Nedlæg de 7 Kredse i DCU.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-02-05 13:36

Søg på:

"Nedlæg de 7 Kredse i DCU"

1. december 2003

Hilsen
verner

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-02-05 18:43

Hold da helt mund Bo, er du nu også selv blevet træt af at skrive det samme
ævl gang på gang, siden vi nu må ""nøjes"" med en henvisning.

hilsen
Kim Olsen

Bo Børgesen - Nr. Alslev skrev under dæknavnet :<ven_hj@yahoo.dk>

Fra : verner

Dato : 11-02-05 19:27

Nåe Kim Olsen
Din hjerne kunne ikke styre din nysgerrighed mere HVA DO ...hahahahh
hohohohhoho

Du som har forkyndt for folket at du er på ignore hahahahahah

hohohohhoohohohooh av min mave hehehehhh

Hilsen
verner

Fra : kbe

Dato : 11-02-05 21:31

Ved du hvad Bo. Hvor er vi trætte af dig. Kør ned som sædvanlig hent din
avis på Statoil i Kippinge, og lad det være nok for dig. Vi gider dig ikke.
Kjeld

Fra : verner

Dato : 11-02-05 22:55

"kbe" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvad Bo. Hvor er vi trætte af dig. Kør ned som sædvanlig hent din
> avis på Statoil i Kippinge, og lad det være nok for dig. Vi gider dig
> ikke.
> Kjeld

Keld er du beruset ? i din alder?

Lille ven, få din mor til at lære dig at springe mine indlæg over hvis du
ikke kan lide dem, eller en anden voksen.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 12-02-05 09:51

"kbe" <bentzen@post1.tele.dk> skrev

Klip

Det er spild af din og vores tid - kan du ikke bare putte afsenderen i
filteret.

Jeg foreslå at du en gang for alle bruger Outlook eller et andet mailprogram
til at hente nyhedsgrupperne (se hvordan i Hjælp eller på
http://www.usenet.dk/info/msoe.html - hvorefter det er det ganske nemt.

Marker mailen og oppe i linien for oven vælges Meddelelse/ bloker afsender
eller også kan du oprette en regel der enten sletter, elle lægger ønskede
mails over i en særlig mappe.

Man kan også blokere for tråden i Outlook ved at klikke i kolonnen ved siden
af oversigten - og får på et tidspunkt en lille færdselstavle - og slipper
for flere indlæg.

NU må man ikke tro at jeg ikke gerne læser indlæg om DCU - men en stadig
strøm af brok er træls for alle - og jager folk ud af gr.
Den der brokker sig over brok er lige så trælse som brokken selv (mig selv
inklusiv) og selv om det, sjældent, kommer på vers - er humoren som regel
begrænset og af blandet underholdningsværdi.

Så derfor

Hilsen Sten Bo

Fra : kbe

Dato : 12-02-05 10:39

Tak Sten Bo
Jeg blokerer ham nu. Jeg bliver bare gal over, at det der kunne være en god
og debatskabende gruppe, bliver ødelagt gang på gang.
Men som sagt jeg blokerer ham nu, og vil i fremtiden kun deltage i debat om
emner der holdes på et sobert og fornuftigt plan, og som giver et
forhåbentligt positivt udbytte til mange.
mvh
kjeld

Fra : Sten Bo

Dato : 12-02-05 11:27

> [...]
> om emner der holdes på et sobert og fornuftigt plan, og som giver et
> forhåbentligt positivt udbytte til mange.

Det var bare et praktisk tip. Jeg tror, at det går bedst hvis man ikke
mikser tingene for meget.
hilsen

Fra : verner

Dato : 12-02-05 14:34

Ihe altså hvor det glæder mig kbe at du har fundet et normalbegavet menneske
som har fået lidt fornuft ind i dit indlæg. Jeg er godt klar over at du
ikke forstår indholdet, men allene det, at du har lært det udenad er meget
positivt.
Hold nu fast i din gode kontakt.

"kbe" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse > Tak Sten Bo
> Jeg blokerer ham nu. Jeg bliver bare gal over, at det der kunne være en
> god og debatskabende gruppe,

Ja DU debatterer sandelig meget hva kbe ! Jeg er bange for at du ikke kan
bidrage med noget som helst, så gå du blot på ignore OG BLIV DER.

bliver ødelagt gang på gang.

Hvem forhindre dig eller nogen som helt anden i at debattere præcis det i
vil ? Fatter du overhovedet hvad jeg her skriver her til dig? Ellers spørg
din gode kontakt.

> Men som sagt jeg blokerer ham nu, og vil i fremtiden kun deltage i debat
> om emner der holdes på et sobert og fornuftigt plan,

Hvis du mener DIT fornuftige plan bliver DU meget ensom. Jeg vil med
tilbageholdt åndedræt vente på nogle af dine fornuftige indlæg ! hehehehh
Jeg tror ikke det sker før du bliver voksen.

og som giver et
> forhåbentligt positivt udbytte til mange.

Har du overvejet at nedsætte dig som præst?

> mvh
> kjeld

Hilsen
verner

PS! JEG er også skide træt af typer som dig, så bliv endelig på IGNORE i
mange mange år. HERVED vil DU give et positivt udbytte til mange!