Bemærkning til Flemming Udbjørg.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-01-05 16:36

Flemming Udbjørg du har ikke fået en sludder for en sladder. DU fatter
bare ikke hvad du får at vide.

1) Det Internationale campingpas består UDEN ændringer. (Kun DCU, I
HELE EUROPA, hopper på svenskernes særinteresser, jeg tror at det
skyldes at DCUs formand håbede på at blive formand for NORDEN. Det
svenske campingpas =SÆRINTERESSER).

2)Man ARBEJDER på at få godkendt det svenske campingpas i hele Europa!
Hvem siger at det lykkedes?

Campingrådets formand er inde på noget af det rigtige, at man arbejder
for EET CAMPINGPAS i hele Europa. Hvis mange andre lande slog sig
sammen 2-3 lande og lavede deres EGET campingpas som svenskerne (som
DCU nu er hoppet på) så får vi en JUNGLE af campingpas og DET kan KUN
tåber og øjensynlig DCU være interesseret i.

Så Flemming Udbjørg lad være med alle dine HISTORIER om at det
Internationale pas udgår i Europa for det er LØGN. Det udgår i DCU for
Forretningsudvalget er ikke klogere.

OG stop med "Dine kilder fortæller dig" DET ER RENT ÆVL FRA DIN SIDE
og du forsøger bare at gøre dig interessant og DET ER MISLYKKET for
dig.

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 16-01-05 17:23

En masse af det sædvanlige ævl.....

og du forsøger bare at gøre dig interessant og DET ER MISLYKKET for
> dig.

Forkert Verner - jeg synes Flemmings indlæg altid er interessante.

.............. og det fortæller en hel del mere om dig end om mig !

Hilsen Torben

Fra : Joergensen

Dato : 16-01-05 20:35

De er dog det meste utrolig, her prøve Udbjørg at få en seriøs debat omkring
det
nordiske campingpas og straks bliver det hele vendt på hovedet.

Jeg havde ellers glædet mig over, at de ikke havde haft indlæg i flere
dage.
De har åbenbart ikke taget mod mit råd fra i sidste uge. Det var venligt
ment

Prøv, at komme med indlæg, der kan give en positiv debat - f.eks - har de
campingerfaring
fra Harzen som du kan bidrage med?
Hvis man kun kan bidrage negativt bør man tie. Det tjener ingen, at de lader
dem provokerer af 3
bogstaver (DCU). Hvis de har det som deres indlæg, må de have det
forfærdeligt.

Tænk positivt - det er snart påske. Så skal vi ud igen..

Mvh
Joergensen