Nokia 9110 comunikator - Lydstyrke?
Fra : Gundersen

Dato : 22-05-01 22:56

Hej

Jeg har nettop anskaffet mig en brugt 9110!
Når jeg sår den på håndfri, er volumen totalt høj, så det runger tilbage
til den anden telefon! =(
Det er ikke sjovt at høre på!
Kan man ikke skrue lidt ned for lydstyrken?

Hjælp mig!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Gundersen

Dato : 22-05-01 22:57

Forresten, jeg ved ikke om det er i udgaven, men jeg tror det ikke!

Mvh emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : ASC

Dato : 23-05-01 12:17

Når du er i samtale, kan du regulere lydstyrken via pil-op/pil-ned på
tasterne.

mvh

ASC

Gundersen <Gundersen@e-box.dk> wrote in article
<3B0AE0A1.3BBF789E@e-box.dk>...

Fra : Gundersen

Dato : 23-05-01 18:31

Hej

Takker for svarene! =)

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Kim Bjoern

Dato : 23-05-01 19:22

Jeg er også blevet tilbudt en sådan. Lille og fiks i forhold til 9010. Men
kan det virkelig passe, at 9110 lige som 9010 er monoband GSM 900 ? Så er
den jo ikke meget bevendt med f.eks Orange Modus eller Viva abn.! Det er jo
ikke fordi, den er specielt gammel...

Kim

Fra : Dan

Dato : 24-05-01 08:11

> [...]
> den jo ikke meget bevendt med f.eks Orange Modus eller Viva abn.! Det er jo

Alle Communicator'er op til og med N9110i er monoband 900 MHz.
N9210 er dualband 900/1800 MHz.
Og, så håber vi på, at N9210i bliver tripleband (900/1800/1900 MHz

BR / Ma / Mc / MfG / Mvh / Pds / Sc,

Dan Elgaard
WebMaster
http://www.yaws.dk/communicator/index.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Contact Information, Disclaimer, Warning to Spammers,
Quotes, and other typical signature-contents, can be
found at:
http://www.yaws.dk/mail/index.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-05-01 10:30

"Dan" <me@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Og, så håber vi på, at N9210i bliver tripleband (900/1800/1900 MHz

Og vi håber på GPRS og MP3

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Kim Bjoern

Dato : 24-05-01 16:32

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9eik8h$epq$1@news.inet.tele.dk...
> "Dan" <me@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og vi håber på GPRS og MP3

Hvorfor ikke mp4, når vi nu er i gang ;)

Kim

Fra : John Balslev

Dato : 07-07-01 00:38

Hej Emil

Lige der har 9110 et svagt punkt.
du skal under en samtale åbne låget og indstille lyden på den øverste knap,
og denne indstilling bliver husket til næste gang du justere lyden.

med venlig hilsen
John Balslev