Kendskab til camping ved Firenze ??
Fra : Christian..

Dato : 19-01-05 23:28

Hi

Har holdt ferie på Venedi siden i mange år og vil nu prøve området
omkring Firenze. Vi er 2 familier med masser af børn så vi leder efter
noget for dem "Stor Pool, Sport og aften underholdning" gerne ved strand.
Er der nogen der kan anbefale noget gerne 3-4 stjernet.

Mvh

Christian D. Nielsen

Fra : nospam@bibe.com

Dato : 20-01-05 21:22

http://www.solsikkerferie.dk/html/omraader/IT-C9501.htm
http://www.camping.it/english/toscana/clubgirasole/

Dejlig capingplads, men Firenze ligger noget inde i landet, så strand er der
ikke,
men et rigtig dejligt badeland er der. Denne plads kan jeg kun anbefale.
Hilsen fra Bent.

Fra : T. Hartung

Dato : 26-01-05 15:49

> [...]
> noget for dem "Stor Pool, Sport og aften underholdning" gerne ved strand.
> Er der nogen der kan anbefale noget gerne 3-4 stjernet.

Hej Christian

Vi var i Toscana i 2003 - du kan se lidt af det på vores Site nedenunder -
håber det kan give lidt inspiration.

--
mvh.

T. Hartung