Int. Campingpas
Fra : Nordberg

Dato : 20-01-05 12:24

jeg har prøvet at spørge på campingnettet ang. det "nye internationale"
campingpas. men det ser ud til at alle spørgsmål og "kritik" bliver smidt i
papirkurven!!
Jeg skal til lande ( bla. Østrig ) som ifølge den svenske oplysnings side
ikke godtager set nye pas.
Hvis ikke DCU kan finde ud af at give en ordentlig information melder jeg
mig ud af klubben og finder mig en anden hvor man ihvertfald får svar når
man spørger.
Det kan godt være at der er en forklaring et sted men da jeg er ny i
debatten har jeg ikke kigget alle efter.

Hilsen.
Holger Pedersen

Fra : kbe

Dato : 20-01-05 12:43

Det "nye" pas gælder også i Østrig.
Det gælder ud over Sverige i følgende lande:
Belgien
Danmark
Finland
Frankrike
Grekland
Holland
Irland
Italien
Kroatien
Luxemburg
Norge
Portugal
Schweiz
Storbritannien
Spanien
Tyskland
Ungern
Österrike

Du kan finde yderlige oplysniger på følgende link.
http://www.camping.se/campkort.stm

Med venlig hilsen
Kjeld

begin 666 dot.gif
M1TE&.#EA#@`-`+/_`/___^?G[\[.YZVMSI24O4I*8WM[K5)2>VMKI4I*C#DY
M<Q@8<P``8Q (8VLY>P```"'Y! $`````+ `````.``T`0 1.$,A):UBL)81*
M8TL@"=C"(0H#"E7;!DFC?!DB2H3**"?'$!3#`J-:`"V$Q# Q:"% B(..89@,
:=#R.`],$7%59SJ<+,$ 5Q%]K8. 86),(`#L`
`
end

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-01-05 14:51

kbe wrote:

> Det "nye" pas gælder også i Østrig....

> Du kan finde yderlige oplysniger på følgende link.
> http://www.camping.se/campkort.stm

Korrekt. Jeg kan tilføje, at jeg i 2002 og 2003 brugte CCS-kortet i Østrig
uden problemer,

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

PS.: Undgå venligst vedhæftede filer/HTML formaterede indlæg i denne gruppe.

Fra : A.Nielsen

Dato : 21-01-05 11:49

"Carsten Stage" <stage@fabel..dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Med venlig hilsen,
>
> Carsten Stage
>

> PS.: Undgå venligst vedhæftede filer/HTML formaterede indlæg i denne

Der stod i følgebrevet fra DCU, at alle de pladser der var nævnt i DCU
campingbogen var informeret om det nye pas.

Hvad med alle de andre pladser er de ikke informeret??????.

a nielsen

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-01-05 14:41

"A.Nielsen" <anker975@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der stod i følgebrevet fra DCU, at alle de pladser der var nævnt i DCU
> campingbogen var informeret om det nye pas.
>
> Hvad med alle de andre pladser er de ikke informeret??????.
>
> a nielsen

JAmen det er vel DCU's version af informationen - og måske endda noget, som
de har informeret deres samarbejdspladser om. Og så langt er det jo i orden.

Men som du kan se på CCS's egen hjemmeside, så er organisationen bag CCS i
fuld forhnalding med de enkelte landes campingorganisationer, hvor man
ønsker passet godkendt. Og når et lands campingorganisation siger OK, så
gælder det for flere pladser end for dem, som DCU har aftale med :)

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 20-01-05 19:00

> Du kan finde yderlige oplysniger på følgende link.
> http://www.camping.se/campkort.stm
>
> Med venlig hilsen
> Kjeld

Hvorfor henviser du til en SVENSK hjemmeside? Føler du dig ikke en lille
smule til grin?

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 21-01-05 17:46

Hvorfor nu pludselig verner - Verner ?

Nu havde vi jo lige vænnes os til ven_hj@yahoo.dk !

Men det blev måske for kedeligt for dig

Hilsen Torben

Fra : phk

Dato : 21-01-05 17:54

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor nu pludselig verner - Verner ?

> Nu havde vi jo lige vænnes os til ven_hj@yahoo.dk !

> Men det blev måske for kedeligt for dig

Han har fået anden udbyder, så kunne han jo lige så godt lave lidt om.

--
Per, Esbjerg

Fra : kbe

Dato : 20-01-05 19:59

Stakkels Verner
det er ikke sådan når man ikke forstår ret meget af hvad der foregår og ikke
kan se ud over sin egen næsetip.
så for din skyld, når du nu heller ikke kan læse svensk.
så her, håber du kan læse dansk, selv om du i hvert fald har svært nok ved
at udtrykke dig på sproget.

http://www.backtonature.dk/campingpas/pas.asp

om ikke andet er der her et kort du kan kigge på, håber det hjælper dig.
kjeld

Fra : verner

Dato : 20-01-05 23:10

> Stakkels Verner, STAKKELS KBE, du ved ikke bedre!

> det er ikke sådan når man ikke forstår ret meget af hvad der foregår og
> ikke kan se ud over sin egen næsetip.

Det går nu fint nok ))

> så for din skyld, når du nu heller ikke kan læse svensk.

Det har du misforstået , jeg læser udenmærket svensk, men det er
løgnehistorierne jeg ikke kan tage.

> så her, håber du kan læse dansk, selv om du i hvert fald har svært nok ved
> at udtrykke dig på sproget.

Næe fik 12 til studentereksamen og det er vel ikke helt dårligt eller hyr?

> http://www.backtonature.dk/campingpas/pas.asp
>
> om ikke andet er der her et kort du kan kigge på, håber det hjælper dig.
> kjeld

Problemet er Keld at du viderebringer to lodrette løgne uden at du ved hvad
du taler om !
I din henvisning til Back to Natures hjemmeside henviser du til to lodrette
løgne:

1) Det blå/gule svenske campingpas er IKKE godkendt i HELE Europa, DET er
det Internationale CCI-pas.
(Svenskerne og dansk Campingråd/DCU ARBEJDER på at få det godkendt, men det
er IKKE godkendt i HELE Europa endnu, måske bliver det det aldrig!).
SÅ EN LODRET LØGN FRA DIG til alle campingvennerne.

2) Og så en lodret løgn til, skrevet med rødt " at det Internationale
campingpas snart udgår " DET er en af Hans Duggens sædvanlige historier.
(Prøv at spørge FDMs direktør for Danmarks mest troværdige folkelige
forening"! HAN siger at FDM vil have det Internationale campingpas også
udover år 2006" siger I at han er fyldt med løgn?).

Lad være med at bygge jeres argumenter på lodrette løgne som de blå/gule
pastilhængere ynder at gøre, vil vil have fakts.

Hilsen
verner

PS! Jeg vil tibage vise løgne så snart de dukker op.

Fra : phk

Dato : 21-01-05 08:32

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du misforstået , jeg læser udenmærket svensk, men det er
> løgnehistorierne jeg ikke kan tage.

Det er da fint for os andre.

> Næe fik 12 til studentereksamen og det er vel ikke helt dårligt eller hyr?

12?

Dét er i hvert fald løgn!

Du kan ikke tage løgnehistorierne men du må gerne lave dem selv?

> PS! Jeg vil tibage vise løgne så snart de dukker op.

Gaaab!

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 21-01-05 11:29

> 12?
>
> Dét er i hvert fald løgn!
>
> Du kan ikke tage løgnehistorierne men du må gerne lave dem selv?

> [...]

Jeg må mod min vilje indrømme, at du Per, er den eneste vågne og den eneste
der får øje på sammenhængen i mit eksempel, hvordan de svenske pastilhængere
argumenterer. De sniger en løgn ind i deres argumenter og så tror folk som
Keld at han viderebringer sandheden!

Men sandheden er at det blå/gule svenske campingpas MANGLER at blive
godkendt i nogle lande , og at jeg kun fik 10.

DCU udskifter, et i HELE verdenen og HELE Europa anerkendt og godkendt
campingpas, med et blå/gult svensk campingpas som endnu IKKE er godkendt i
HELE Europa ! og så står DCUs formand Bjarne Jensen faneme frem og forkynder
for Jyllandsposten at han varetager DCUs medlemmeres interesser! Indfører et
dårligere campingpas ! er DET at varetage medlemmernes interesser? eller
hvems interesser varetager man ? døm selv.

Hilsen
verner

Fra : kbe

Dato : 21-01-05 11:56

Verner
nå så det var kun 10.
blot til din orientering så hedder det "hvis interesser varetager man" og
ikke hvems som du skriver. det er jo ikke så godt med det danske sprog.
Nå men du skriver at jeg viderebringer løgne. Jeg refererer til hvad der
står på de " officelle sider".
Det er som om du hele tror at alle vi andre er fulde af løgn, og ikke ved
noget som helst om noget.
Det er som om at DU alene har set lyset, og du alene kender sandheden. Det
kan jo godt være at vi andre kan tænke selv, og ikke bare falder for dine
"sandheder".
Det er virkelig utroligt at næsten du helt alene i dette land kender
sandheden. Fantastisk. Der er vel ingen andre end dig selv der tror på dig.
Hilsen
Kjeld

Fra : verner

Dato : 21-01-05 16:35

> nå så det var kun 10.

Ja jeg var åbenbart ikke bedre )

> blot til din orientering så hedder det "hvis interesser varetager man" og
> ikke hvems som du skriver. det er jo ikke så godt med det danske sprog.

Forkert. (Tjek lige nydansk ordbog).

> Nå men du skriver at jeg viderebringer løgne. Jeg refererer til hvad der
> står på de " officelle sider".

Korrekt du henviser til en artikkel (skrevet af Hans Duggen som alle kan se)
med to direkte løgne i. Man må jo gå ud fra Keld, at du har læst og forstået
det som du henviser til?

> Det er som om du hele tror at alle vi andre er fulde af løgn, og ikke ved
> noget som helst om noget.

Kniber det med det danske Keld ? )

Nej men HER er to lodrette løgne.
Nej det tror jeg ikke, men når jeg konstaterer at noget er forkert og endda
måske en bevidst løgn ja så reagerer jeg.

Keld jeg går da ud fra, at du og andre råber op hvis jeg skriver noget som
er usandt! Indtil nu er der ingen som har kunnet konstatere det i mine
indlæg. ALLE er velkommen til at DOKUMEMTERE/ modbevise mine udsagn, hvis
de mener at jeg skriver noget som ikke er korrekt. Ligesom jeg selv gør )

> Det er som om at DU alene har set lyset,

Keld jeg beskriver lyset som JEG ser det ! er du uenig eller mener at jeg
har set forkert, må du jo argumentere for dine indtryk af lyset!

og du alene kender sandheden. Det
> kan jo godt være at vi andre kan tænke selv, og ikke bare falder for dine
> "sandheder".

Selvfølgelig kan I det, men I har ikke fremkommet med modbeviser på mine
udtalelser ! Kan I det ændrer jeg mening øjeblikkeligt )

> Det er virkelig utroligt at næsten du helt alene i dette land kender
> sandheden. Fantastisk. Der er vel ingen andre end dig selv der tror på
> dig.

Joe jeg tror der er to til ))

> Hilsen
> Kjeld

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 21-01-05 12:01

> [...]

> HELE Europa ! og så står DCUs formand Bjarne Jensen faneme frem og
> forkynder for Jyllandsposten at han varetager DCUs medlemmeres interesser!

Hvis passet er billigere at lave, så taler han sandt.

Men hvis det er fordi DCU har lavet for mange kopier af det gamle og de
derfor er blevet frataget retten til at lave købe det mere - som jeg og
flere andre har hørt i fløjene - så er det jo ikke så godt....

Men det skal åbenbart være en hemmelighed hvorfor.

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 21-01-05 16:12

> Hvis passet er billigere at lave, så taler han sandt.

Her tager du helt fejl. Hvis et DCU-medlem står nede i et Balkan land med et
DCU-pas/svensk blå/gul campingpas i hånden, så hjælper det ham ikke at der
er sparret 2 kr i fremstillingen af passet!

> [...]
> flere andre har hørt i fløjene - så er det jo ikke så godt....
>
> Men det skal åbenbart være en hemmelighed hvorfor.

Du har måske ret, men jeg TROR mere at DCU er hoppet på det svenske
campingpas i håb om en formandspost i Nordisk Campingråd!

> Per, Esbjerg

Hilsen
verner