Er der ballade i DCU ?
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 31-01-05 13:00

Er der endelig VOKSNE medlemmer i DCUs bestyrelse der har fået nok og
skrider ?

I 1.Kreds er OVER 2/3 af Kredsbestyrelsen skredet ? HVORFOR ? Hvem
kender svaret ?

Er det knægtelsen af ytringsfriheden i DCU der er årsagen? Er det
Forretningsudvalgets meningstyrani der er årsagen ? Er det total
indflydelses- mangel der er årsagen ? Er det total manglende
demokrati og indflydelse fra Kredsene der er årsagen? Er det
campingpas sagen ?

DER ER KUN 5 BESTYRELSESMEDLEMMER TILBAGE I 1.KREDS ! HVORFOR ?

Er det formandens linie, at 1.Kreds medlemmer ikke bliver orienteret
om forholden og HVORFOR 15 bestyrelsesmedlemmer i 1. Kreds og 15
bestyrelsesmedlemmer i DCUs højeste myndighed Repræsentantskabet ..ER
SKREDET ?

Hvorfor skriver formanden IKKE HVORFOR medlemmerne EKSTRAORDINÆRT skal
møde op og vælge en NY bestyrelse i 1. Kreds ? Er det påvirkningen af
Forretningsudvalgets LUKKETHED og fortielse der gør sig gældende fra
1. Kreds formands side? siden han ikke orienterer sine medlemmer om
hvorfor de skal møde EKSTRAORDINÆRT op og vælge en ny bestyrelse?

Er det ikke her i disse dage at DCUs "demokratiske" vigtigste møde
foregår ?

DCUs HØJESTE myndighed samles til møde ! Det 2 årlige
REPRÆSENTANTSKABSMØDE ?

Hvorfor udsender Forretningsudvalget ikke information om det VIGTIGSTE
møde i DCU i TO ÅR ...Repræsentantskabsmøde ! Har Forretningsudvalget
ikke tid ? Har man SÅ travlt med at skrive jubelartikler om
brancheforeningens formand at man ikke magter det ? Hvad mon DCUs
medlemmer er mest interesserede i ?

1) Jubelartikler om brancheforeningens formand ?

eller

2) Information om det vigtigste møde i DCU ..Repræsentantskabsmødet
?

ET godt eksempel på hvordan tingene foregår i DCU ! Alle medlemmer
opfordres til at sende deres forslag med mere ind til de forskellige
bestyrelser !

RYGER MEDLEMMERNES HENVENDELSER DIREKTE I PAPIRKURVEN?

Hvorfor TØR Forretningsudvalget IKKE at offentliggøre DAGSORDENEN for
DCUs vigtigste og mest betydningsfulde møde ...det 2 årlige
REPRÆSENTANTSKABSMØDE ?

Vi ved jo alle sammen, at referaterne fra disse møder er HEMMELIGE.

FORDI SÅ KAN MEDLEMMERNE SE AT DERES FORSLAG IKKE STÅR PÅ DAGSORDENEN
! FORDI MEDLEMMERNE MENING RAGER DCUS BESTYRELSE EN SKID,bestyrelse
vil ikke engang gå i dialog med sine egne medlemmer ?

Devisen i DCU er : LUKKETHED.

ALLE DCU-MEDLEMMER ER INDBUDT TIL AT DELTAGE I 1.KREDS EKSTRAORDINÆRE
GENERALFORSAMLING I MORGEN 1. FEBRUAR I SKOVLUNDE KL. 1930.

Hilsen
verner

Fra : Dorte Christensen

Dato : 31-01-05 18:58

Hej Verne

Er det ikke snart på tide at du opretter din EGEN lille camping club,
hvor du kan få det som du vil, fordi vi andre er nu meget godt tilfredes med
det arbejde
der ydes i DCU.

Du skal jo lige tænke på at der er nogen der vil have moren og andre vil
have dattere
Kan du ikke bare snart finde ud af det.

Dorte
Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 31-01-05 19:09

"Dorte Christensen" <dodo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Verne

KLIP
> Du skal jo lige tænke på at der er nogen der vil have moren og andre vil
> have datteren
> Kan du ikke bare snart finde ud af det.

Jamen her ligger et af problemerne jo - for ingen vil have Verner :)

Undskyld Verner - det er sikkert ikke humor.

/Flemming U

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 31-01-05 19:47

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jamen her ligger et af problemerne jo - for ingen vil have Verner :)
>
> Undskyld Verner - det er sikkert ikke humor.

Verners Camping Union ??-!

Fra : verner

Dato : 31-01-05 20:09

"Jesper Hedegaard" <gris@grisen.dk> skrev i en meddelelse

> Verners Camping Union ??-!

Jesper Hedegaard du overgår dig selv, du har lavet et rigtigt flot indlæg i
debatten, tillykke med din fine fremgang ))
(Du har vel ikke snydt så nogen har hjulpet dig vel ? )

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 31-01-05 20:05

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen her ligger et af problemerne jo - for ingen vil have Verner :)
>
> Undskyld Verner - det er sikkert ikke humor.

Hehehe jov da det er da rigtig god humor, især fordi jeg for få år siden
gik for at være byens tyr heheheheheheh.

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 31-01-05 21:31

Det er rigtig mange det er utilfreds med DCU, men det er jo ikke det der er
problemet med Verner.
Problemet er, at han kører i den samme rille og gerne med CAPS Lock knappen
nedtrykket permanent.

Jeg finder det da i orden at man kritiserer visse ting i DCU, det sidste
var, så langt min hukommelse rækker, om international campingpas.
Og nu er det ikke sådan, at DCU ikke må kritiseres her i NG, det blev netop
lavet om, det manglede vel også bare.
Man kan vælge DCU eller man kan vælge DCU fra, og det sidste er mit
standpunkt, da jeg mener DCU mere er campingbranchens klub end det er
medlemmernes klub.
Men for at komme tilbage til dit indlæg, der jo tyder lidt på smagsdommeri,
denne i NG må der gerne skrives negativt om DCU, det er jo ikke DCU der har
oprettet den.

Jeg har forlængst smidt Verner i Blokering, da jeg synes han er for ensidig
og højtråbende, men det er der så sandelig også mange af hans kritikere der
fodre trolden.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 31-01-05 22:29

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> problemet med Verner.
> Problemet er, at han kører i den samme rille og gerne med CAPS Lock

Jeg synes ikke, at problemet er en kritik af DCU. Den er sikkert
velbegrundet og støttes af mange.

Men det kan jo ikke være fuldstændigt håbløst, når så mange mdlemmer fortsat
er medlem og betaler deres kontingent. Det er farligt ud fra mængden af
individer, der i div. nyhedsgrupper ritiserer DCU, at side, at der er en
massiv utilfredshed - hvis der hermed menes, at flertallet af DCU's
medlemmer er utilfredse.

Jeg har ikke talt, men jeg føle mig da ret sikker på, at der ikke har været
1.000 personer, som har tilkendegivet deres utilfredshed i nyhedsgruppen.

Og der kan da heller ikke være mødt 1.000 utilfredse medlemmer op til div.
kredsmøder - for så kunne de jo suverænt have stemt alt hjem til egen
fordel.

Så på mig virke det stadig som om, der er en aktiv minoritet, der råber op
hele tiden. Og det skal de have lov til - og det vi jeg forsvare.

Problemet med Verner er ikke hans holdninger til DCU - selv om jeg ikke
fatter at han gider bruge så meget krudt på en forening, som han ikke er
medlem af. For mig at se er problemet Verner, at han bruger et sprog og en
form der virker helt uacceptabel på mange. Heurnder på mig. Jeg opfatte det
som et helt uacceptabelt debatniveau.

KLIP
> [...]
smagsdommeri,
> denne i NG må der gerne skrives negativt om DCU, det er jo ikke DCU der

100% enig - men jeg vil klart foretrække en anstændig tone og en debatform,
så man har lov til at være uenig. Og det kan jeg fornemme, at jeg ikke er
lene om.

KLIP
> [...]
ensidig
> og højtråbende, men det er der så sandelig også mange af hans kritikere

Jeg er ikke helt uenig med dig - og jeg har også lukket for debatten med
Verner. Jeg kunne dog ikke lige nære mig, da jeg læste Dorthe Christensens
indlæg :)

Men jeg kan godt forstå, at mange føler sig så provokeret af den måde Verner
debatterer på, at de et kort øjeblik tror, at de kan stoppe ham -og derfor
svarer på hans mange indlæg.

Men.......fri og sund debat, det skal vi forsvare. Og det kræver noget af
alle parter.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 31-01-05 23:24

> Jeg synes ikke, at problemet er en kritik af DCU. Den er sikkert
> velbegrundet og støttes af mange.

Du forstår ikke helt præcis det jeg skriver ! 90 % af det jeg skriver er
IKKE kritik af DCU, men en beskrivelse af hvad der foregår i DCU ! Kan du se
forskellen?
Men rigtigt jeg fremsætter da også kritik af DCU, og det er jo som du også
skriver ikke forbudt ! DCU er Danmarks største fritidsorganisation i
Danmark
og de må naturligvis stå for kritik når de bevæger sig i offentligt rum og
når de bejler til potentielle medlemmer også en som mig ))

> Men det kan jo ikke være fuldstændigt håbløst, når så mange mdlemmer
> fortsat
> er medlem og betaler deres kontingent.

De får jo ikke at vide hvad der foregår i deres egen forening ! ALT vedr.
dagsordner og referater af DCU møder er jo hemmelige så hvor skulle
de vide det fra hvis der ikke er nogen som gør opmærksom på virkeligheden i
DCU ! DCUs dagsorden er LUKKETHED så jeg gør alt for at få deres handlinger
ud i det åbne til debat.

Det er farligt ud fra mængden af
> individer, der i div. nyhedsgrupper ritiserer DCU, at side, at der er en
> massiv utilfredshed - hvis der hermed menes, at flertallet af DCU's
> medlemmer er utilfredse.

Afgangen fra DCU bliver større og større efterhånden som det går op for folk
at DCUs ledelse pisser på dem. Jeg tror at BTN og DK.CAMP i fremtiden vil
tage MANGE medlemmer fra DCU. Jeg tror også at det pludseligt kan gå meget
galt for DCU.
DCUs økonmiske grundlag er af formanden lagt i hænderne på
Brancheforeningen. Hvis Branceforeningen stopper al reklame hos DCU går DCU
på røven straks.
DERFOR hopper, springer of fedter DCUs bestyrelse for Branceforeningen som
en syg kakkelak så man er ved at brække sig. DCUs formand har skabt et DCU
der i den grad er afhængig af Brancheforeningens reklamepenge, så DCUs
eksistens afhænger af dette.Og så er der faneme nogen som mener at DCU har
en god formand!

> Jeg har ikke talt, men jeg føle mig da ret sikker på, at der ikke har
> været
> 1.000 personer, som har tilkendegivet deres utilfredshed i nyhedsgruppen.

Du skal se på tallet som viser hvor mange der melder sig UD af DCU hvert år.

> Så på mig virke det stadig som om, der er en aktiv minoritet, der råber op
> hele tiden. Og det skal de have lov til - og det vi jeg forsvare.

Det har du ret i, men modstanden skal jo starte et sted! OG DEN VOKSER DAG
FOR DAG.

> Problemet med Verner er ikke hans holdninger til DCU

Tak for det )

- selv om jeg ikke
> fatter at han gider bruge så meget krudt på en forening, som han ikke er
> medlem af.

Målet er jo at blive medlem igen i en forening UDEN PAMPERE . NY bestyrelse
i DCU er = nyt håb for DCU.

For mig at se er problemet Verner, at han bruger et sprog og en
> form der virker helt uacceptabel på mange. Heurnder på mig. Jeg opfatte
> det
> som et helt uacceptabelt debatniveau.

Det er sgu da JERES problem ikke mit problem. Det rager mig faktisk en
hjuende rottefis.

Her er det så vandene skiller os. Du fatter simpelthen ikke hvem det er der
bruger det sprog du taler om ! Eksempel bare i tråden MAVESUR ! der
skriver SLADREKÆLLINGEN Bente Jørgensen at jeg er en klovn ! Det har hun
naturligvis lov til at mene, MEN i det øjeblik hun som den FØRSTE
bruger disse svinske ord ( UDEN at DU finder det forkert ! UDEN at DU og
andre kommenterer det ! så viser det PRÆCIS hvor ubegavede i er til at se
hvem som starter svinerierne her i denne nyhedsgruppe). ALLE som sviner mig
til får tilbage af MINDST samme skuffe, nu må du da snart have fattet det.
Så når GIMPEN klalder mig en klovn ja så får SLADREKÆLLINGEN Bente Jørgensen
tilbage af samme skuffe. Men du fatter nok ikke når det er Bente Jørgensen
der kommer med svinerierne først. MIN form er, at når folk sviner mig til,
sviner jeg tilbage og sådan bliver det.

> 100% enig - men jeg vil klart foretrække en anstændig tone og en
> debatform,
> så man har lov til at være uenig. Og det kan jeg fornemme, at jeg ikke er
> lene om.

Så skulle du faneme reagere på dem som STARTER svinerierne ! men Bente
Jørgensen og HYLERNE er måske lige dih kop te ? så HUN/de kan tillade sig
alt, hva do?

> Jeg er ikke helt uenig med dig - og jeg har også lukket for debatten med
> Verner. Jeg kunne dog ikke lige nære mig, da jeg læste Dorthe Christensens
> indlæg :)

Vær nu ærlig, du er simpelthen ikke herrer over din nysgerrighed, du farer
frem i ALLE nyhedsgrupper og spiller bedrevidende ! og du læser ALLE
mine indlæg. Og du svarer tilfældigt på et indlæg som du tilfældigt har set
???HAHAHAHAHAHAHAAHAHH
Alle HYLERE som påstår de har sat på ignore, falder i og svarer på mine
indlæg hehehehhehehehe.

> Men.......fri og sund debat, det skal vi forsvare. Og det kræver noget af
> alle parter.

Ja og det gælder ALLE.

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : Carsten

Dato : 01-02-05 07:55

ved godt at dette er OT
men jeg har set Verner med et fornuftigt spørgsmål og skrevet på en
ordentligt måde i en anden nyhedsgruppe ! ! ! ! ! ! ! !

kan man konkludere at det kun er her i Camping at han råber ?

- godt jeg ikke ser hvad han skriver -

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-02-05 08:14

"Carsten" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordentligt måde i en anden nyhedsgruppe ! ! ! ! ! ! ! !
>
> kan man konkludere at det kun er her i Camping at han råber ?

Jamen Verner kan skam godt skrive og argumentere fornuftigt - det sker bare
for ofte, at han lader sin galde over DCU og dem der ikke er enige med ham,
løbe fuldstændigt af med ham.

Og mange af de synspunkter Verner har, er ikke helt vanvittige. Det er
bestemt ikke alt i DCU der er rosenrødt. Men hans argumentationsform
udelukker en sund debat - fordi man ikke får lov til at være uenig med ham.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 01-02-05 11:55

> Jamen Verner kan skam godt skrive og argumentere fornuftigt

Tak for depæne ord.

- det sker bare
> for ofte, at han lader sin galde over DCU og dem der ikke er enige med
> ham,
> løbe fuldstændigt af med ham.

Det passer simpelthen ikke det er efterhånden blevet en myte. Jeg beskriver
virkeligheden/forholdene i DCU hverken mere eller mindre.
Så sker det en gang imellem at jeg kritiserer specifikke forhold, men tonen
er altid sober men skarp og præcis.

Der hvor du har ret i at min tone bliver for SKARP er EFTER at andre har
startet med at svine mig til ! så sviner jeg tilbage i samme mønt
og det er der åbenbart nogen som ikke fatter, men det er jo deres problem
jeg er hamrende ligeglad.

> Og mange af de synspunkter Verner har, er ikke helt vanvittige.

Ja sådan kan man jo også formulere det.

Det er
> bestemt ikke alt i DCU der er rosenrødt.

Så har du vist heller ikke overdrevet noget som helst.

Men hans argumentationsform
> udelukker en sund debat - fordi man ikke får lov til at være uenig med
> ham.

Det er simpelt hen ikke sandt. Jeg har INTET imod at nogen er uenige med
mig, men når de deltager i debatten må de komme med deres argumenter! især
når de siger at mine udsagn er forkerte ! hvad iøvrigt næsten aldrig sker,
næe man begynder at blive personlig og så er det formen der ikke er god når
argumenterne slipper op!
Hvem siger at DIN form er den eneste rigtige ?
Jeg skriver på en måde så jeg er nyhedsgruppens MEST læste skribent (prøv at
se i statestikken jeg ligger KLART nummer 1 ) så formen kan ikke være helt
gal, og mit formål nået når mange læser mine indlæg. Men jeg deltager gerne
i en saglig debat hvor saglige
argumenter OM EMNET kommer på bordet.

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 01-02-05 14:52

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skriver på en måde så jeg er nyhedsgruppens MEST læste skribent (prøv
> at se i statestikken jeg ligger KLART nummer 1 )

Bo - selv om du skriver flest mails her behøver du langt fra at være den
mest læste. Der findes ingen statistik over hvem der bliver læst mest.

Jeg tror du er den mindst læste. Rigtig mange har sat dig på ignore.

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-02-05 16:02

> [...]
> mest læste. Der findes ingen statistik over hvem der bliver læst mest.
>
> Jeg tror du er den mindst læste. Rigtig mange har sat dig på ignore.

Jeg er holdt op med at læse Verners indlæg, men ser ovenfor, at han føler
sig højt værdsat, fordi der er mange der læser hans indlæg.

Nu kan man jo godt læse et indlæg uden at værdsætte det - man har jo lov til
at ryste på hovedet og lukke for indlægget. Og Verner - jeg ved godt, at det
kunne være et argument, at der ikke ville ske så meget ved at ryste på mit
hoved, så du behøver ikke at kommentere det.

Og til det med at være mest udbredt, så er det jo et (vist nok) kendt
faktum, at Bibelen er Verdens mest udbredte bog. Men så vidt jeg kan vurdere
det, er det ikke ensbetydende med, at den er hverken læst eller forstået.

Så evangelister skal ikke måles på, hvor mange der læser dem, men om de har
folket med sig. Og her er jeg alvorligt i tvivl om Verners dømmekraft. Hvis
han havde ret, så havde hans årelange kamp rejst en storm imod den siddende
ledelse i DCU, og der var indført nye forhold.

Det er ikke sket, så det er jo en mulighed, at Verner og hans ligesindede
faktisk er i mindretal, men bare råbe rhøjere end de andre :)

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 01-02-05 17:03

> Jeg er holdt op med at læse Verners indlæg,

En lille hvid løgn hva Flemming ! )) men det er da ok, du behøver ikke
at indrømme
det overfor HYLERNE heheheh.

men ser ovenfor, at han føler
> sig højt værdsat, fordi der er mange der læser hans indlæg.

Ja der er rigtig mange som reagerer på mine indlæg ! bl.a. dig kære
Flemming!

> Nu kan man jo godt læse et indlæg uden at værdsætte det

Helt enig.Dem læser jeg også en del af. Prøv at læse Bente Jørgensens indlæg
GIMPEN starter normatl med at svine til ! det er hendes intelligentsniveau
!

- man har jo lov til
> at ryste på hovedet og lukke for indlægget.

Ja da, vi lever jo heldigvis i et demokratisk land !

Og Verner - jeg ved godt, at det
> kunne være et argument, at der ikke ville ske så meget ved at ryste på mit
> hoved, så du behøver ikke at kommentere det.

Jeg skal nok lade være med at modsige dig Flemming ))

> [...]
> vurdere
> det, er det ikke ensbetydende med, at den er hverken læst eller forstået.

Hvor har du ret Flemming, det samme gælder mange af mine indlæg ))

> Så evangelister skal ikke måles på, hvor mange der læser dem, men om de
> har
> folket med sig.

DET har du ret i HVIS du vil omvende folk ! DET vil jeg ikke , jeg vil bare
opnå
at folk aktiverer det de har mellem ørerne !

Og her er jeg alvorligt i tvivl om Verners dømmekraft.

DET behøver du være , DEN er over middel ))

Hvis
> han havde ret,

Det har jeg, INGEN har kunnet modbevist det endnu !

så havde hans årelange kamp rejst en storm imod den siddende
> ledelse i DCU, og der var indført nye forhold.

Din dømmekraft svigter dig her Flemming ! Hvor mange af DCUs 165.000
medlemmer tror du læser i denne nyhedsgruppe ?
Højt sat ...måske 25 medlemmer.
Så det tager lidt tid med udbredelsen, men den kommer langsomt, men sikkert.
Se nu bare DCUs 10-15 Bestyrelsesmedlemmer
i 1. Kreds/Repræsentantskabet .....DE ER SKREDET, de har fået nok og flere
vil følge efter, så det hjælper Flemming.

> Det er ikke sket,

Joe Flemming se lidt ud over din næsetip ! Der er begyndt en liten kuling i
DCUs 1. Kreds ! )) GOD START ikke ?

så det er jo en mulighed, at Verner og hans ligesindede
> faktisk er i mindretal, men bare råbe rhøjere end de andre :)

DER svigter dine analytiske evner dig Flemming.

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : verner

Dato : 01-02-05 16:40

> Bo - selv om du skriver flest mails her behøver du langt fra at være den
> mest læste. Der findes ingen statistik over hvem der bliver læst mest.

Hugo Børge - jov da findes der en statestik over antal hits.

> Jeg tror du er den mindst læste. Rigtig mange har sat dig på ignore.

Så tror du forkert Hugo Børge hehehehhheeheh

Fra : verner

Dato : 01-02-05 00:19

"Dorte Christensen" <dodo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Verne

Hej Dorte

> Er det ikke snart på tide at du opretter din EGEN lille camping club,
> hvor du kan få det som du vil,

Nej hvis DCU bliver en forening fri for PAMPERE så melder jeg mig straks ind
igen,
så er det en forening for mig igen ) jeg tror faktisk heller ikke jeg
egner mig som
foreningsstifter ))

fordi vi andre er nu meget godt tilfredes med
> det arbejde
> der ydes i DCU.

Det er da helt ok Dorte, det er jo dit problem ikke mit. Men DCU i dag står
for alt hvad
der er modbydeligt for mig. Hvis DU kan lide DCUs censur, lukkethed og
PAMPERMETODER
ja så er det jo dit problem ik !

> Du skal jo lige tænke på at der er nogen der vil have moren og andre vil
> have dattere
> Kan du ikke bare snart finde ud af det.

Heheheh Dorte jeg tager altid den bedste når jeg får chancen ))

> Dorte
> Esbjerg

Hilsen
verner

Fra : Dorte Christensen

Dato : 01-02-05 19:19

Hej Verner

Du kan jo bare gøre som en rigtig god mand (Per Neslien) har turet gøre, gå
imod strømmen og starte sit eget, men ham har du jo også noget imod, bare
fordi at han tør leve sine drømme ud og tage på en luksus tur efter din
mening til Nord polen.( Er du til cykel og trækvogn ?).

Hvad pampere ang. så er de jo alle vejene, hvor vi ser hen. Vi kan jo bare
tage det ,som vi har brug for og så lade andre om resten.

Jeg kan nu godt lide når nogen er uenige, men jeg kan ikke lide når der er
nogen der vil pådutte mig deres mening, jeg vil selv have lov til at gøre
mine erfaringer.

Dorte
Esbjerg

Fra : verner

Dato : 01-02-05 22:38

"Dorte Christensen" <dodo@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Dorte

> Hej Verner
>
> Du kan jo bare gøre som en rigtig god mand (Per Neslien) har turet gøre,
> gå
> imod strømmen og starte sit eget, men ham har du jo også noget imod,

Nej her tager du fejl. Jeg er en MEGET stor beundrer af Per Nesleins
aktiviteter (- EEN ))
Han er efter min mening den person her i landet der gør mest for os
campister når det drejer sig om viden og information.
Jeg fatter ikke at DCU slap ham ! Hvis alle hans ideer og aktiviteter var
lavet i DCU regi ville det havde højnet
niveauet i DCU UFATTELIGT meget.
Jeg synes ikke om Per Nesleins "Vinter udfordring" det mener jeg stadig er
en fis i en hornlygte, men ALLE
hans øvrige udsendelser er kanon. Han laver endvidere et GRATIS campingblad
der slår DCUs med flere længder efter min mening.

bare
> fordi at han tør leve sine drømme ud

Her tager du fejl. Han pliser sine sponsore og sørger for det daglige brød
på bordet det er hans ARBEJDE Dorte!

og tage på en luksus tur efter din
> mening til Nord polen.( Er du til cykel og trækvogn ?).

En telefonopringning til svenskerne og nordmændene kunne have fortalt ham om
han kunne køre til
Nordkap ! I Bil m/u campingvogn, hestevogn eller på cykel )))

> Hvad pampere ang. så er de jo alle vejene, hvor vi ser hen.

Nu overdriver du vist lidt !

Vi kan jo bare
> tage det ,som vi har brug for og så lade andre om resten.

Ja nogen er jo sig selv nærmest !
Det er jo op til ens egen samvittighed under hvilke vilkår "man bare tager"
!

> Jeg kan nu godt lide når nogen er uenige, men jeg kan ikke lide når der er
> nogen der vil pådutte mig deres mening,

Det er der vist heller ikke nogen der gør Dorte ! Du får nogle oplysninger
og dem kan du jo forholde dig til
som DU synes INGEN tvinger dig til noget som helst !

jeg vil selv have lov til at gøre
> mine erfaringer.

Selvfølgelig skal du have lov til det. Men engang imellem er det klogt at
lytte til andres erfaring INDEN man selv beslutter sig !
Det kunne jo være at de har set nogle ting man ikke selv kan få øje på.

> Dorte
> Esbjerg

Venlig hilsen
verner