Kajak til campingturen
Fra : Dan Nielsen

Dato : 04-02-05 21:02

Vi kører en del på ferie og elsker mulighederne ved vandet,
vi har i mange år haft kano men den er noget klodset at have med, og den
bliver tungere med alderen
Det eneste vi vil have på taget er en tagbox
Har nogen erfaringer med oppustelige kajakker

www.vandsjov.dk har forskellige muligheder
Er der nogen her i gruppen som har kendskab til disse kajakker

vh. Dan

Fra : Sten Bo

Dato : 04-02-05 21:12

"Dan Nielsen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.vandsjov.dk har forskellige muligheder
> Er der nogen her i gruppen som har kendskab til disse kajakker

Der er også noget her
http://www.efish.dk/foldebaade.html

hilsen

Fra : Bossy

Dato : 10-02-05 22:55

jeg har tit lånt en kano som er lavet af en slags pressening og med nogle
aluminiumsrør som skelet når den er pakket sammen fylder den ikke mere end
et alm 4-5 pers. sovetelt på en 10-15 kg

men dens sejl egenskaber er helt i top , jeg vil til enhver tid foretrække
den model frem for en af træ eller metal

de plejer også at være en lille smule bredere end alm kanoer

måske var det en ide ...!

mener de kan købes hos spejdersport i kbh.

bossy