TEC 530T Weltbummler 1986 Ris /Ros Proble~
Fra : Per

Dato : 13-01-05 11:59

Hej Gruppe

Nogen der kender denne vogn? Ris eller ros?

Evt. problemer eller andet modtages med tak.

Mvh Per

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 13-01-05 15:33

Da T.E.C. og LMC er lavet af samme firma og samme kvalitet, kan jeg ikke se,
at der skulle være nogen ulemper.
Prisen er der til gengæld forskel på i T.E.C. favør så køb deb bare.

Fra : S.B.

Dato : 13-01-05 19:58

> "Per" <Per@nospam.com> skrev i en meddelelse

Har haft en 4,5 m. fra samme årgang, en fin vogn jeg var glad ved, kørt pænt
bagefter vognen og problem mæssig var der ikke det stor ved den.
var da glad nok for den til at købe en ny og lidt større af samme mærke igen
i 1997, som jeg stadig har, og er ganske tilfreds med.

Steen