Dårlig reperation?
Fra : Per H

Dato : 20-01-05 21:14

Jeg har netop set min CV, der er rep. efter en skade, og blev noget
overrasket da jeg så at den indvendige plade, der hvor den var
revnet, er samlet med hvid pvc. samlestykke, både vandret og lodret.

Er det ikke normalt at man laver samlingen inde i højskabet, som er ca
30 cm derfra?

Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet ordentligt, så der lå
vand indv. i gummilisten.

Den er lavet i helsingør.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 20-01-05 21:37

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 30 cm derfra?
>
> Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet ordentligt, så der lå

Er det en forsikringsskade - så kontakt omgående taksator og bed om et møde
på værkstedet, hvor taksator gennemgår reparationen med værkstedet.

/Flemming U

Fra : Jørgen L.

Dato : 21-01-05 00:29

> [...]
> 30 cm derfra?
>
> Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet ordentligt, så der lå

Ja det er jo ikke så godt.
ang. samlingen kan det være taksator der har sparet.

ang. vinduet skal du selvfølgelig tage fat i dem, du er forøvrigt sikker på
at det ikke er kondens?, da vognen jo nok har stået inde i varmen nogle dage

Hilsen Jørgen

Fra : Per H

Dato : 21-01-05 07:06

On Fri, 21 Jan 2005 00:28:32 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> skrev:

>Ja det er jo ikke så godt.
>ang. samlingen kan det være taksator der har sparet.

Ja det tænkte jeg også lidt på.

>ang. vinduet skal du selvfølgelig tage fat i dem, du er forøvrigt sikker på
>at det ikke er kondens?, da vognen jo nok har stået inde i varmen nogle dage

nej, den har stået ude i et par måneder, og ventet på at jeg skulle
afhente den

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen L.

Dato : 21-01-05 21:30

> Ja det tænkte jeg også lidt på.

> nej, den har stået ude i et par måneder, og ventet på at jeg skulle
> afhente den

Nu har jeg set din vogn, jeg var tilfældigt i Helsingør og snakker lidt med
folkene ude på værkstedet, og jeg syntes at du er meget uretfærdig og
beskriver din historie esktremt ensidigt.

Nu skrev du jo ikke at den var ekstrem tæt på at blive total skadet og du
bad om at den ikke skulle blive ærklæret død samt at den er mellem 10 og 12
år gammel.
De gjorde sig meget bevidst da de takserede den, så at den ikke døde, og det
er så prisen, at der ikke er tid til skifte hele fineren.
Samlingerne er gemt bag gardin og hynder i den lille sidde gruppe, og er
lavet pænt.

Du skrev heller ikke at de var villige til at kigge på det utætte vindue, de
var faktisk i gang da jeg kom ind på værkstedet.

Jørgen

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 22-01-05 10:26

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> var faktisk i gang da jeg kom ind på værkstedet.

Øh.........selv om jeg fuldt ud forstår din handling, så må jeg ganske kort
sige, at det, som du og forhandleren i Helsingør lige har begået, er aldeles
uacceptabelt.

Det vedkommer simpelt hen ikke dig, at rode dig ud i andre personers sager
med en forhandler, medmindre du står med en fuldmagt. Hvad er din ret til at
spørge forhandleren i Helsingør om denne sag så indgående ??

Og forhandleren er helt ude i hampen. Ham skal man da holde sig totalt fra.
Han går jo rundt og sladrer om sine kunder og deres reparationer til andre
kunder.

Han fortæller vel også de andre kunder, hvis din Dankort-betaling er blevet
afvist, eller hvis du er bagud med et afdrag på en aftale ?? Fin fyr!!

En rigtig skidt sag!!

Men nå nu du alligevel har rodet noget, der så hedder sig at være sandheden
frem, så er det da helt korrekt, at hvis Per H. har sat denne tråd igang på
et helt ufuldstændigt grundlag, og hvis hans vogn var så skadet som nævnt og
hvis han har indgået de aftaler der nævnes - så er han jo ikke ret klog, når
han udbreder sin ubegrundede utilfredshed til offentligt skue.

Men at forhandleren tillader sig at fortælle dig hele historien - det ville
han simpelt hen ikke "overleve", hvis det var mig, han havde sladret om.
Det ville koste ham et sagsanlæg og en erstatning - og artikler i div.
campingblade om, at denne forhandler skal man holde sig fra, fordi han
sladrer.'

/Flemming U

Fra : claus b. p.

Dato : 22-01-05 13:12

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message

> [...]
> Det ville koste ham et sagsanlæg og en erstatning - og artikler i div.
> campingblade om, at denne forhandler skal man holde sig fra, fordi han

Sikken en gang øregas! Per H. har allerede lagt sagen ud i offentlighed
selv, samt hængt en forhandler ud, - næsten med navn. Hvis jeg skulle handle
campingvogn i Helsingør ville jeg da måske også kunne finde på at nævne
historien, for at få "den anden side" af sagen. Det er altså ikke en læge
eller præst vi taler om her. Og vi er jo nu bekendt med at der er meget mere
i sagen end det Per H. først skrev. Jeg kunne da godt tænke mig at vide om
Per H. overhovedet har talt med reparatøren om de nævnte problemer, og hvad
der i givet fald blev svaret. Det er alt for nemt bare at hænge en eller
anden ud.

/Claus

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 22-01-05 16:06

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
hvad
> der i givet fald blev svaret. Det er alt for nemt bare at hænge en eller

Uanset hvordan de vælger at dreje sagen, så er det helt uantageligt, at en
forhandler indvier en vildt fremmed om hans sag med en kunde - uanset om så
kunden behandler forhandleren korrekt elelr ej.

Og ingen privatpersoner har ret til at få de informationer, som forhandleren
har givet!!

Som jeg skriver, så kan jeg sagtens forstå at det er sket - men det er
hamrende utiltalende.

Lige så utiltalende som at hænge en forhandler ud, på så tyndt et grundlag,
som det er sket her. Men det er jo ikke som i matematik, at man kan tage +
og - og lade dem ophæve hinanden.

Men............vi behøver jo ikke at være enige om moral !

/Flemming U

Fra : phk

Dato : 22-01-05 16:53

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunden behandler forhandleren korrekt elelr ej.
>
> Og ingen privatpersoner har ret til at få de informationer, som

Hvor står det det er forbudt? Er forhandleren under tavshedspligt?

> Som jeg skriver, så kan jeg sagtens forstå at det er sket - men det er
> hamrende utiltalende.

Er det det?

Lad os nu antage at det er dig der er forhandleren.Der kommer en hen og
siger at han har læst sådan og sådan. Du kan som forhandler tilbagevise
enhver påstand, men du gør det ikke fordi den kunde der står foran dig ikke
har noget at gøre med vognen?

Eller snakker du alligevel lidt om det fordi han stod for at investere nogle
penge i din forretning?

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 22-01-05 21:46

Sludder og vrøvl. Per H har SELV offentliggjort "sagen".
og "hængt" forhandleren ud OFFENTLIGT for dårligt udført arbejde,
forhandleren er naturligvis i denne sitaution berettiget til også OFFENTLIGT
at give sin version til dem som måske vil benytte hans forretning og til
almen vældet.

> [...]
> ikke har noget at gøre med vognen?
>
> Eller snakker du alligevel lidt om det fordi han stod for at investere

Jeg er enig med phk, men med andre argumenter.
DET afgørende I DENNE "SAG" er, at PerH SELV træder offentligt frem med sine
PERSONLIGE erfaringer/beskyldninger om dårligt udført arbejde fra et
værksted! Og det er vel ok at han delagtiggør andre campister i sine
erfaringer!

MEN så må Per H også acceptere at "modparten" gør præcis det samme! og
svarer på "ANKLAGERNE.

Det er vel også ok at ALLE andre vil kontrollere dette værksted hvis de
måske vil benytte det! Dette gælder naturligvis også for Jørgen L!

Når Per H går til offentligheden med sine personlige problemer så må han jo
også forvente at offentligheden reagerer på hans udtalelser! Hvor naiv må du
være Flemming Udbjorg.

Afslutningsvis vil jeg mene, at det er lige så korrekt hvis forhandleren
ikke bare NØJES med at forsvare sig overfor Jørgen L , men for hele
offentligheden, derfor vil det være HELT ok hvis forhandleren SVARER Per H
OFFENTLIGT HER i nyhedsgruppen .
Så Flemming Udbjorg din bedre vidende, din foragelse og naivitet er
latterlig.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 22-01-05 23:19

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forhandleren er naturligvis i denne sitaution berettiget til også
> OFFENTLIGT at give sin version til dem som måske vil benytte hans

For en god ordens skyld - jeg har ikke skrevet det du quoter og det giver da
slet ikke udtryk for min mening omkring dette emne.

Husk at quote de rigtige, Bo, - men det er da et fremskridt du er begyndt at
quote nogenlunde rigtigt :)

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 22-01-05 23:56

Jeg har ikke quotet dig i dette indlæg selvom jeg er enig i dine
bemærkninger. Jeg har skrevet bemærkninger til dig om enighed, om indholdet
drejer det sig om Flemming Udbjorgs udgydelser.

> Husk at quote de rigtige, Bo, - men det er da et fremskridt du er begyndt
> at quote nogenlunde rigtigt :)
>
> --
> Per, Esbjerg

Per fra Esbjerg!

Da du ofte kalder mig for Bo Børgensen, nu Bo og andre navne jeg ikke
hedder, så vil jeg gøre det samme med dig ! Fremover vil jeg kalde dig for
HUGGO BØRGE fra Esbjerg . OK! så står vi ligesom lige ikke?

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 23-01-05 09:47

> [...]
ikke
> har noget at gøre med vognen?
>
> Eller snakker du alligevel lidt om det fordi han stod for at investere

Det lyder nemt at falde i fælden, men jeg er meget sikker i min sag; Jeg har
i mage år arbejdet i et område, med stor kundekontakt og tradition for mange
klager, nemlig forsikringsbranchen. Og når kunder henvender sig for lige at
høre om dette eller hint er rigtigt, så er svaret altid, at jeg aldrig
svarer på andre kunders sager, men da gerne vil fortælle, at jeg ikke kan
genkende historien. Og så er det slut!

Tænk engang, hvis jeg tog en vildt fremmed kunde med ud og viste ham en
anden kundes bil og de mange skavanker den havde - og måske fortalte ham, at
bilens ejer ikke havde penge nok til at få den repararet rigtigt. Hvis det
nu var din bil....hvad synes du så om det ??

Det som forhandleren og Jørgen L. her gør er, at de gennemgår kundens sag
sammen. Forhandleren viser den anden kundes vogn frem og fortællerf risk og
frejdigt om alt hvad han ved om kunden, heruynder, at han ikkeønskede vognen
totalskadet, men ville have den repareret o.s.v. - og Jørgen ikke bare
lapper det i siug, han sender det u på nettet.

Det er utiltalende - og ikke en forhandler jeg vil bruge til noget som
helst, selv om jeg bor tæt på.

Og lad os så lige slå tilabge til det indlæg som Per H. startede med. Han
stiller et spørgsmål og det er sædvane at samle en indvendig plade på en
bestemt måde, og om det er i ordne at der kommer vand ind gennem vinduet.
Han hænger ikke forhandleren ud med navn og han kalder ham hverken dum eller
uprofessionel. Han er bare lidt frustreret over, at have fået en vogn, de
rikke var helt som han forventede.

Men, som jeg også skriver tidligere i trådfen, så viste det sig jo, at der
var en anden vinkel på sagen - og på denne baggrund kunne Per H. jo nok have
brugt en anden formulering i sit emne. Men selvfølgelig ville han da have
lov til at spørge gruppen om, hvordividt det er normalt at samle en plade
midt på væggen.

Lang historie, der måske ikke fortjener at blive længere :) Men min holdning
til det der er sket mellem forhandleren og Jørgen er helt uændret;
Utiltalende og utilladeligt sladder.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 23-01-05 12:38

> [...]
> mange
> klager, nemlig forsikringsbranchen. Og når kunder henvender sig for lige

Her taler vi om en person som hænger en forhandler OFFENTLIG ud . En person
som ikke har nosser til selv at gå til forhandleren og fremføre sin klage.

> Tænk engang, hvis jeg tog en vildt fremmed kunde med ud og viste ham en
> anden kundes bil og de mange skavanker den havde -

Duhar fattet NUL. Der er jo ingen sammenligning imellem sagen og dit
eksempel ! PerH har jo OFFENTLIGT hængt forhandleren ud for dårligt udført
arbejde!
Fatter du ikke sammenhængen?

> Det som forhandleren og Jørgen L. her gør er, at de gennemgår kundens sag
> sammen.

Ja for helvede,Per H (kunden) har SENDT HELE sagen ud til OFFENTLIGHEDEN i
HELE Danmark, fatter du ikke forskellen?

Forhandleren viser den anden kundes vogn frem og fortællerf risk og
> frejdigt om alt hvad han ved om kunden,

Sludder og vrøvl , forhandleren fortæller på hvilket grundlag som
KUNDEN,PerH, har ønsket repetionen gennemført ! fatter du heller ikke
det?
DEN reperation som PerH OFFENTLIG kalder dårligt arbejde.
Forhandleren fortæller INTET om kunden som privatperson, DEN del foregår KUN
i Flemming Udbjorgs fantasi.

heruynder, at han ikkeønskede vognen
> totalskadet, men ville have den repareret o.s.v. - og Jørgen ikke bare
> lapper det i siug, han sender det u på nettet.

Ja for faen DET er jo hele forhandlerens grundlad at udføre reperationen
på!Fatter du heller ikke det?

> Det er utiltalende - og ikke en forhandler jeg vil bruge til noget som
> helst, selv om jeg bor tæt på.

Hvis jeg skal vurdere hvem der er utiltalende af Flemming Udbjorg og
forhandleren vinder Flemming Udbjorg førsteprisen.

> Og lad os så lige slå tilabge til det indlæg som Per H. startede med. Han
> stiller et spørgsmål og det er sædvane at samle en indvendig plade på en
> bestemt måde,

Ja og SAMTIDIG hænger han forhandleren offentlig ud.

1) Overskriften i PerH indlæg: "Dårlig reperation".
2) PerH udtalelse ordret citeret : "Vinduet er ikke lavet ordentligt".

Hele ånden og tonen i PerH indlæg siger til alle : Pas på her bliver ikke
lavet ordentligt arbejde! PerH har IKKE engang konfronteret forhandleren
med sin klage!

> Han hænger ikke forhandleren ud med navn

Flemming Udbjorg hvor MANGE campingforhandlere tror du selv findes i
Helsingør? DU ævler som sædvanlig. Dine kommentarer er ikke stadigvæk ikke
gennemtænkte.

Han er bare lidt frustreret over, at have fået en vogn, de
> rikke var helt som han forventede.

Sludder og vrøvl, PerH fortæller OFFENTLIGT at forhandleren ikke har lavet
hans vindue ordentligt!

> Men, som jeg også skriver tidligere i trådfen, så viste det sig jo, at der
> var en anden vinkel på sagen

Ja du løber som sædvanlig med en halv vind.

- og på denne baggrund kunne Per H. jo nok have
> brugt en anden formulering i sit emne.

Er der noget som dæmrer mellem ørerne?

> Lang historie, der måske ikke fortjener at blive længere :)

Jo når du Flemming Udbjorg fremfører så meget ævl på EEN gang fortjener det
nogle bemærkninger.

Men min holdning
> til det der er sket mellem forhandleren og Jørgen er helt uændret;
> Utiltalende og utilladeligt sladder.

Det viser tydeligt at du ikke har forstået ret meget af hvad "sagen"
drejer sig om.

> /Flemming U

Hilsen
verner

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 15:31

On Sun, 23 Jan 2005 12:38:04 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>1) Overskriften i PerH indlæg: "Dårlig reperation".
>2) PerH udtalelse ordret citeret : "Vinduet er ikke lavet ordentligt".

1. du glemmer "?"
2. det er det vel heller ik hvis det er utæt.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 15:38

On Sun, 23 Jan 2005 12:38:04 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Sludder og vrøvl , forhandleren fortæller på hvilket grundlag som
>KUNDEN,PerH, har ønsket repetionen

sludder, det har jeg ikke ønsket.

>DEN reperation som PerH OFFENTLIG kalder dårligt arbejde.

jeg har ikke kaldt det dårligt udført. men spurgt om det var normalt.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 16:05

On Sun, 23 Jan 2005 09:47:18 +0100, "Flemming Udbjørg"
<flemming@udbjorg.dk> skrev:

> [...]
>uprofessionel. Han er bare lidt frustreret over, at have fået en vogn, de

præsis forstået.

>Men, som jeg også skriver tidligere i trådfen, så viste det sig jo, at der
>var en anden vinkel på sagen -

Det mener jeg ikke at der er.

Havde de fortalt mig, hvordan de ville lave samlingen, ville jeg
forslå et jeg selv spøttede i kassen for at få samlingen inde i
skabet.

men det er måske fordi jeg selv er snedker, og derfor undrer mig over
det.

Men jeg tager da min skyld i sagen og vedkender mig at det måske var
uheldigt, at jeg skrev hvor den var reperet, da det åbenbart har
udløst en del diskution, men det var ikke for at hænge nogen ud,

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-01-05 00:39

> [...]
> kort
> sige, at det, som du og forhandleren i Helsingør lige har begået, er

Det er jeg som sådan ret ligeglad med at du mener, Per har selv startet
tråden op og derved gjort det hele offentlig, hvis han kun ville vide noget
hvordan han skulle forholde sig skulle han ikke skrive hvor han havde fået
det lavet, og derved hængt en forhandler ud som måske ville samarbejde med
ham om en løsning, det er et meget dumt træk.

> [...]
> at
> spørge forhandleren i Helsingør om denne sag så indgående ??

Jeg skal have lavet min vogn efter storm skade, men det ville du måske selv
holde dig for god til.

> Og forhandleren er helt ude i hampen. Ham skal man da holde sig totalt
> fra.
> Han går jo rundt og sladrer om sine kunder og deres reparationer til andre
> kunder.

Hvis kunden starter med at bagtale dig, må du ikke forsvare dig ??????

> Han fortæller vel også de andre kunder, hvis din Dankort-betaling er
> blevet
> afvist, eller hvis du er bagud med et afdrag på en aftale ?? Fin fyr!!

Det er jo en helt anden sag, det har jeg aldrig hørt om eller set noget til
nogen steder.

> En rigtig skidt sag!!

Ja det mener jeg også at du har.

> [...]
> når
> han udbreder sin ubegrundede utilfredshed til offentligt skue.

Enig

> [...]
> Det ville koste ham et sagsanlæg og en erstatning - og artikler i div.
> campingblade om, at denne forhandler skal man holde sig fra, fordi han

Når jeg spørger direkte om han har lavet en skidt løsning på grundlag af
hvad der bliver skrevet offentligt på nettet og kan forklare at hvordan det
er løst og hvad der er galt med vinduet uden at nævne Pers navn, at de slet
ikke kunne forstå problemmet og derfor viser mig løsningen stadig uden at
navn bliver nævnt, det syntes jeg ikke er urimmeligt at han gør.
At jeg så ikke er i tvivl om det er den vogn er så en anden side.

Hilsen Jørgen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 23-01-05 03:46

> [...]
> navn bliver nævnt, det syntes jeg ikke er urimmeligt at han gør.
> At jeg så ikke er i tvivl om det er den vogn er så en anden side.

Burde forhandleren så ikke kontakte kunden og udbede sig en forklaring, for
der efter at tage de nødvendige skridt.
Et er forhandleren for at vide, at han er lagt ud i nyhedsgruppen, et andet
er at forklare sig og vise sagen til en anden kunde, han burde have
kontaktet kunden og forklare kunden hvad han mener om sagen.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 23-01-05 09:48

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er at forklare sig og vise sagen til en anden kunde, han burde have
> kontaktet kunden og forklare kunden hvad han mener om sagen.

Jo det ville være en reaktion fra en proff. forhandler.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 23-01-05 10:30

Sludder og vrøvl Karl-Heinz.

Hvis du er utilfreds med et stykke arbejde du har købt, siger almindelig
anstændighed, at du henvender dig FØRST til ham som har udført arbejdet med
din klage og man fiser anstændigvis ikke FØRST ud til offentligheden og
hænger den pågældende ud i offentligheden på internettet INDEN han har fået
en chance for at forsvare sig.

Per H hænger offentligt forhandleren ud for at have udført et dårligt stykke
arbejde ! Per H truer forhandlerens levebrød offentligt. Almindelig
anstændighed vil så være at forhandleren offentlig kan forsvare sig og sit
levebrød . Enhver tumling skal da ikke kunne ødelægge folks levebrød, vel
Per H.

I mine øjne er det Per H har gjort DYBT usympatisk ligesom Flemming Udbjorgs
indlæg. (Denne Flemmig Udbjorg fiser rundt i ALLE nyhedsgrupper og spiller
bedrevidende og nedladende overfor andre. Højst usympatisk).
Man hænger ikke en forhandler eller andre personer offentligt ud, UDEN FØRST
at have forelagt ham klagen ! DET er sgu for uintelligent og kællingeagtigt.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 23:30

On Sun, 23 Jan 2005 10:30:23 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Man hænger ikke en forhandler eller andre personer offentligt ud, UDEN FØRST
>at have forelagt ham klagen ! DET er sgu for uintelligent og kællingeagtigt.

tror også det er uintiligent, og kællingagtigt, at kalde folk for
tumlinge, uden 100% at kende alle forhold.

eod.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 24-01-05 00:10

<Per H> skrev i en meddelelse

> tror også det er uintiligent, og kællingagtigt, at kalde folk for
> tumlinge, uden 100% at kende alle forhold.
>
> eod.
>
> --
> Vh Per

OK Per H så lad os gå ind til benet !

Hvad berettiger dig til at hænge forhandleren offentlig ud ? Du truer
forhandleren på HANS levebrød ved OFFENTLIG at meddele gud og hver mand at
DU hos ham har fået udført et dårligt stykke arbejde ?

Lad os få at vide, fra DIN mund, hvad DU har foretager dig PRÆCIS med
forhandleren INDEN du hænger ham ud offentligt ?

1) Hvis du har klaget til ham har han da nægtet at efterkomme din klage?

2) EFTER arbejdet er udført, hvad har du da tilkendegivet overfor
Forhandleren ? Har han nægtet at efterkomme DIN klage ?

3) Hvad er DIN berettigelse til at hænge forhandleren ud OFFENTLIGT?

Har du nosser nok til at sige sandheden?

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 00:28

On Mon, 24 Jan 2005 00:10:10 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse

>OK Per H så lad os gå ind til benet !

troede sku du vidste hvad "eod" betød.

slut på din diskution.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 24-01-05 00:51

<Per H> skrev i en meddelelse

> troede sku du vidste hvad "eod" betød.
>
> slut på din diskution.

> --
> Vh Per

Ja Per H det bliver vanskeligt når sandheden og fakts skal på bordet.

Du har ikke under HELE debatten besvaret disse spørgsmål ! er de for pinlige
at besvare for dig?

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 06:18

On Mon, 24 Jan 2005 00:50:36 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse

>Du har ikke under HELE debatten besvaret disse spørgsmål ! er de for pinlige
> [...]

som sagt gider jeg ikke bruge tid, hvis tonen er negativ.

jeg taler pænt til dig,
Din tone til mig, er under al kritik,

farvel.
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 24-01-05 13:50

<Per H> skrev i en meddelelse

> som sagt gider jeg ikke bruge tid, hvis tonen er negativ.

Hvad kalder du så DIN tone overfor campingforhandleren i Helsingør?

DU mener åbenbart ikke at det er NEGATIVT at hænge folk offentligt ud UDEN
at de ved det og uden at de kan forsvare sig mod dine anklager!

Har du meddelt campingforhandleren at du ville KRITISERE ham offentligt på
internettet i DENNE nyhedsgruppe ? eller LUSKER du bare din kritik ud til
offentligheden uden hans viden? så manden havde en chance for at forsvare
sig overfor dine angreb?

> jeg taler pænt til dig,

Jeg taler også pænt til dig.

> Din tone til mig, er under al kritik,

Du mener altså, at din tone over for campingforhandleren er ok ! det er ok
at hænge folk ud på deres levebrød?
Her har vi dig i en nøddeskal PerH.
Du har ikke engang nosser til at sige sandheden om forløbet i din OFFENTLIGE
behandling af en campingforhandler i Helsingør!

Ja spørgsmålene var øjensynlig FOR pinlige for DIG at levere svarene på.

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 15:22

On Sat, 22 Jan 2005 10:25:53 +0100, "Flemming Udbjørg"
<flemming@udbjorg.dk> skrev:

> [...]
>hvis han har indgået de aftaler der nævnes - så er han jo ikke ret klog, når
>han udbreder sin ubegrundede utilfredshed til offentligt skue.

Der var en ridse på den ene side, ca ½ meter lang og 10 cm høj. den
havde ødelagt noget af den indv. finer.

Jeg har overhøvet ikke hørt, eller snakket med forhandleren, om
hvordan de ville udføre arbejdet indenvendigt. udover fineren skulle
udskiftes.

Jeg har snakket med forhandleren om det utætte vindue, da jeg skulle
hente den, og der så jeg hvordan de havde udført samlingerne i
pladerne.

Jeg skrev i NG, for at høre om der var nogen der vidste noget om
hvordan man plejede at udføre disse rep. Men at der var en der kunne
finde på at beskylde mig, nærmest for løgn, og køre op til
forhandeleren, og blande sig, er jeg dybt rystet over.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 15:12

On Fri, 21 Jan 2005 21:30:01 +0100, "Jørgen L."

>Nu har jeg set din vogn, jeg var tilfældigt i Helsingør og snakker lidt med
>folkene ude på værkstedet, og jeg syntes at du er meget uretfærdig og
>beskriver din historie esktremt ensidigt.

Allerførst ville jeg da gerne høre hvad du laver i min vogn?

Uretfærdig?
næppe. jeg forspurgte om det var normalt at man skiftede en plade,
som du nu selv har set, istedet for inde i et højskab som står lige
ved siden af.

>Nu skrev du jo ikke at den var ekstrem tæt på at blive total skadet og du
>bad om at den ikke skulle blive ærklæret død samt at den er mellem 10 og 12
>år gammel.
det er 1988 som jeg har forlagt.
jeg har kun sagt at jeg var glad for den og helst så den bevaret.

>De gjorde sig meget bevidst da de takserede den, så at den ikke døde, og det
>er så prisen, at der ikke er tid til skifte hele fineren.

nå men stadig ikke særlig smugt udført.
og så skulle de have informeret mig om hvirdan de ville repere den,
for at holde prisen nede, som du beskriver.
men 43000 er nu stadig mange penge.

>Samlingerne er gemt bag gardin og hynder i den lille sidde gruppe, og er
>lavet pænt.

der er ingen hynder, men en madres som er meget længere nede, men
hynden ville heller ikke dække skaden.

>Du skrev heller ikke at de var villige til at kigge på det utætte vindue, de
>var faktisk i gang da jeg kom ind på værkstedet.

ja sevlfølgig skal de lave vinduet, de har jo selv haft det ude under
rep.

Og så ønsker jeg ikke at du, eller andre for den sags skyld skal
blande sig privat, i den vogn.

Du har i den grad blandet dig i noget der ikke kommer dig ved.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 16:16

> On Fri, 21 Jan 2005 21:30:01 +0100, "Jørgen L."
> <Noemail@stopspamspam.dk> skrev:

Jeg opfatter det du har skrevet her i newsgruppen som en klage over en
forhandler. For at sætte prikken over i´et havde du endda sagt hvem
forhandleren var ved at nævne bynavnet.

> ja sevlfølgig skal de lave vinduet, de har jo selv haft det ude under
> rep.

Hvorfor skal det så overhovedet frem i din klage? Laver de det uden et kny?
Åbenbart!

> Og så ønsker jeg ikke at du, eller andre for den sags skyld skal
> blande sig privat, i den vogn.
>
> Du har i den grad blandet dig i noget der ikke kommer dig ved.

Du har selv bragt det frem. Det er dig der har startet noget op det så viste
sig du ikke kunne styre.

Forvent altid at det du skriver her på usenet vælter tilbage i hovedet på
dig hvis du ikke har kendsgerningerne i orden.

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 16:56

On Sun, 23 Jan 2005 16:15:35 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>Du har selv bragt det frem. Det er dig der har startet noget op det så viste
>sig du ikke kunne styre.

ja man skal åbenbart forvente ret megen indlanding i denne Ng. rent
privat. ved at kontakte forhandler

jeg kan sagtens styre mig. men der er åbant andre der ikke kan,.
ved at kontakte forhandler.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 17:54

> ja man skal åbenbart forvente ret megen indlanding i denne Ng. rent
> privat. ved at kontakte forhandler
>
> jeg kan sagtens styre mig. men der er åbant andre der ikke kan,.
> ved at kontakte forhandler.

Du kan ikke styre dig. Du fremsætter en anklage imod en forhandler og du har
tilsyneladende ikke kontaktet forhandleren. Har han nægtet at lave vinduet?
Tilsyneladende ikke!

>Jeg har netop set min CV, der er rep. efter en skade, og blev noget
>overrasket da jeg så at den indvendige plade, der hvor den var
>revnet, er samlet med hvid pvc. samlestykke, både vandret og lodret.

Det er for at dække revnerne, ikke?

>Er det ikke normalt at man laver samlingen inde i højskabet, som er ca
>30 cm derfra?

Det ved vi nok ikke. Men har du overhovedet spurgt forhandleren?

>Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet ordentligt, så der lå
>vand indv. i gummilisten.

Ja, og du har stadig ikke kontaktet forhandleren.

>Den er lavet i helsingør.

Hvorfor i alverden skulle det lige frem?

Svar venligst på mine spørgsmål i stedet for at finde på noget nyt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 18:17

On Sun, 23 Jan 2005 17:53:37 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
>

>Du kan ikke styre dig. Du fremsætter en anklage imod en forhandler

det er så dit udlæg.

>Det ved vi nok ikke.

Nå ærgeligt, det var det det hele drejede sig om.

det kunne du bare have sagt fra starten.
så er den sag uddabeteret, undskyld forstyrelsen.

>Ja, og du har stadig ikke kontaktet forhandleren.

hvad ved du om det. gætter du ikke lidt rigeligt.

>Hvorfor i alverden skulle det lige frem?
ellers ville du vel bare spørge om det ikke.

>Svar venligst på mine spørgsmål i stedet for at finde på noget nyt.

jeg svarer så godt jeg kan, men gider ikke at føre en diskution på
noget der ikke efter min mening har så meget med emnet at gøre, og jeg
vil ikke bruge tid hvis tonen er negativ.

prøv at læse mine indlæg, og forstå hvad jeg mener. og længere er den
historie ikke.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 16:58

skrev:

>Hvorfor skal det så overhovedet frem i din klage?

det kunne jo være du ville forslå en fugtighedstest,

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 17:54

> det kunne jo være du ville forslå en fugtighedstest,

Der var så mange andre test man kunne lave i stedet for!

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 18:09

On Sun, 23 Jan 2005 17:54:29 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>Der var så mange andre test man kunne lave i stedet for!

ja sikkert men nok ikke som har med vand og cv at gøre

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 17:00

skrev:

>Forvent altid at det du skriver her på usenet vælter tilbage i hovedet på
>dig hvis du ikke har kendsgerningerne i orden.

ja man må sige at campingfolket pisser noget på hinanden.

Hvilke kendsgerninger mener du?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 17:57

> ja man må sige at campingfolket pisser noget på hinanden.
>
> Hvilke kendsgerninger mener du?

Du fremsætter en klage som om Helsingør ikke vil lave de ting du klager
over. Men du har formentlig ikke engang nævnt vinduet for ham på det
tidspunkt. Og det bliver tilsyneladende ordnet uden et kny!

Har jeg ret?

I så fald har du kørt frem i offentligheden med nogle beskyldninger som jeg
ikke synes du burde.

En side har altid to sider. Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Find selv på nogle.
--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 23-01-05 18:08

On Sun, 23 Jan 2005 17:56:53 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Du fremsætter en klage som om Helsingør ikke vil lave de ting du klager
>over. Men du har formentlig ikke engang nævnt vinduet for ham

hvad får dig til at tro at jeg ik har det?

>på det
>tidspunkt. Og det bliver tilsyneladende ordnet uden et kny!
>
>Har jeg ret?
du har ik ret.

da jeg så cv fortalte jeg ham om vand i vinduet.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 20:56

> hvad får dig til at tro at jeg ik har det?

Fordi du endnu ikke har tilbagevist den påstand skønt jeg har fremsat den
masse af gange.

Men du er jo nok også klar over din påstand vil blive efterprøvet :)

> du har ik ret.
>
> da jeg så cv fortalte jeg ham om vand i vinduet.

Afviste han dig - eller ville han lave det?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 22:47

On Sun, 23 Jan 2005 20:55:47 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Fordi du endnu ikke har tilbagevist den påstand skønt jeg har fremsat den
>masse af gange.

så læs dog alle indlæg.

>Men du er jo nok også klar over din påstand vil blive efterprøvet :)
ja man skulle tro flere herinde havde aktier i firmaet.

her spørger man om råd, og får kniven.

>Afviste han dig - eller ville han lave det?

prøv at læse hvad den anden ar skrevet, var der ikke noget med at de
var ved at lave vinduet, da han blande sig.

og det var ik det jeg spurgte om i ng til start.

du spilder min til jeg gider ik diskutere med dig.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : LS

Dato : 23-01-05 20:00

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg set din vogn,

Ja jeg kan da kun konstatere at jeg for eftertiden vil overveje nøje hvad
jeg skriver her i gruppen som kan være med til at identificere min vogn.
Jeg synes da det er fuldstændig utilstedeligt at fare ud og rode rundt i
fremmede folks vogne.
At man diskuterer ting og sager med en forhandler, også hvad man har hørt,
er vel en sag som kan have mange sider, men når jeg indleverer min vogn til
en forhandler er der et tillidsforhold hvor han har min private ejendom i
sin varetægt og den rager ikke andre. De har i hvert fald ikke adgang til
den.
Og skulle jeg få forvildet mig ind i en privat vogn af en eller anden årsag
så rager det dælme ikke offentligheden hvad jeg har set.
Hallo! jeg troede godt nok ikke at man lige pludselig er blevet offentlig
ejendom bare fordi man skriver i en nyhedsgruppe.
Ja Ja der er jo fremkommet mange meninger men jeg synes da lige der var
nogen der burde styre deres nysgerrighed og have lidt respekt for andres
ejendom.
Ja undskyld mig men jeg kan ikke lade være med at være harm.
ls

Fra : phk

Dato : 23-01-05 20:57

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hallo! jeg troede godt nok ikke at man lige pludselig er blevet offentlig
> ejendom bare fordi man skriver i en nyhedsgruppe.

Det er man så. Det stemmer helt overens med andre grupper - især når man
pisser på en forhandler med navns nævnelse.

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 23-01-05 21:56

> [...]
>
> Det er man så. Det stemmer helt overens med andre grupper - især når man
> pisser på en forhandler med navns nævnelse.

Har jeg sovet i timen, eller ...? På hvilket tidspunkt er forhandleren
blevet fremhævet med navnv nævnelse ??

/Flemming U

Fra : phk

Dato : 23-01-05 22:18

> Har jeg sovet i timen, eller ...? På hvilket tidspunkt er forhandleren
> blevet fremhævet med navnv nævnelse ??

Han skriver i hans indledende at det er Helsingør det drejer sig om. Der er
en reparatør af campingvogne, Fredensborg Caravan.

Det er almindelig kendt her i Jylland ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 23:14

On Sun, 23 Jan 2005 22:17:46 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

>Han skriver i hans indledende at det er Helsingør det drejer sig om. Der er
>en reparatør af campingvogne, Fredensborg Caravan.

men det er jo ikke noget som jeg har sagt vel. det har du selv
fundet ud af, så du har selv søgt. forhandleren.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 23-01-05 23:33

Hej

Er det ikke ved at være en privat debat som egentlig ikke kommer alle os
andre ved?
Og det campingrelaterede er vist heller ikke emnet mere.
Ebbe.

Fra : verner

Dato : 24-01-05 00:17

"Ebbe Rasmussen" <ebbeups@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er det ikke ved at være en privat debat som egentlig ikke kommer alle os
> andre ved?

Hvis du vil have repareret din campingvogn hos en forhandler kommer det vel
dig ved hvordan arbejdet udføres? eller er du ligeglad? eller du lytter
måske ikke til "gode" råd fra andre campister?

> Og det campingrelaterede er vist heller ikke emnet mere.

Er det ikke campingrelateret hvordan din campingvogn bliver repareret hos en
given forhandler?

Fra : verner

Dato : 23-01-05 23:38

> Har jeg sovet i timen, eller ...? På hvilket tidspunkt er forhandleren
> blevet fremhævet med navnv nævnelse ??
>
> /Flemming U

Næe Flemming Udbjorg jeg tror desværre ikke at du har sovet i timen ! Du kan
bare ikke regne ud hvilken forhandler vi taler om i Helsingør NÅR DER KUN ER
EEN FORHANDLER I HELSINGØR?

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 22:48

On Sun, 23 Jan 2005 20:57:27 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>især når man
>pisser på en forhandler med navns nævnelse.

hvor
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-01-05 23:07

Hej Per.

I dit allerførste indlæg
citat
"Den er lavet i Helsingør."

Hvem i Helsingør ud over Fredensborg laver cv ?

Skal vi ikke stoppe det her inden vi hiver hovedet af hinanden.
Som jeg forstår dine senere svar forstod jeg ikke dit indlæg og eller det
var formuleret forkert.

Jeg var som sagt deroppe for at få et overslag på rep af stormskade på min
cv og ikke for at tjekke noget med din vogn overhovedet.

eod

Jørgen

Fra : verner

Dato : 24-01-05 00:14

> [...]

men når jeg indleverer min vogn til
> en forhandler er der et tillidsforhold

> Ja undskyld mig men jeg kan ikke lade være med at være harm.

Og ls du mener altså at dette tillidsforhold KUN gælder den ene vej?

Hilsen
verner

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 24-01-05 02:11

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Ja undskyld mig men jeg kan ikke lade være med at være harm.

Hørt!!!!!

Bente Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 23:17

On Fri, 21 Jan 2005 21:30:01 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> skrev:

>Samlingerne er gemt bag gardin og hynder i den lille sidde gruppe, og er
>lavet pænt.

i mine øjne er en skade først pænt udført, når man umiddelbart ikke
kan se reperationen. der er monteret hvide pvc samlestykker på en
egetræs side. er det pænt?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 23-01-05 23:29

<Per H> skrev i en meddelelse

> i mine øjne er en skade først pænt udført, når man umiddelbart ikke
> kan se reperationen. der er monteret hvide pvc samlestykker på en
> egetræs side. er det pænt?

Klag til forhandleren. Hjælper det ikke klag til forsikringen. Hjælper det
heller ikke klag til næste instans.

Men lad være med at hænge forhandleren ud her - som du helt tydeligt har
gjort.

Du har ikke - som du påstår i anden mail - svaret på nogen af mine direkte
spørgsmål, så jeg opgiver dig.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 23:47

On Sun, 23 Jan 2005 23:28:46 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>Du har ikke - som du påstår i anden mail - svaret på nogen af mine direkte
>spørgsmål, så jeg opgiver dig.

men dine efterlyste svar kunne du læse i tidligere indlæg,
( ik direkte til dig)

forhandleren blev gjort opmærksom på at der kom vand ind, og ville
repere det. og det bekræfter vedkomende der var oppe og se det.

så må jeg håbe at der ikke er kommet fugtskade af at have stået uden
for i et par måneder.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 23:58

skrev:

>Men lad være med at hænge forhandleren ud her - som du helt tydeligt har
>gjort.

muligt jeg har formuleret mig forkert.
hvilket jeg beklager.

Men hvis det nu er noget skidt der er udført.
så er det vek ok.

jeg er da ret sikker på at i gerne ville vide hvor det er lavet, alså
hvis det er skidt. ik.

men jeg har forstået at det er mig der er helt galt på den.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-01-05 11:07

Per H wrote:

> muligt jeg har formuleret mig forkert.
> hvilket jeg beklager.
>
> Men hvis det nu er noget skidt der er udført.
> så er det vek ok.

Selvfølgeligt - blot må man indstille sig på at man, når man hænger nogen
ud, kan blive imødegået, hvilket du tilsyneladende ikke rigtigt er.

> jeg er da ret sikker på at i gerne ville vide hvor det er lavet, alså
> hvis det er skidt. ik.

Ja, hvis din udmelding holder vand. Men er der derimod tale om at du brokker
dig over noget, der kunne være diskutabelt, fremstiller sagen ensidigt eller
på anden måde kun leverer en halv sandhed, så er det rart også at få sagen
belyst fra anden side som det så udmærket er gjort her.

> men jeg har forstået at det er mig der er helt galt på den.

Ja, hvis du mener at det er OK at hænge nogen ud og ikke kan acceptere at
din udmelding imødegås.

Just my 2 ¢!

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra campingtur (første halvdel) i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 11:53

On Mon, 24 Jan 2005 11:06:52 +0100, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
skrev:

>Ja, hvis du mener at det er OK at hænge nogen ud og ikke kan acceptere at
>din udmelding imødegås.

jeg syndtes nu at alle spørgesmål er blevet besvaret, og jeg var også
kun intr, i om rep, var normalt udført.

man behøver ik at holde en diskution igang, bare for at diskutere.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 24-01-05 14:07

<Per H> skrev i en meddelelse
> On Mon, 24 Jan 2005 11:06:52 +0100, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
> skrev:

> man behøver ik at holde en diskution igang, bare for at diskutere.
>
> Vh Per

Helt enig, men du skylder gruppen at oplyse præcis hvad DU

-har aftalt med forhandleren om reperationens udførelse (bevarelse af vognen
indenfor totalskadeprisen måske? eller hvad ?, er der aftalt noget
overhovedet?)?
-hvad du har klaget til forhandleren over EFTER reperationen ER udført ?
-hvad forhandleren PRÆCIS har nægtet at opfylde af dine klagepunkter/krav?
-DIN begrundelse for at hænge forhandleren OFFENTLIG ud ?

Ved ikke at besvare disse punkter, som du adskillige gange er blevet spurgt
om, holder DU gang i diskutionen.

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 24-01-05 16:01

> <Per H> skrev i en meddelelse
>

> Helt enig, men du skylder gruppen at oplyse præcis hvad DU

Nu må I dælme stoppe. Han skylder overhovedet ikke gruppen en sk...
Der er stillet et par ganske almindelige spørgsmål og der er ikke hængt
nogen som helst ud. Der var henvist til en by ved navn Helsingør. Det kunne
i bund og grund være et hvilket som helst værksted der var i stand til at
skrue en blikkarrosse samme. Der var ikke engang nævnt ordet
campingforhandler i indlægget.
At der så er nogen der vælger at støve nordsjælland tyndt for at verificere
historien og at andre kører det helt ud i skoven er i bund og grund et
problem for dem selv men Per H kan da aldrig nogensinde af den grund komme
til at skylde gruppen noget som helst. Tag dog lige og klap hesten.
Slut her fra. Den er godt nok kørt langt ud.

Fra : verner

Dato : 24-01-05 17:44

> "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må I dælme stoppe. Han skylder overhovedet ikke gruppen en sk...

Joe nogle ærlige svar. Han fortæller først OFFENTLIGHEDEN at der bliver
udført dårligt arbejde hos en forhandler, jeg betragter den del af PerH
indlæg som en advarsel til ALLE os campister, der måske vil benytte dette
værksted i Helsingør . Hvis PerH forventer en fair behandling må han også
give campingforhandleren og os andre en fair behandling og fortælle
sandheden hvilket han åbenlyst ikke har gjort ifølge Jørgen L. At svine en
til offentligt er uanstændigt hvis den tilsvinte ikke får mulighed for at
forsvare sig.

> Der er stillet et par ganske almindelige spørgsmål

Forkert, der er offentligt hængt en ud for at udføre dårligt campingarbejde,
og vi andre er åbenbart blevet misinformeret mildt sagt. Vi er alle med PerH
skrivelse blevet advaret mod dårligt udført arbejde!

og der er ikke hængt
> nogen som helst ud.
Der var henvist til en by ved navn Helsingør.

Hvor mange tror du selv reperarerer campingvogne i Helsingør?

Det kunne
> i bund og grund være et hvilket som helst værksted der var i stand til at
> skrue en blikkarrosse samme.

ÆVL.

Der var ikke engang nævnt ordet
> campingforhandler i indlægget.

Vi er nogle stykker som godt er klar over at reperationen ikke er udført på
Helsingør apoteket!

> At der så er nogen der vælger at støve nordsjælland tyndt

Igen ÆVL.

for at verificere
> historien

ÆVL han var der i et andet ærinde. Da "historien" er leveret offentligt er
det da naturligt at han sikrer sig at det værksted som han vil bruge ikke er
som PerH beskriver! hvad galt er der i det? ls skulle han køre til Jylland
og få lavet sine stormskader derovre?

og at andre kører det helt ud i skoven er i bund og grund et
> problem for dem selv men Per H kan da aldrig nogensinde af den grund komme
> til at skylde gruppen noget som helst.

Jo når man hænger andre offentlig ud og misinformerer andre så må han stille
op til spørgsmål. Når han er "stor" nok til at fortælle hvor der bliver
udført dårligt campingarbejde, må han også være stor nok til at svare på
spørgsmål om emnet.

Tag dog lige og klap hesten.

Jeg synes at du skulle sætte dig op på hesten og ride mod solnedgangen
))) eller hold dig til fakts.

> Slut her fra. Den er godt nok kørt langt ud.
DU forsøgte at køre den MEGET længere ud, men det lykkedes dig ikke bliv
ved sagens kerne.

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 24-01-05 18:36

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Joe nogle ærlige svar. Han fortæller først OFFENTLIGHEDEN at der bliver
> udført dårligt arbejde hos en forhandler,

Hvis du læser indlægget vil du se at der ikke fortælles men der stilles et
spørgsmål om hvorvidt en reparation er udført godt eller dårligt. Om det er
udført ved en reparatør, forhandler, karrosserifabrik eller på et
lastvognsværksted nævnes overhovedet ikke.

jeg betragter den del af PerH indlæg som en advarsel til ALLE os
campister, der måske vil benytte dette
> værksted i Helsingør .

Hvornår er et spørgsmål blevet til en advarsel?

> [...]
> til offentligt er uanstændigt hvis den tilsvinte ikke får mulighed for at

Nu ved vi jo heller ikke om reparatøren fortæller sandheden. Det ved kun de
to uden at klandre nogen af dem.,

> Forkert, der er offentligt hængt en ud for at udføre dårligt
> campingarbejde, og vi andre er åbenbart blevet misinformeret mildt sagt.
> Vi er alle med PerH skrivelse blevet advaret mod dårligt udført arbejde!

Det er ikke Per H der har hængt nogen ud. De har de der efterfølgende har
nævnt forhandleren ved navn her i gruppen.

> Hvor mange tror du selv reperarerer campingvogne i Helsingør?

Det er der faktisk mange der kan. Et hvert auto/lastvognsværksted eller
karosserismed kan gøre det.

> Vi er nogle stykker som godt er klar over at reperationen ikke er udført
> på Helsingør apoteket!

Så langt kunne jeg også regne ud:

> Jeg synes at du skulle sætte dig op på hesten og ride mod solnedgangen
> ))) eller hold dig til fakts.

Det tror jeg vi alle skal taget i betragtning at der kun er 1 til nød 2 Per
H og Jørgen L der bare kommer i nærheden af facts.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 18:37

On Mon, 24 Jan 2005 17:44:04 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Joe nogle ærlige svar. Han fortæller først OFFENTLIGHEDEN at der bliver
>udført dårligt arbejde hos en forhandler

nej det gør jeg ikke verner. jeg spurgte om man plejede at lave det
som jeg beskrev.

dermed ikke sagt at det er dårligt.
Jeg syndtes at du laver om på sandheden for at holde en diskution
igang.

>sandheden hvilket han åbenlyst ikke har gjort ifølge Jørgen L.

Jeg svarede på det jørgenL skrev. og de oplysninger han havde fået
de var forkerte.
og de var ikke kommet fra mig.

>Forkert, der er offentligt hængt en ud for at udføre dårligt campingarbejde,

igen nej. jeg aner ik om det er uden for normal standart.

men du er da velkommen til at komme og kigge på den, efter nærme
aftale med mig. så kan du bedre selv se og komme med din mening. og
derudfra sige om du syndtes der er dårligt.

> [...]
>op til spørgsmål. Når han er "stor" nok til at fortælle hvor der bliver
>udført dårligt campingarbejde, må han også være stor nok til at svare på

pladder.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 24-01-05 20:09

> nej det gør jeg ikke verner. jeg spurgte om man plejede at lave det
> som jeg beskrev.

Per når du skriver "Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet
ordentligt" så er det jo ikke et spørgsmål ! men du konstaterer at et
stykke arbejde ikke er lavet ordentligt ! Det er vel kritik af værkstedet !

Jeg forstår ikke at du slutter af med " Den er lavet i helsingør" DET må du
jo have haft et formål med ?

> dermed ikke sagt at det er dårligt.
> Jeg syndtes at du laver om på sandheden for at holde en diskution
> igang.

Nej jeg synes faktisk at vi skulle have stoppet for længe siden, men der
blev ved med at komme spørgsmål og kommentarer, men nu skal diskutionen
stoppes her fra min side.

> Jeg svarede på det jørgenL skrev. og de oplysninger han havde fået
> de var forkerte.

Ok så er den del ord mod ord og så kommer vi ikke videre.

Per i min verden er du ind til dette indlæg kendt for at være en fair og
sober debattør i denne nyhedsgruppe, selvom du også kan være skarp i dine
meninger plejer du altid at være fair , så jeg forstår ikke dette, havde du
undladt din sidste bemærkning var der ikke en eneste som kunne kritisere dit
indlæg.
Hvorfor du skriver " i Helsingør" ved jeg ikke, det må du bedst selv vide,
men det gør hele forskellen.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:32

On Mon, 24 Jan 2005 20:08:41 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Per når du skriver "Og så opdagede jeg at vinduet ikke var lavet
>ordentligt" så er det jo ikke et spørgsmål ! men du konstaterer at et
>stykke arbejde ikke er lavet ordentligt ! Det er vel kritik af værkstedet !

Det er korekt at vinduet ikke var udført ordentligt. men jeg tængte
nu på pladesamlingerne.

Det er da meget galt, at vinduerne er uætte, det er jo ikke en
gadefejer der har udført det, men en proff. Det kan jeg ikke se der er
noget galt i at skrive. det er jo en korekt sandhed.

Jeg var garenteret blevet spurgt på et tidspunkt, hvor værkstedet lå.

>Nej jeg synes faktisk at vi skulle have stoppet for længe siden, men der
>blev ved med at komme spørgsmål og kommentarer, men nu skal diskutionen
>stoppes her fra min side.
også gerne for min.

>Ok så er den del ord mod ord og så kommer vi ikke videre.

>Hvorfor du skriver " i Helsingør" ved jeg ikke, det må du bedst selv vide,
>men det gør hele forskellen.

tja, det er tit de små ord der gør forskellen.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 20:39

> [...]

>sober debattør i denne nyhedsgruppe, selvom du også kan være skarp i dine

Det prøver jeg også at være verner, jeg gør ihvertfald hvad jeg kan,

men vi er jo kun mennesker..

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Henrik

Dato : 24-01-05 20:18

Arbejder du på omtalte værksted verner?
Og i så fald er det så dig der har udført omtalte rep?
Ellers ser jeg der ingen grund til for din side at gå sådan i
forsvarsposition.

MVH
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-05 16:14

On Mon, 24 Jan 2005 14:06:44 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Helt enig, men du skylder gruppen at oplyse præcis hvad DU

verner. som sagt har jeg fået svar på mit spørgesmål.

fortsat god diskution.

--
Vh Per

icq 8212837