Camping i Italien
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 12-01-05 20:06

Hej Alle

Er det rigtigt at jeg ikke kan finde hjemmesiden på campingpladsen Union
Lido

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Jørgen Kirk

Dato : 12-01-05 20:18

Hej Ewan
Det kan du måske ikke, men prøv dette link
http://www.unionlido.it/dk/default.asp
Mvh Jørgen

Fra : phk

Dato : 12-01-05 20:19

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det rigtigt at jeg ikke kan finde hjemmesiden på campingpladsen Union
> Lido

Ja!

www.unionlido.it

--
Per, Esbjerg

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 12-01-05 20:31

Wed, 12 Jan 2005 20:05:44 +0100, skrev "Ewan Pedersen"
<etp@pedersen.tdcadsl.dk> i dk.fritid.camping:

http://www.unionlido.it

--
mvh Gitte Sørensen
Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 12-01-05 21:12

Tak for svarene det virker

Jeg var inde på siden hvor man skal bestille plads
Der er en linie der hedder Caravan Comfort, er det for tur camping eller er
det ved leje af CV

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Steen Larsen

Dato : 12-01-05 22:29

Ewan Pedersen wrote:
> Tak for svarene det virker
>
> Jeg var inde på siden hvor man skal bestille plads
> Der er en linie der hedder Caravan Comfort, er det for tur camping
> eller er det ved leje af CV

Hej Ewan

Det er for udlejning se her
http://www.unionlido.it/dk/prodotti/caravan.asp

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 13-01-05 22:28

hej Steen

Det var også det jeg læste det til, men jeg var ikke sikker. Hvordan skal
jeg så book en tid, eller er det ikke nødvendigt når man skal der ned i juli
måned.

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Gismo

Dato : 13-01-05 22:43

Ewan Pedersen wrote:
> hej Steen
>
> Det var også det jeg læste det til, men jeg var ikke sikker. Hvordan
> skal jeg så book en tid, eller er det ikke nødvendigt når man skal
> der ned i juli måned.

Der har i flere år ikke været "udsolgt" i juli mdr. på de store camping-
pladser, men kan aldrig vide,

Gismo