Er dette et godt tilbud?
Fra : Ivan G

Dato : 22-05-01 22:16

Sodiac IM8 fluestang Kr. 1.349,00
Airstream fluehjul Kr. 499,00
2 stk ekstraspoler Kr. 298,00
3 stk R. T Energy liner Kr. 897,00
Flueforfang Kr. 29,00
Scierra bagline Kr. 89,00
Normalpris Kr. 3.161,00
nu 799,-

Er nybegynder og leder efter et gost startsæt....faldt over dette, men
kender ikke de "rigtige" mærker inden for fluefiskeri.......

Men hvad siger I?

Læg mærke til at jeg ikke skriver hvor jeg fandt tilbudet, da jeg ikke vil
sættes i bås som spammer.

Ivan G

Fra : Claus

Dato : 22-05-01 22:54

Jeg har set stangen, og det er en lækker sag i IM8 Kulfiber.
Så vidt jeg husker kommer den i klasse 6
Resten fejler heller ikke noget.
Hvis du ikke skal bruge tungere grej til kysten, så
prøv det til at begynde med, du får utroligt meget for pengene.
Senere kan du jo så se om du får lyst til de mere kendte mærker.

Knæk og bræk
Claus

Fra : Moerch

Dato : 23-05-01 01:33

Hvor har du set dette tilbud? Skal nemlig selv starte på fluefiskeri...

Mvh
Mørch

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-05-01 06:59

"Moerch" <moerch@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du set dette tilbud? Skal nemlig selv starte på fluefiskeri...
> Jeg er nu også ret nysgerrig, ang. dette tilbud....Du er velkommen til at
emailen mig hvor du har fundet det.....
Henrik

Fra : Ivan G

Dato : 23-05-01 07:14

Hold da op! Jeg skal lige love for at der kommet svar på dette indlæg..!!

Nuvel.....adressen er www.huntershouse.dk

Ivan G

Fra : Christian Skands

Dato : 23-05-01 17:51

> Er nybegynder og leder efter et gost startsæt....faldt over dette, men
> kender ikke de "rigtige" mærker inden for fluefiskeri.......
>
> Men hvad siger I?

Hej Ivan

Jeg har benyttet mig af tilbuddet. Jeg købte det med en #6 stang,
umiddelbart virker stangen en anelse blød i forhold til det jeg er vant til
men den kaster udemærket. Hjulet er jeg temmelig imponeret over, linerne kan
sagtens bruges (har dog kun prøvet flydelinen) Forfanget og tippetlinen kan
fås bedre. Hvis du har tænkt dig at bruge det til kun kystfiskeri ville ikke
jeg vælge #6 men derimod #8 som mere allround #7
Hvis du vil have mere specifik info så send mail.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk