Øv, Øv og 3 x Øv. Orkanen fik fat i min cv~
Fra : Work all day

Dato : 10-01-05 09:22

Hej alle sammen.

Jeg havde fornøjelsen lørdag middag, at stå og i bogstaveligt stand, danse
tango med min campingvogn. En chauteau Cantara 195 årg. 88.

Orkanen formåede at flytte den 1 meter sidelæns og dreje den 15 grader
samtidigt, til trods for at den var sat med alle fire støtteben og
håndbremsen trukket.

Desværre betød danseriet at et af mine støtteben bagerst i vognen er revet
af. Jeg kan se at de bolte som har holdt støttebenet fast er knækket.
Boltene går op igennem undervognen på cv´en.

Støttebenet fejler ikke noget, så jeg skal bare have sat nogle nye bolte i,
men hvordan griber jeg lige den an ?

Mvh.

Kim Larsen
Odense

Fra : K. Larsen

Dato : 10-01-05 11:04

Rettelse : Chauteau Cantara 495 årg. 88.

Fra : Sten Bo

Dato : 10-01-05 13:19

"K. Larsen" <webpoint@[invalid]gmx.net> skrev i en meddelelse
> Rettelse : Chauteau Cantara 495 årg. 88.

Lyder som en god vin, var det et godt år ?

--
Sten Bo - Hikkelsen

Prøv med http://www.ddoo.dk
ordbogen der gætter med.

Fra : phk

Dato : 10-01-05 13:36

> "K. Larsen" <webpoint@[invalid]gmx.net> skrev i en meddelelse

> Lyder som en god vin, var det et godt år ?

Den var lidt tør i det inden stormen fik fat i den :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Work all day

Dato : 10-01-05 15:46

Aner det ikke, men whiskeyen bagefter var god at styrke sig på.

Men tilbage til spørgsmålet, som til trods, for campingvognens navn, er
rimeligt gruppe relevant.

Og Sten Bo samt PHK.

Nu ville det jo klæde jer, om i kom med et konstruktiv forslag

Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 10-01-05 18:41

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimeligt gruppe relevant.
>
> Og Sten Bo samt PHK.
>
> Nu ville det jo klæde jer, om i kom med et konstruktiv forslag

Rigshospitalets traume afdeling --

Jeg vil gå i hurtig tænkeboks. Hvad med en - nåe nej. Men hunde klare
sig da fint på 3 ben

Kender ikke hvordan. Sidder stedet gemt inde i isoleringen - eller
tilgængeligt - knækkede bolte plejer vist at få boret et passende hul ind i
sig, hvorefter man skærer modsat gevind i hullet med en såkaldt "ornepik"
(det er et fagudtryk og derfor tilladt Derefter kan bolten måske
skrues ud med værktøjet til formålet.
Hvis der er plads og det ikke brænder kan der måske svejses en bolt på
stumpen - der så skrues ud. (Måtte vi på en manifold engang..) Hvis der er
rigtig meget plads og en løs møtrik på den anden side er en lille
vinkelsliber måske nok.

Men det er som regel en opgave for en fagmand, her fyr der har prøvet det
før og er fiks på finnerne.

Det summer ellers i huset fordi vi _lige_ nu har "fået" en forsinket
julegave - TDC s Medion navigation. Grund
http://ccclub.myphotoalbum.com/albums/Norge/Gps_Jeg_sagde_jo_at_vi_ikke_sku_den_vej.thumb.jpg
Og gæt hvem der ønskede den - Hende der må adlydes - nu ville hun altså
ikke glo i kort mere. Færdig! Hun er også nervøs for at jeg efterhånden
ikke kan finde hjem på gåben her i byen - og så er den jo også fin.

Der er lidt omtale på
http://www.dcu.dk/campisterimellem/showPost.asp?forumPostGuid=51352&submenuid=0&menuid=4726&AreaGuid=2285
og ta jer ikke af den forkerte oplyste interne ram, der er 64. Vi skal til
onkel nyborg efter mere ram -
http://www.harald-nyborg.dk/listproduct.asp?Product=sd%20kort&Grp=41&n=40100

Hilsen