DCU CENSUR og LUKKETHED ...........
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-02-05 16:20

DCUs censur og lukkethed slår til igen. ALT vedr. den EKSTRAORDINÆRE
GENERALFORSAMLING i DCUs 1. Kreds er CENSURERET væk!

DCUs 1.Kreds var sidste år een af de få kredse som offentliggjorde
deres referat af generalforsamlingem, MEN IKKE NU ! HVORFOR ?

ER DER ENDELIG VOKSNE MENNESKER I DCU SOM HAR FÅET NOK ? ER DER
ENDELIG NOGEN MED HÅR PÅ BRYSTET SOM HAR FÅET NOK ?

Træd nu frem i dagen lys og fortæl ALLE DCUs medlemmer hvad der
foregår i DCU i dag.

Hvorfor skrider det meste af DCUs 1.Kreds bestyrelse i UTIDE ?

Hvorfor er al information om emnet CENSURERET væk fra DCUs hjemmeside
?

Hvorfor orienterer DCU/1.Kreds ikke de medlemmer af DCU/kredsen som
ikke kunne møde op til den EKSTRAORDINÆRE generalforsamling 01 februar
?

Lukkethed er DCUs bestyrelse devise !

Lad os få DCUs bestyrelse frem i dagen lys.

Hvorfor INFORMERER DCUs Bestyrelse ikke medlemmerne om datoen og
DAGSORDENEN for DCUs HØJESTE MYNDIGHEDS hvert toårige
REPRÆSENTANTSKABSMØDE ?

DCUs formand siger, at DCU er en INTERESSEFORENING ?????? HVEMS
INTERESSER spørger jeg bare ? MEDLEMMERNES interesser ? HAHAHAHAAHAHAH
HOHOHOHOHOHOOH

Vel bekomme jer "VOKSNE" DCU-medlemmer hahahahahahahahaahahah.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 04-02-05 17:00

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Træd nu frem i dagen lys og fortæl ALLE DCUs medlemmer hvad der
> foregår i DCU i dag.

Det _kan_ da ikke passe at så mange igennem tiderne skiftende
bestyrelsesmedlemmer kan holde mund med hvad der sker!

Eller - der _er_ måske slet ikke noget at fortælle?

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-02-05 18:10

> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det _kan_ da ikke passe at så mange igennem tiderne skiftende
> bestyrelsesmedlemmer kan holde mund med hvad der sker!
>
> Eller - der _er_ måske slet ikke noget at fortælle?

Hvis du har set tv-serien " et umage par " og tænker på karakteren Larry,
vil du vide hvorfor.

Mvh, Steen.

Fra : verner

Dato : 05-02-05 19:36

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse

> Hvis du har set tv-serien " et umage par " og tænker på karakteren Larry,
> vil du vide hvorfor.
>
> Mvh, Steen.

Hej Steen

Jeg ser desværre ikke serier i TV , mit liv er for kort til at bruge tid på
serier.
Kan du ikke fortolke det for os ))

Venlig hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 05-02-05 22:39

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ser desværre ikke serier i TV , mit liv er for kort til at bruge tid
> på serier.

Ditto her.

> Kan du ikke fortolke det for os ))

Ja nemlig ja :)