- Hvordan justere man bremser efter at have renset dem for støv?
- Hvordan laver man selv et fugt-check?
- Hvordan renser man gasbrænderen på køleskabet uden at afmontere skabet?

Jeg kunne blive ved....

Mvh

Jens

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 12-02-05 23:13

"Jens" <mugarbeNOSPAM@privat.dk> wrote in message

> [...]
> - Hvordan laver man selv et fugt-check?
> - Hvordan renser man gasbrænderen på køleskabet uden at afmontere skabet?

Korrekt, jeg skal bare have nogle overordnede grupper. Det du nævner her
kunne ligge inden for: Udvendig vedligehold - Indvendig vedligehold

Fra : Gismo

Dato : 13-02-05 00:16

dk.fritid.camping.teknik.vedligehold

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-02-05 00:30

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> dk.fritid.camping.teknik.vedligehold

Næh, det er vist ikke opnåeligt.
Men gruppen "Vedligehold" skal nok være der!

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-02-05 12:25

Erik M. Nielsen wrote:

> Jeg er i færd med at etablere et forum for "gør det selv campisten"

Skal informationer nu spredes til endnu et forum? Der er allerede flere der
er åbne for "gør-det-selv"...

Igen, de eksisterer allerede. Her - samt på http://campingferie.dk og på
http://campingstuff.dk og andre steder har campister den mulighed.

> Følgende overordnede grupper er på plads: Varmesystemer,
> Underholdnings elektronik, Indvendigt tilbehør, Udvendigt tilbehør,
> Fortelte og tilbehør til disse.

Cirka den inddeling har været at finde på mindst et, nu lukket, forum.

> Har du en god ide til en overordnet gruppe du synes kunne være
> interessant?

Jo færre steder de interessante informationer spredes, jo lettere er det at
finde det ønskede.

> Indholdet vil i øvrigt med garanti blive fri for organisationspolitik.

Det er DCU's også og for den sags skyld, er denne nyhedsgruppe det også,
hvis man læser den med Outlook Express, og filtrerer på det uønskede. Det er
ganske enkelt - følg blot denne link, og hent grupperne og abonner på denne
enkelte: news:dk.fritid.camping

Alt i alt - det du er i gang med er set før...Samtidig er det givet et
grafisk baseret forum, som er meget mere langsommeligt at have med at gøre
end en nyhedsgruppe. Men trods alt, held og lykke med det.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-02-05 13:23

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> wrote in message

> Skal informationer nu spredes til endnu et forum? Der er allerede flere
> der er åbne for "gør-det-selv"...

Ja, vi mener der er plads, også til os.

> Igen, de eksisterer allerede. Her - samt på http://campingferie.dk og på
> http://campingstuff.dk og andre steder har campister den mulighed.

Jo. Vi etablerer blot et "rent" forum.

> Cirka den inddeling har været at finde på mindst et, nu lukket, forum.

Det skal ikke afholde os fra at forsøge!

> Jo færre steder de interessante informationer spredes, jo lettere er det
> at finde det ønskede.

Præcis. Derfor vil vi samle så meget som muligt. Og derfor inviterer vi til
at komme med input til indholdet.

> [...]
> er ganske enkelt - følg blot denne link, og hent grupperne og abonner på

Du kan filtrere dig til døde, men så lang tid folk vedligeholder debatten,
så hjælper det ikke noget.

> Men trods alt, held og lykke med det.

Tak, og du skal være velkommen på en kigger

Erik

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-02-05 13:44

Erik M. Nielsen wrote:

> Ja, vi mener der er plads, også til os.

Plads er der masser af - blot bidrager det kun til spredning af
informationer.

> Jo. Vi etablerer blot et "rent" forum.

"Rent"? Hvad mener du?

> Præcis. Derfor vil vi samle så meget som muligt. Og derfor inviterer
> vi til at komme med input til indholdet.

DCU og Campingferie.dk sidder allerede nu så tungt på "markedet", at det
stort set er en umulig opgave, du der stiller dig selv.
Den 3. store spiller på markedet er den eneste, som ikke er styret af nogle
interesser overhovedet - nemlig denne gruppe!
Alle de web-baserede sites med debatfora har en eller anden interesse i
camping, som måske kan farve indholdet. Det er ikke tilfældet med
nyhedsgruppen. Dertil kommer nyhedsgruppernes natur, der betyder, at det er
langt det hurtigste medie at benytte til debatfora.

> Du kan filtrere dig til døde, men så lang tid folk vedligeholder
> debatten, så hjælper det ikke noget.

Det er jeg bestemt ikke enig med dig i! Der kræves kun ganske få klik med
musen, så er en tumpe udelukket. Men helt ærligt så er det hurtigere, bare
at klikke videre til "næste ulæste" - og så skal man ikke kimse af den
underholdningsværdi, der trods alt er i indlæggene fra enkelte. Husk på det
gamle Piet Hein gruk: "Den der tager spøg kun for spøg, og alvor kun
alvorligt, han har forstået begge ting meget dårligt".

> Tak, og du skal være velkommen på en kigger

Jeg vil da nok kigge forbi - men aktivt er det nok kun her og på
campingferie.dk samt selvfølgelig på campingstuff.dk man finder mig.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : verner

Dato : 13-02-05 22:07

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Plads er der masser af - blot bidrager det kun til spredning af
> informationer.

Der kan være rigtig meget fornuft i at samle nogle campingområder i
bestemte
fora, så kan folk søge de fora som interesserer dem. I dette forum er der
nogle som går i selvsving hvis de ser et indlæg fra mig ! OG SÅ FORSØGER DE
AT
ØDELÆGGE
DEBATTEN. Dit forum vil være perfekt,
for jeg agter ikke at skrive eet eneste indlæg der ))

> "Rent"? Hvad mener du?

Alle de praktiske ting ! vedligeholdelse småreperationer m.m.
Det er en rigtig god ide så skal man ikke lede et helt forum eller flere
fora
igennen for at finde opskriften på reperation af bremserne f.eks.
RIGTIG god ide at SAMLE viden istedet for at sprede den
ud.
Som Carsten Stage pointerer vil det være et uafhængigt forum, ikke ligesom
f. eks.
CampingDanmark, Campingstuff, DCU og Campingferie.dk der tjener til
livets ophold på reklamer og det er der jo
ikke noget galt i, men det er ikke sikkert at rådene er lige ufarvede !

Rigtig god ide.

> DCU og Campingferie.dk sidder allerede nu så tungt på "markedet", at det
> stort set er en umulig opgave, du der stiller dig selv.

Forkert de to du nævner "overlever" p.g.a. reklame det vil det nye forum
ikke gøre, her er det CAMPISTERNE som kommer med råd og vejledning uafhængig
af reklame.

> Den 3. store spiller på markedet er den eneste, som ikke er styret af
> nogle interesser overhovedet - nemlig denne gruppe!

Det er ikke rigtigt. Der er nogle DCU-medlemmer/HYLERE I DENNE
NUHEDSGRUPPE som gør alt for at sabotere
den frie debat når der er noget som ikke passer dem, DE VIL BESTEMME HVAD
FOLK SKRIVER OM OG HVEM SOM SKRIVER!
Og DET slipperi fuldstændigt for.

OG INGEN REAGERER imod HYLERNE! I HVEMS interesse saboterer de debatten?

> Alle de web-baserede sites med debatfora har en eller anden interesse i
> camping, som måske kan farve indholdet. Det er ikke tilfældet med
> nyhedsgruppen.

Det er heller ikke korrekt der er DCU tilhængere der gør alt for at sabotere
den frie debat. De deltager ikke i debatten, men SPAMMER kun.
Så et forum hvor i kan dyrke jeres interesse indenfor særlige campingområder
vil være perfekte. Der er mange som vil have glæde af sådan et forum
hvor reparationer og vedligeholdelse er i højsædet.

Dertil kommer nyhedsgruppernes natur, der betyder, at det er
> langt det hurtigste medie at benytte til debatfora.

Sludder og vrøvl der kan gå op til 9 timer før et indlæg bliver
offentliggjort
og det er mere reglen end undtagelsen.
Så dit forum med responstid på NUL vil være perfekt.
Campingguiden er perfekt rent teknisk , men de har desværre tegnet
kontrakt med DCU, så de bruger også DCUs CENSURMETODER.

Det er jo ikke et debatforum han vil lave, men et forum med praktiske
ting omkring camping. RIGTIG GOD IDE.

> [...]
> at klikke videre til "næste ulæste" - og så skal man ikke kimse af den
> underholdningsværdi, der trods alt er i indlæggene fra enkelte.

Da det ikke bliver et debatforum får du desværre ikke glæde af mig ))

Husk på det
> gamle Piet Hein gruk: "Den der tager spøg kun for spøg, og alvor kun
> alvorligt, han har forstået begge ting meget dårligt".

Den forstår han ikke, manden er ikke i besidelse af humor, KUN bedre
vidende.

> Jeg vil da nok kigge forbi - men aktivt er det nok kun her

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH.

og på
> campingferie.dk samt selvfølgelig på campingstuff.dk man finder mig.

Ja DET har de jo selv været uden om.

> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage

Hilsen
verner

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 17:56

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> ØDELÆGGE
> DEBATTEN. Dit forum vil være perfekt,
> for jeg agter ikke at skrive eet eneste indlæg der ))

Husk, man skal love hvad man holder!

--
Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 15-02-05 19:32

Fra : Anette

Dato : 14-02-05 00:07

Carsten Stage wrote:
> Plads er der masser af - blot bidrager det kun til spredning af
> informationer.

Det er da en lidt spøjs facon at forsøge at tage initiativet ud af
folk...tsk tsk
Siden hvornår er det blevet skadeligt med lidt kvalificeret konkurrence?
Spredning af info, skriver du, ja men det ville da være rart om der var bare
ET forum på nettet hvor man kunne slippe for de dødsyge diskussioner om DCU,
og snakke camping i stedet, i en venlig, imødekommende og behagelig tone.

> Det er jeg bestemt ikke enig med dig i! Der kræves kun ganske få klik
> med musen, så er en tumpe udelukket.

Ja, det *ville* det være hvis skriverne kunne lære at quote ordentligt og
lade være med at fodre troll'en der forpester dette forum, men det er
drømmerier. Det er for nemt at provokere temperamentet når man sidder
hyggeligt og trygt i sit eget hjem og er næsten helt anonym.

> Jeg vil da nok kigge forbi - men aktivt er det nok kun her og på
> campingferie.dk samt selvfølgelig på campingstuff.dk man finder mig.

Jeg vil glæde mig til et godt nyt campingforum, som er uden politiske og
kommercielle interesser.
Jeg vil glæde mig til at "sludre" camping og rejser, uden det hele skal
forplumres af enkelte menneskers gamle nag og evindelige trang til at nakke
hinanden.

Erik - jeg ser frem til at du sætter dit forum i cyberspace.

/ Anette

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 17:58

"Anette" <abc@def.es> wrote in message
> [...]
> nakke hinanden.
>
> Erik - jeg ser frem til at du sætter dit forum i cyberspace.

Hej Anette,

Du skal være velkommen

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-02-05 13:46

Erik M. Nielsen wrote:

> Ja, vi mener der er plads, også til os.

Forresten, du skriver "vi" og "os" - hvem er det?

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : verner

Dato : 13-02-05 14:45

> Tak, og du skal være velkommen på en kigger
>
> Erik

Også et MEGET stort held og lykke med projektet. Det ville være
meget velkomment hvis vi her i nyhedsgruppen slipper for IGEN og IGEN
at læse om sorte striber og farven på lokumspapiret o.l. som spilder vores
tid, nu må vi komme bare lidt videre.
Så klø på med det nye forum, jo mere det tager af den slags fra denne
nyhedsgruppe
jo bedre. Held og lykke.

Hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-02-05 15:13

Bo Børgesen wrote:

> ... Det ville være
> meget velkomment hvis vi her i nyhedsgruppen slipper for IGEN og IGEN
> at læse om sorte striber og farven på lokumspapiret o.l. som spilder
> vores tid, nu må vi komme bare lidt videre.

Bo et al - få en voksen til at vise dig hvordan DU kan springe tråde/emner
over som du ikke kan lide ! Det er ikke så vanskeligt som du tror, jeg er
overbevist om at selv du kanl ære det !..... i løbet af nogle uger.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som beklager, at jeg undtagelsesvis reagerede på et åndssvagt indlæg...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-02-05 11:09

Carsten Stage wrote:

>- som beklager, at jeg undtagelsesvis reagerede på et åndssvagt indlæg...

....og som derfor lukkede fumpen ind i min newsreader selv om han er burret
inde i mit kill-filter!

I øvrig er jeg enig i dine betragtninger over det uhensigtsmæssige i at
sprede debatten på nye og andre fora.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra campingtur (første halvdel) i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm

Fra : Gismo

Dato : 14-02-05 20:38

KLIP.....

Forslag.

Kunne fundasen eller hvad det nu hedder, ikke
ændres igen, så forenings debat ikke var tilladt
og så oprette et nyt forum til forenings debat?

Jeg aner ikke en dyt om hvordan man laver en NG
Jeg ved heller ikke om Verner, Bo, og alle andre
foreningsdebattøre vil accepterer det.

Gismo.

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-02-05 20:52

Tak for diverse kommentarer.
Vi er stadig overbeviste om at vi har et alternativ der kan være interessant
for mange. Hvor "sorte striber" er lige så velkomne som justerbare
støddæmpere på amerikansk importerede undervogne. Sagt med andre ord, vi
rummer det meste.
Med hilsen
Erik Nielsen
www.campingtips.dk

Fra : phk

Dato : 15-02-05 07:01

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så oprette et nyt forum til forenings debat?
>
> Jeg aner ikke en dyt om hvordan man laver en NG
> Jeg ved heller ikke om Verner, Bo, og alle andre

Jeg tror det er lige hvad der skal til. Denne form for debat -
nyhedsgrupperne - er langt den nemmeste at have med at gøre, man sparer
download-tid i rå mængder.

Og hvis foreningsdebat bliver i sin egen gruppe var der nok flere der fik
øje på stedet her.

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 15-02-05 11:17

> [...]

> download-tid i rå mængder.
>
> Og hvis foreningsdebat bliver i sin egen gruppe var der nok flere der fik

Vi kunne jo også vælge at censurere sorte striber og farven på lokumspapiret
væk! Vi kunne også vælge dem fra som ikke vil være medlemmer i DCU !

Helt ærligt hvis der er en 4-5 personer som har problemer med DCU-debat
så bær dog over med dem at de ikke er så begavede at de kan finde ud af at
springe
disse indlæg over!

Det "nye" forum (Campingguiden om igen, men de her er bare ENDNU mere
censurliderlige,
de vil have lov til at CENSURERE hvad der passer dem ! og DET gider voksne
mennesker ikke
stå model til) de har ikke en jordisk chance,
folk vil ikke lade sig censurere i hoved og røv.
Det går præcis som Campingguiden,
det dør i løbet af EEN måned.
Folk søger hen hvor folk er !...HER i den censurfrie debat.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 15-02-05 15:19

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> så bær dog over med dem at de ikke er så begavede at de kan finde ud af at

Det kan godt ske der kun er en 4-5 personer der har problemer med DCU-debat,
men der er en hel del gange flere som har problemer med en bestemt persons
skrivestil og køren rundt i det samme og samme og samme.

De fleste af os der ønsker det har opdaget pointen i dine indlæg. Problemet
er at der er for mange gentagelser og din skrivestil lader sig en hel del
tilbage at ønske - noget du har fået at vide helt tilbage fra dengang du
kaldte dig Bo og stadig ville kendes ved du hed Børgesen.

> [...]
> Det går præcis som Campingguiden,
> det dør i løbet af EEN måned.
> Folk søger hen hvor folk er !...HER i den censurfrie debat.

Folk søger også væk herfra - og den eneste person det kan tilskrives - det
er dig.

Men sådan er det jo så forskellig hvad man bliver stolt af.
--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 15-02-05 17:22

> Det kan godt ske der kun er en 4-5 personer der har problemer med
> DCU-debat, men der er en hel del gange flere som har problemer med en
> bestemt persons skrivestil og køren rundt i det samme og samme og samme.

Hvor ved du det fra er du synsk?

> De fleste af os der ønsker det har opdaget pointen i dine indlæg.

OS !! Hvem er du talsmand for ?

Du måske, men du kan ikke tale på alles vegne vel, selvom du gerne
vil gøre dig selv til en betydningsfuld person !
Du kan kun gætte og digte, og det gør du så.

Problemet
> er at der er for mange gentagelser og din skrivestil lader sig en hel del
> tilbage at ønske

Ja nogen skal jo se sagen fra flere sider inden de forstår sammenhængen!
jeg tror du er en af dem. Er det din skrivestil som skal være den
eneste acceptable her i nyhedsgruppen ?
Skal DU bestemme alle andres skrivestil ? Skal alles skrivestil godkendes
af dig?
Tror du ikke at du overvurderer dine evner og betydning ?
Et er at være god til at skovle skidtfisk ! noget helt andet er det at
vurdere
alle andres skrivestil !
Det er vist ikke ligefrem studenterhuen som klemmer dig.

- noget du har fået at vide helt tilbage fra dengang du
> kaldte dig Bo og stadig ville kendes ved du hed Børgesen.

Det har jeg aldrig heddet og det kommer jeg heller ikke til.

> Folk søger også væk herfra - og den eneste person det kan tilskrives - det
> er dig.

Hvor ved du det fra ? selv alle båtnakkerne som kører på min person og
som SIGER at de ikke læser mine indlæg kaster sig over dem så snart de er
skrevet.
Og de glemmer MEGET ofte at de har forkyndt de er på ignore, og svarer på
mine indlæg hehehehh som overhovedet ikke behøver svar, for den virkelighed
de beskriver kan ikke bortforklares/modbevises .
Mine indlæg er gruppens MEST læste og mest kommenterede, og så er mit formål
nået, uanset hvad du og andre siger som ikke deltager i debatten, men kun
vil lege skolemestre ! du må have være meget undertrykt og kuet tidligere,
siden du
nu forsøger at skolemester og hævde dig og tror, at du taler på hele folkes
vejne.

> Men sådan er det jo så forskellig hvad man bliver stolt af.

Ja hvad er du stolt af ? at skovle skidtfisk ? at deltage i debatten om et
emne? eller at
du tror du taler på alles vejne ? eller svine personer til når det passer
dig ?

> Per, Esbjerg

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 15-02-05 18:02

> Hvor ved du det fra er du synsk?

Det behøver jeg ikke være for at regne det ud. Det er blot at læse med her.
Og jeg _har_ lært at tælle.

> OS !! Hvem er du talsmand for ?

Jeg har ikke udnævnt mig selv til talsmand. Men jeg kan læse med her.

> Du måske, men du kan ikke tale på alles vegne vel, selvom du gerne
> vil gøre dig selv til en betydningsfuld person !
> Du kan kun gætte og digte, og det gør du så.

Du er totalt uden for pædagogisk rækkevidde. Det er ikke noget jeg digter,
det har du fået at vide mange gange.

> Problemet

> Ja nogen skal jo se sagen fra flere sider inden de forstår sammenhængen!

Bo - prøv lige at læse igen - "der er for mange gentagelser og din
skrivestil lader sig en hel del tilbage at ønske". Prøv at se om du kan
forstå det - ellers få en voksen til at hjælpe dig.

> [...]
> af dig?
> Tror du ikke at du overvurderer dine evner og betydning ?

NEJ!

> Et er at være god til at skovle skidtfisk ! noget helt andet er det at
> vurdere
> alle andres skrivestil !

Nu drejer du din interesse ind på fisk igen. Sidste gang du gjorde det hed
du HansHenrik og spurgte efter fiskeri i Norge:

> Jeg planlægger ferietur i campingvogn til Norge til sommer fra midten
> juni til midten juli. Er der nogen som kender gode elve med godt
> laksefiskeri i Sydnorge?

Vi glæder os rigtig meget til midten af juni til midten af juli, hvor vi
naturligvis forventer at løjtnant Bo Børgesen (også) vil være bortrejst.
Hell, måske kender I endda hinanden ...

> Det er vist ikke ligefrem studenterhuen som klemmer dig.

Den klemmer heller ikke dig. Så ville du have højere rang end en den du er
kendt for her.

> - noget du har fået at vide helt tilbage fra dengang du

> Det har jeg aldrig heddet og det kommer jeg heller ikke til.

Så Bo Børgesen skal ikke på laksefiskeri? Det må de vide noget om på dit
tjenestested.

> Hvor ved du det fra ?

Det ved jeg fordi jeg kender nogle som har gjort det. Faktisk er de endt i
bl.a. DCU´s forum.

> selv alle båtnakkerne som kører på min person og
> som SIGER at de ikke læser mine indlæg kaster sig over dem så snart de er
> skrevet.

Er du nu også sikker på det, Bo. Du har jo svært ved at huske hvem der er
plonket dig og hvem der ikke har. Bl.a. har du beskyldt mig for at have
gjort det - hvilket jeg ikke har.

> Mine indlæg er gruppens MEST læste og mest kommenterede,

Hvor ved du den slags fra, Bo? Er du synsk? Hvordan kan du være mest læst?
Der er trods alt flere der interesserer sig for camping end for dine udbrud.

> [...]
> siden du
> nu forsøger at skolemester og hævde dig og tror, at du taler på hele

Har jeg? Så må du jo også have været det, fordi du har lige gjort det samme.

Og helt klart også forskel på det når det er mig (eller andre) det drejer
sig om - og så dig selv.

> Ja hvad er du stolt af ? at skovle skidtfisk ?

Det gør jeg så ikke lige. Som jeg tidligere har forsøgt at forklare dig bor
jeg ikke i Esbjerg.

> at deltage i debatten om et emne?

Det er jeg så ikke stolt af. Især når det er et emne du bringer op.

> eller at
> du tror du taler på alles vejne ? eller svine personer til når det passer
> dig ?

Det man siger gør man selv. Det passer i særdeleshed meget godt på dig selv.

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 15-02-05 20:00

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en

> Det behøver jeg ikke være for at regne det ud. Det er blot at læse med
> her. Og jeg _har_ lært at tælle.

Hvor mange har du så konkret talt til?

> Jeg har ikke udnævnt mig selv til talsmand. Men jeg kan læse med her.

Du skriver hele tiden os ! Har du kontaktbesvær ?
Hvad har OS med at du læser her at gøre ?
Giv mig og dette forum bare TO eksempler på folk som
siger de forlade dette forum OG HAR GJORT DET !

> Du er totalt uden for pædagogisk rækkevidde. Det er ikke noget jeg digter,
> det har du fået at vide mange gange.

Der løb du tør for argumenter hva do!

> Bo - prøv lige at læse igen - "der er for mange gentagelser

Bestemmer DU hvor mange gange man må skrive om et emnet ?
Er du sikker på du ikke er blevet klemt ved fødslen eller tabt på
gulvet? Du går vel ikke og sniffer skidtfisk dampe vel?

og din
> skrivestlader sig en hel del tilbage at ønske".

Tror du ikke du skal finde stavepladen frem igen ?
og fortæl så lige hele nyhedsgruppen hvad DU har bestemt at der er den
rigtige skrivestil? Selvom jeg tror opgaven overstiger dine evner.

> NEJ!

Du har måske ikke nogen evner eller betydning ? udover at skovle
skidtfisk i Esbjerg havn?

> Nu drejer du din interesse ind på fisk igen.

Jeg vil bare skrive om et emne du forstår dig på !

> Vi glæder os rigtig meget til midten af juni til midten af juli, hvor vi
> naturligvis forventer at løjtnant Bo Børgesen (også) vil være bortrejst.
> Hell, måske kender I endda hinanden ...

Nej jeg kende ingen af det navn og hvor din ven er i juni og juli rager
mig en høstblomst. Du kan jo skrive til ham og spørge ?

> Den klemmer heller ikke dig. Så ville du have højere rang end en den du er
> kendt for her.

Jeg har ingen rang men en tittel der vil gøre dig misundelig.
Den er IKKE skidtfiskskovler !

> Det ved jeg fordi jeg kender nogle som har gjort det. Faktisk er de endt i
> bl.a. DCU´s forum.

Nåe hvad kalder disse nogle ? to eller 100 ? mennesker sig i så i DCUs
"debatforum" ?
Du kender dem måske ikke så godt at du ved hvad de hedder ? hehehehheh

> Er du nu også sikker på det, Bo. Du har jo svært ved at huske hvem der er
> plonket dig og hvem der ikke har. Bl.a. har du beskyldt mig for at have
> gjort det - hvilket jeg ikke har.

Nej jeg tror simpelthen ikke du kan finde ud af det.

> Hvor ved du den slags fra, Bo? Er du synsk? Hvordan kan du være mest læst?
> Der er trods alt flere der interesserer sig for camping end for dine
> udbrud.

Næe jeg ser som bare på nyhedsgruppens statestik ! Da du sandsynligvis ikke
kan finde ud af det kan du jo begynde at tælle de "visuelle" hit.

> Og helt klart også forskel på det når det er mig (eller andre) det drejer
> sig om - og så dig selv.

Enig vi er jo ikke alle ens.

> Det gør jeg så ikke lige. Som jeg tidligere har forsøgt at forklare dig
> bor jeg ikke i Esbjerg.

Joe du er godt nok indfødt skidtfiskeskovler i Esbjerg Havn.

> Det er jeg så ikke stolt af. Især når det er et emne du bringer op.

Næe du svarer ikke med argumenter ! så du forstår nok ikke indholdet
og emnet.

> Det man siger gør man selv. >

Kommentarer her til dig er overflødig.

> Per, Esbjerg

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 15-02-05 20:28

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du skriver hele tiden os ! Har du kontaktbesvær ?

> Der løb du tør for argumenter hva do!

Næh - jeg konstaterer at du mange gange har fået at vide at du er udenfor
pædagogisk rækkevidde. Et svar af den slags der bekræfter blot det.

> Bestemmer DU hvor mange gange man må skrive om et emnet ?
> Er du sikker på du ikke er blevet klemt ved fødslen eller tabt på
> gulvet? Du går vel ikke og sniffer skidtfisk dampe vel?

Nu er du faldet ned i en rille igen - og der er heller ingen argumenter i
det du skriver.

> og din

> Tror du ikke du skal finde stavepladen frem igen ?

Argumenterne Bo, i stedet for at rakke ned på folk.

> Du har måske ikke nogen evner eller betydning ? udover at skovle
> skidtfisk i Esbjerg havn?

Flere argumenter.

> Jeg vil bare skrive om et emne du forstår dig på !

Jeg har ikke forstand på fisk. Det er dig der interesserer dig for det. Du
ved - HansHenrik, laksefiskeri, Norge. Du er vist blevet temmelig forvirret
af det her.

> Nej jeg kende ingen af det navn og hvor din ven er i juni og juli rager
> mig en høstblomst. Du kan jo skrive til ham og spørge ?

Jamen Bo, jeg kan jo ikke få fat i ham når han er i Norge. Og han er
_aldeles_ ikke min ven. Bliver det heller aldrig.

> Jeg har ingen rang men en tittel der vil gøre dig misundelig.
> Den er IKKE skidtfiskskovler !

Nej, men du interesserer dig temmelig meget for det.

(Du er selvfølgelig igen løbet tør for argumenter og ved ikke hvad du skal
finde på at skrive. Så kan du selvfølgelig bare rakke ned på dine
"debatanter" (du kan godt huske hvad det er, ikke Bo?)).

> Nåe hvad kalder disse nogle ? to eller 100 ? mennesker sig i så i DCUs
> "debatforum" ?

Jeg har virkelig ikke lyst til at afsløre hvem det er. Slet ikke over for
dig.

Fisk igen. Det fylder meget i dit lille hoved, hva´?

> Næe du svarer ikke med argumenter ! så du forstår nok ikke indholdet
> og emnet.

> Kommentarer her til dig er overflødig.

Ja, fordi du er igen igen løbet tør for argumenter.

--
Per, Esbjerg

Fra : LS

Dato : 15-02-05 19:18

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> OS !! Hvem er du talsmand for ?

I den forbindelse kan jeg da godt være enig med phk. Så er vi to og så kan
han vel godt tillade sig at sige os uden at han behøver at være talsmand.

Iøvrigt kan alt det her ævl jo ikke være andet end forbandet god reklame for
et nyt forum. Jo mere af det her jo før flygter folk over i det andet så fyr
bare løs.

Fra : Sten Bo

Dato : 15-02-05 18:16

> [...]
> er dig.
>
> Men sådan er det jo så forskellig hvad man bliver stolt af.

Helt enig - det er dybt sørgeligt.

Indlæg fra bestemt side minder utrolig om det, der kom efter andres opstart
og nødvendige stramninger, og vi får vel nogle flere indlæg i samme stil.
Det helt afgørende er, at der er nogen der kan trække i håndbremsen. Også
her i gr.

Jeg tror overhovedet ikke det vil hjælpe hvis vi ændrer fundatsen - og syns
også, at det for alvor vil være en falliterklæring. Der kommer vel til sidst
en naturlig løsning på sagen. Hold ud og hold igang. Men la vær med at
svare, hvis man er uenig og vil undgå trælse skænderier. De er totalt
nytteløse og man komme som oftest til selv at blive pinlig. Et af vores
punkter er netop, at man ikke skal debattere personer. Suk og græmmelse. Ta
det her som et principudsagn.

Hvis jeg husker ret, var Peers, campingferie, bemærkninger inden man åbnede
forum på deres side, netop en beklagelse af stilen her i gr. OG, at man
gerne måtte debattere DCU hos dem, _bare det_ holdes i fin sober stil.
Altså, at man undgår persontilsvining. (ret mig hvis jeg tar fejl).

Fundatsen for gr. her og usenet som sådan, er ganske fremragende, hvis bare
det bliver respekteret og pænt holdes ved lige.

Hilsen Sten Bo

--
Det er foruroligende, jeg er begyndt at gå og snakke med mig selv.
- Jamen så kan du jo bare la være med at svare!

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 17:44

> [...]
> Det går præcis som Campingguiden,
> det dør i løbet af EEN måned.
> Folk søger hen hvor folk er !...HER i den censurfrie debat.

Kære Verner,
Jeg takker dig for den reklame du her giver www.campingtips.dk
Folk skal selvfølgelig debattere hvor de har lyst. Det kan hverken du eller
jeg styre. Men jeg tilbyder et alternativ til denne gruppe, med en sober og
værdig debatform.
Jeg kan samtidig love dig, og andre at vi ikke lukker ned. Vi skal ikke leve
af campingtips.dk og om der er 1 indlæg om dagen, eller (forhåbentlig) 100,
vil ikke påvirke eksistensen af campingtips.dk.

Fra : verner

Dato : 15-02-05 18:09

> [...]
> leve af campingtips.dk og om der er 1 indlæg om dagen, eller
> (forhåbentlig) 100, vil ikke påvirke eksistensen af campingtips.dk.

Det er din vurdering, din metode og dit valg ! Held og lykke med dit
projekt.

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 15-02-05 11:01

> [...]
> over som du ikke kan lide ! Det er ikke så vanskeligt som du tror, jeg er
> overbevist om at selv du kanl ære det !..... i løbet af nogle uger.

Touche ----- bortset fra at jeg ikke hedder Bo så har du fuldstændig ret.
Her
fangede du mig. 1-0 til dig.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 21:11

On Sun, 13 Feb 2005 12:24:47 +0100, "Carsten Stage"
<stagenospam@fabel.dk> skrev:

> [...]

Godt at der er stor interesse for camping. men sørgeligt at man bliver
nødt til at lave flere forum for at undgå organisationspolitik.

> [...]
>ganske enkelt - følg blot denne link, og hent grupperne og abonner på denne

Jeg tror at der er filtermulighed i de fleste newsprogrammer.
Forte Agent virker bestemt ganske fint.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 13-02-05 16:48

> [...]
> interessant?
>
> Indholdet vil i øvrigt med garanti blive fri for organisationspolitik.

Er der en dansk http://www.camping-cars-caravans.de/doityourself/ på vej?

Debatten klarer sig vel i forvejen med et dusin muligheder. Men man kunne
måske ønske sig nogle - ofte stillede.

Jeg hørte på Bella-centret BT love os, at man ville "sætte sig" totalt på
campingbranchen - og tilbød dækning af alle henvendelser, store som små. Det
kan være, at du skulle konferere med BT inde du/i går i gang. Man har der
både papir og it dækning - og tar sikkert med kyshånd mod hjælp til en
uafhængig campingbrevkasse.

Bare et forslag

Held og lykke.

Sten Bo

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 18:05

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> der både papir og it dækning - og tar sikkert med kyshånd mod hjælp til en

Tak for det

Om vi kommer til at kunne sammenlignes med
http://www.camping-cars-caravans.de/doityourself/ er op til brugerne. Vi er
startet med et tomt forum, og håber så bare på at få det fyldt op med tips,
tricks og "how to do it" fra brugerne.

Fra : Tournesol

Dato : 15-02-05 17:42

Hejsa

Må jeg foreslå en gruppe med noget af det vigtigste for en cv nemlig den der
knokler foran Bilen Jeg syntes det er rart at høre andre om den arbejdshest
man påtænker at spænde for om der er nogle som har erfaringer for om den nu
ogås kan trække eller om hvad man skal se efter osv.

Her i familien er vi ved at finde en trækker og det er ved at sætte os grå
hår i hovdet da der er langt mere en kun trækker at tage hensyn til .

Knus henriette.

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-02-05 17:53

Tournesol wrote:

> Må jeg foreslå en gruppe med noget af det vigtigste for en cv nemlig
> den der knokler foran Bilen

Til det formål eksisterer der allerede grupper - denne gruppe kan bruges,
men der er jo også news:dk.fritid.bil

Jeg selv ville nok bruge denne gruppe til det.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 18:16

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Her i familien er vi ved at finde en trækker og det er ved at sætte os grå
> hår i hovdet da der er langt mere en kun trækker at tage hensyn til .

Hej Henriette,

Hvis brugerne på campingtips.dk ytrer ønske om det, åbner vi gerne en gruppe
med "arbejdsheste".

Fra : phk

Dato : 15-02-05 18:30

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her i familien er vi ved at finde en trækker og det er ved at sætte os grå
> hår i hovdet da der er langt mere en kun trækker at tage hensyn til .

Du kan slå op her. Der får du alle spørgsmål:

http://www.whattowcar.com/

--
Per, Esbjerg

Fra : Tournesol

Dato : 15-02-05 19:24

Hejsa Per og Carsten

Tak for linket

Jeg vælger nok også mest at bruge ng
Men jeg vil nok vælge at bruge gruppen her for det mener jeg vil være mest
relevant

Jeg skal nok på et tidspunkt stille 100 spørgsmål nok mest om erfaringer med
de udvalgte biler

Knus Henriette.