ATT: Kim Olsen
Fra : Michael

Dato : 10-02-05 17:53

Hej Kim
Af en eller anden grund har jeg lige modtaget en mail fra dig indeholdende
en virus ??

Eneste tekst var : from the chatter
Og en fil vedhæftet.

Skulle jeg af en eller anden grund være havnet i din adressebog, så vær lige
venlig at slette mig igen.

Mvh. Michael.

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-02-05 19:13

Hej Michael

Nej din adresse er ikke kendt i min adressebog, og da jeg kører via fysisk
firewall er det ikke meget sansynligt at virussen er sendt fra mig.
Mit McAfee opdateres iøvrigt automatisk døgnet rundt .

Mange vira (hedder de vist i flertal) tager i øvrigt et tilfældigt navn fra
afsenderens adressebog og skriver som afsender. Det er nok det der er sket.

Du kan jo prøve at højreklikke og vælge egenskaber på virusmailen, og se om
IP adressen ikke er en anden end min.

Hilsen
Kim

Fra : Michael

Dato : 10-02-05 21:09

Hej Kim

Kan ikke se en ip adresse på virusmailen.
Kan kun se at den "kommer" fra din mailadresse ?

Nå men skidt med det. har sat min firewall til at lukke for alt fra den
kant.
Var nu også mere for at fortælle dig at du måske havde en eller flere grimme
ting på din pc.

Mvh. Michael.

Fra : Jens

Dato : 11-02-05 20:57

Jeg mener at du skal have nye dæk på den campingvogn, gummi beskytter som du
nok ved, også mod visse sygdomme inkl virus!

Mvh

Jens

PS: Find en anden kommunikatonsmåde - dette er en nyhedsgruppe der om
handler campinglivets glæder og genvordigheder