Til Jan Bøgh
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-01-05 15:24

"Jeg går aldrig under bæltestedet, er aldrig anonym (32 andre personer
i DK hedder Jan Bøgh, såe anonym!!!han gemmer sig i mængden)"

Bare EEN ENKELT udtalelse fra "Hr", Jan Bøgh for nylig : "eller hvad
psykopaten" ( her mener han mig) udtalt af Jan Bøgh den 5/1-05.

Når man så ser på "Hr" Jan Bøghs holdning iøvrigt :

Æd de andre i nyhedsgruppen skriver om noget som jeg, Jan Bøgh, ikke
kan lide, det vil jeg, Jan Bøgh, ikke have, kan I så holde op det
ødelægger hele min, Jan Bøghs, skrøbelige verden! Jeg, Jan Bøgh, vil
bestemme alt hvad ALLE ANDRE i denne nyhedsgruppe kan tillade sig at
skrive om.....lystre i ikke bliver jeg SVINSK.For jeg er ikke
intelligent nok til at springe de indlæg over som jeg ikke kan lide!

Så er det man kan stille sig det spørgsmål "Hr" Jan Bøgh ! er du
blevet klemt ved fødslen ?, eller måske tabt på gulvet ? eller er du
bare ikke udviklet nok i overensstemmelse med din alder?

"Hr" Jan Bøgh jeg vil fremsætte det fromme ønske, at du udvikler dig
rigtig rigtig rigtig RIGTIG meget i den nærmeste fremtid.

Hilsen
verner