safari 470 D årg 88
Fra : Henrik & Karina

Dato : 11-01-05 19:34

Hej ng er der nogle som har ris eller ros til denne vogn.

den er pæn og meget velholdt, ingen fugt eller andre defekter.

prisen er 31.900,-

er det en god begyndervogn hvis ikke hvad vil i så anbefale.

se den på http://www.sitecenter.dk/henriktrolle/camping/

M.V.H

Henrik

Fra : phk

Dato : 11-01-05 20:02

"Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hej ng er der nogle som har ris eller ros til denne vogn.
>
> den er pæn og meget velholdt, ingen fugt eller andre defekter.
>
> prisen er 31.900,-

Jeg kender den ikke, men den er lige dyre nok, synes jeg - også ved en
forhandler.

--
Per, Esbjerg

Fra : HJM

Dato : 11-01-05 20:33

Hej Henrik, det er en udmærket vogn som begyndervogn, med hensyn til pris så
er den nok lidt for dyr, men få en gas& fugt test på vognen, og er det en
ren handel så få disse ting med i prisen, og få så et afslag på minimum
klargørings prisen, så prisen bliver ca. 30000kr på gaden.

Mvh. Hans J

Fra : Henrik & Karina

Dato : 11-01-05 21:24

Den bliver klargjort og gastest og fugttest er med i prisen og har fået
et afslag på 3000 som svarer til levomkostningerne 3100 .
vognens førpris var 34.900 før den blev sat ned til 31.900

så prisen er 32.000

men det er vel heller ikke galt når man ellers ser hvad man får for
32.000 kr. de fleste vogne til den pris er med brunt træ som ser gammelt
ud..

henrik

Fra : Henrik & Karina

Dato : 12-01-05 13:08

så har jeg handlet.

prisen blev 32.000 incl. gastest, levering, fugttest, campingspejle.

Fra : phk

Dato : 12-01-05 14:22

"Henrik & Karina" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> så har jeg handlet.
>
> prisen blev 32.000 incl. gastest, levering, fugttest, campingspejle.

En fugttest man selv kan lave uden det store værktøj er at trække og skubbe
på håndtagene på vognen. Kan de give sig det mindste er er grund til at få
kikket efter indendørs, hvor mørke pletter og lister der er ved at gå af er
de store faresignaler. Disse behøver dog nødvendigvis ikke være der.

Skub også på de store plader på vognen - er der fugt i den, kan de skubbes
"ind i" campingvognen.

En simpel test, der er nok nogen der kender andre måder at erkende et
fugtproblem på,

--
Per, Esbjerg