Udstyrspriser
Fra : Campingstuff

Dato : 12-01-05 15:42

Hej gruppe.
Håber ikke jeg får "tæsk" for dette indlæg, men da min side ikke er
kommerciel håber jeg det går.
Men.... på opfordring har jeg på min hjemmeside www.campingstuff.dk nu lavet
mulighed for at du som bruger kan taste interessante priser på udstyr ind,
på den måde kan man ved hjælp af en oversigts side se hvor priser holder et
fornuftigt niveau, ihvertfald efterhånden som der kommer priser ind.
Mvh
Hans Jørgen

Fra : kbe

Dato : 12-01-05 15:57

Hej Hans Jørgen
tak for dette nye intiativ. det er altid en fornøjelse at læse din
hjemmeside. jeg bruger den meget ofte.
mvh
kjeld