Pas på. hvis I kører i Bella Centret
Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 21-01-05 21:12

Årets første campingudstilling er startet i Bella Centret.
Euro-park har overtaget parkeringspladserne i Bella Centret.

Hvor man før skulle betale en standardpris på 30 kr. for parkering ved
udkørsel, skal man nu "trække" en parkeringsbillet og lægge den i forruden
når man ankommer (det vil sige inden du går ind i hallerne). Herefter skal
man betale endelig pris ved udkørsel. Timeprisen er 18 kr., eller 50,- kr.
for en hel dag.

Glemmer man at købe ankomstbillet kan det koste en kontrolafgift på 510 kr.

Jeg slap heldigvis, men jeg så 2 andre der ikke gjorde det.
--------
Ellers er udstillingen som de øvrige år, hvor udvalget af de viste vogne er
ganske pænt for årgangen.
I år er der dog hel 4 mærker af teltvogne (Camp-let, Combi Camp, Gerjak og
Jamet.)
Af nye campingvognsmærker i Bella er der KIP, Delta og LMC er tilbage efter
at par års fravær.
derudover kan du se Adria, Bürstner, Cabby, Caravelair, Dethleffs,
Eifelland, Fendt, Hobby, Home-car, Hymer, Kabe, Knaus, Polar, Solifer,
Sprite, Sterckeman, Tabbert, TEC og Wilk,
Du kan også se DWT, Svenske Tält, Isabella og Ventura fortelte.
Så du har god mulighed for at kunne ose og sammenligne mærker og modeller.
--------
Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst.jpr@campingferie.dk

I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Ting der undrer:
Hvorfor hedder det teltvogn, når den er bygget på en trailer?
;-|)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-01-05 02:57

Hej Jens.

Så du nogen Camper "kasser" til mont. på ladet af Pick up's ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 22-01-05 22:26

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jens.
>
> Så du nogen Camper "kasser" til mont. på ladet af Pick up's ?

Nej, jeg har ikke set på autocampere, og har ikke bemærket nogen på vej
rundt i hallerne. Campingvogne, tilbehør, fortelte og campingpladser tager
al min tid. Men jeg skal nok prøve at huske og tjekke det i morgen, for
autocampere står "samlet i 3 klynger". Der er jo åbent igen i næste weekend.

I messekataloget står der at flg. autocampere er repræsenteret på messen:
Dethleffs, CJ, Hobby, Ahorn Camp, Rapido, TEC, Elnagh, Bavaria, Frankia,
Bürstner, Chausson, Hymer, Knaus, Rimor, McLouis, Citroen CS Camper og Opel
Vavaro Camper.
mvh
JPR

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 23-01-05 23:39

"Jens-Peder Rasmussen" <sletmigførst.post@it-entre.dk> skrev i en meddelelse

> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse

Der er kun færdigbyggede autocampere med i årets Bella Center udstilling.

mvh
JPR

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-01-05 16:36

> Der er kun færdigbyggede autocampere med i årets Bella Center udstilling.
>
> mvh
> JPR

Takker for tilbagemeldingen.

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 23-01-05 14:55

> Ting der undrer:
> Hvorfor hedder det teltvogn, når den er bygget på en trailer?
> ;-|)
>
> Dansk undersættelse tror jeg, i Scotland/England hedder sådan en fyr
"Trailertent" det er da mere passende, eller i hvertfald korrekt

Jørgen

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 24-01-05 08:58

> [...]
kr.

> Jeg slap heldigvis, men jeg så 2 andre der ikke gjorde det.

Bella Centret har ændret sine parkeringsregler på grund af diverse tiltag i
Ørestadsområdet.

Man er kommet til at fejlkonstruere et center længere nede af vejen, som
burde have haft fri parkering, men som på grund af fejlkonstruktionen
opkræver betaling, hvis kunderne ikke kan snegle sig færdig inden for den
tid, som folk må bruge på indkøb. For at undgå at langsomme kunder så måtte
spekulere i at bruge Bella centeret parkeringsanlæg, når der ikke er
udstilling, så har Bella centeret hyret et "smid væk korps" til at klare det
grove arbejde. Det går så ud over de besøgene til diverse messer, som blot
kan håbe på at messearrangørerne vælger en anden by at udstille i end
København.

Men man kan stadig besøge Bella centret uden at betale en bondegård. Man
skal bare bruge metroen. Det koster f.eks. ingen penge at parkere på
Slusevej m. sideveje, som folk gør, når de skal i det lokale indkøbscenter
eller parkeringspladsen for enden af Finderupvej (Husk at der ikke er
etableret forbindelse mellem Ørestads Boulevard og Finderupvej på trods af
at forbindelsesvejen står på flere kort og har gjort det i tre år.) Så
slipper man med at betale 2x17 kr. for en dag.

Alternativt er at parkere på Flintholm Alle på Frederiksberg og udnytte
tilgangen til Flintholm Station. Det koster en zone mere, men det er stadig
billigere end en dag på Bella centrets parkeringsplads og så kan man stoppe
på tilbagevejen og handle i Frederiksbergcentret. Derved får man en dag ud
af det, hvis man ikke er helt tilfreds med indholdet af udstillingen.

Carsten Overgaard

Fra : phk

Dato : 24-01-05 14:42

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> Derved får man en dag ud
> af det, hvis man ikke er helt tilfreds med indholdet af udstillingen.

På messen i Herning kan vi sagtens få en hel dag alene til at gå der. Så vi
smider os i campingvognen udenfor i år :)

--
Per, Esbjerg