Verner
Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 08-01-05 21:58

Er det da forhelvede ikke muligt at stoppe denne klovn en gang for alle,
hvor fanden skal man klage?? det kan da ikke være rigtigt at en skriver en
person skal ødelægge denne gruppe???

Fra : Verners mor

Dato : 08-01-05 22:38

Prøv at klage til: Major Bo Børgesen, Nr. Alslev.
Han har altid været en skidt knægt.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 09-01-05 11:13

Major eller Med Jord ? - undkyld, men den lå lige for. ;)

/flemming U

Fra : Henning Lund

Dato : 09-01-05 12:18

Jørgen Hvolgaard skrev:

> Er det da forhelvede ikke muligt at stoppe denne klovn en gang for
> alle, hvor fanden skal man klage?? det kan da ikke være rigtigt at en
> skriver en person skal ødelægge denne gruppe???

Hvis der er flere der klager til hans udbyder, stoppes det.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 09-01-05 16:39

tja du, hvad med at forsøge at undgå vedkommendes indlæg ved at blokere
afsenderen. Det gøres let ved at gå ind i "funktioner" og så tryk på "bloker
afsender" og vupsti, det hjalp meget på mit humør, at jeg fik det gjort.

--
Med venlig hilsen Peter

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-01-05 17:18

Peter Hansenfeb04 wrote:
> [...]
> blokere afsenderen. Det gøres let ved at gå ind i "funktioner" og så
> tryk på "bloker afsender" og vupsti, det hjalp meget på mit humør, at

Hej Peter

Lige en lille irettesættelse det er under meddelelse at du kan vælge
bloker afsender, der får du endda muglighed for at fjerne alle
meddelelser fra den pågældene afsender. JUHU :)

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 22:52

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev
> Lige en lille irettesættelse det er under meddelelse at du kan vælge
> bloker afsender, der får du endda muglighed for at fjerne alle meddelelser
> fra den pågældene afsender. JUHU :)

Bare det var så vel, men desværre er der nogle som i et svagt øjeblik
citerer alt hvad den pågældende afsender har skrevet, og så kommer hans
udgyldelser desværre alligevel frem på skærmen............øv øv

Citer ham venligst ikke mere end allerhøjst nødvendigt, hvis I absolut vil i
dialog med en der er udenfor almindelig pædagogisk rækkevidde.........

Med venlig hilsen
Tommy T - Odense

Fra : Geo

Dato : 09-01-05 20:54

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis der er flere der klager til hans udbyder, stoppes det.

> [...]
Hej Henning

Vil du fortælle mig, hvem hans udbyder er

Hilsen
Georg

Fra : Verner

Dato : 09-01-05 17:12

On Sat, 8 Jan 2005 21:57:56 +0100, "Jørgen Hvolgaard"
<jah@vindeby.com> wrote:

>Er det da forhelvede ikke muligt at stoppe denne klovn en gang for alle,
>hvor fanden skal man klage?? det kan da ikke være rigtigt at en skriver en
>person skal ødelægge denne gruppe???

Næh, ikke så længe folk ligger på lur for at komme til at kommentere
mandens mundlort !

Verner

Fra : CBA

Dato : 11-01-05 02:38

"Jørgen Hvolgaard" <jah@vindeby.com> skrev i en meddelelse
> Er det da forhelvede ikke muligt at stoppe denne klovn en gang for alle,
> hvor fanden skal man klage?? det kan da ikke være rigtigt at en skriver en
> person skal ødelægge denne gruppe???

Du har, efter min mening et alvorligt problem Verner. Du savner tydeligvis
nogen der gider diskutere hvad som helst, med dig.

Men hvorfor kan du ikke overholde almen takt og tone i stedet for at
overfuse alt og alle.

Min opfordring til dig må være : FUT over i dk.fritid.skal.vi slås
eller jeg.har.alt.for.meget.fritid.dk

og lad være med at bombe denne gruppe hver gang du mener noget om nogen
eller noget !

Mvh

Claus

PS til andre som har fået nok af Verners udgydelser : føj ham til listen
over blokerede afsendere (ligger i fanebladet meddelelse i Outlook Express)
så vil hans indlæg ganske enkelt forsvinde ud i det blå