Tosacana
Fra : Bjarne Pederseen

Dato : 03-02-05 18:36

Er der nogen der har forslag til campingpladser i toscana helst ud mod
havet.

Fra : T. Hartung

Dato : 03-02-05 19:41

"Bjarne Pederseen" <bjarne717@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har forslag til campingpladser i toscana helst ud mod
> havet.

Var i Vada, Toscana i 2003 se evt. fotos og beskrivelse på vores site.
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Trix

Dato : 04-02-05 13:56

"Bjarne Pederseen" <bjarne717@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har forslag til campingpladser i toscana helst ud mod
> havet.

Hej Bjarne

Vi har været i Toscana de sidste 4 år (og før det 5 år på Lidoen).
Vi har været på 3 forskellige pladser i Toscana og besøgt en del andre.

Hvis du skriver lidt om hvilke faciliteter I ønsker/krav I har, vil jeg
gerne
øse lidt ud af vore erfaringer.
Har I Campingvogn eller telt med, eller skal I leje noget dernede?

En ting kan jeg sige dig med sikkerhed. Beslut Jer før den første tur for -
een gang Toscana - og du kan ikkke komme hurtigt nok derned igen

Hilsen Torben

Fra : F. Kragh

Dato : 04-02-05 23:16

Vi kan anbefale denne, hvor vi var i 2001.
http://www.ecvacanze.it/ing/marze_home.asp

mvh.

Finn