DCU valg af BESTYRELSE.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 31-01-05 13:13

På det kommende Repræsentantskabsmøde skal DCU vælge NY Bestyrelse!

DCUs medlemmer har INTET grundlag at vælge på !

FORDI DE FOLKEVALGTE DCU BESTYRELSESMEDLEMMER IKKE VIL GÅ I DIALOG MED
EGNE MEDLEMMER !

DE VIL IKKE ENGANG SVARE PÅ SPØRGSMÅL FRA MEDÆLEMMERNE !

For at anskueligøre det for jer vil det være NØJAGTIG det samme hvis
politikerne ved dette folketingsvalg stillede sig op og sagde:

"VÆLG MIG , MEN DET RAGER JER IKKE HVAD JEG STÅR FOR OG HVAD JEG VIL
GØRE I FREMTIDEN, GIV MIG JERES BLANCOCHEK "!

Vel bekomme jer "VOKSNE" DCU medlemmer i får præcis hvad i fortjener.

Hilsen
verner

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 10-02-05 16:21

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> GØRE I FREMTIDEN, GIV MIG JERES BLANCOCHEK "!
>

> Vel bekomme jer "VOKSNE" DCU medlemmer i får præcis hvad i fortjener.

Det gir jeg dig sgu ret i din brokrøv

Tommy

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 10-02-05 17:02

ku vi andre ikke være fri for at du slæber "Verners" ord med ind på dit
svar. Vi er mange der har blokeret ham, så er det irriterende , synes jeg,
at du lader hans ord slæbe med ind på dit svar

Akupunktør, massør og billedmaler
Peter Hansen
www.billedmaler.dk

Fra : verner