bil med automat gear som trækker
Fra : Tournesol

Dato : 30-01-05 17:09

Hejsa

Da jeg pga dårligt heldbred er nødtil at få en bil med automatgear ville jeg
godt vide om nogle har erfaring med det og så cv bag på krogen.

Jeg får nok en hyndai matrix 1,8 benzin men den må kun trække 1100 med
automatgear er det evt nogle her som ved om hvis man får en olie køler på
automatgearet om den så må trække mere og har nogle erfaring med om det også
er godt for bilen.

jeg vil selvfølig også spørge hyndai men nogle her viste måske i prakcis om
det var godt

Knus Henriette.

Fra : Tournesol

Dato : 31-01-05 17:40

Hejsa

har idag snakket med hyndai og desværre er det ikke så meget gearne det
drejer sig men hele sikkerhed bla bremserne som ikke er stærke nok til at
have en cv på mere en 1100 kg på krogen sådan i korte træk .

surt men vi må finde en cv der passer til bilen

Knus Henriette.