Online Leasing beregner?
Fra : Frederik

Dato : 13-02-05 22:11

Findes en sådan?

Hvor man kan beregne leasingomkostnigner på en given model.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 22:45

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse

> Findes en sådan?

Tror jeg ikke - det er meget individuelt...
(læs længere nede)

> Hvor man kan beregne leasingomkostnigner på en given model.

Denne side viser nogle eksempler: www.leasing.dk

Da jeg så på leasing, kunne jeg få den strikket sammen, som jeg ville have
det.
Altså selv bestemme gensalgsværdien efter de typiske 3 år, hvilket i
princippet er hele humlen i leasing (gensalgsværdien).

Hvis man er god til det med at handle biler, kan man med leasing lave lidt
penge på det. Man får efter leasingperioden som regel tilbudt bilen til
ovennævnte gensalgspris, hvorefter det blot er at sælge den videre til en
højere pris...

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-02-05 22:48

> Findes en sådan?
>
> Hvor man kan beregne leasingomkostnigner på en given model.

www.autolease.dk har en relativt stor database over biler, hvor du kan
priser udfra forskellige parametre.

/Kasper Hansen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 13-02-05 22:57

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> www.autolease.dk har en relativt stor database over biler, hvor du kan

Hm... Serveren blev ikke fundet...

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Frederik

Dato : 13-02-05 23:06

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> wrote in message

> "Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en
> [...]

Samme problem her...

Mvh.

Frederik

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 14-02-05 06:45

> Samme problem her...

Virker i hvert fald nu...
Jeg har iøvrigt netop haft en bil igennem Autolease, og har været utroligt
tilfreds med dem igennem hele forløbet.
Jeg opsagde min leasingaftale fordi mit firma tilbød mig at købe bilen fri
til firmabil, og i den forbindelse har de faktisk været utroligt flinke. -
De lod mig købe bilen fri til matematisk restværdi i stedet for den, i
kontrakten beskrevne, nedskrevne værdi med tilbagediskontering af renter mv.
Jeg har formodentligt sparet mellem 10 og 20.000 på den konto...

/Kasper Hansen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 14-02-05 17:19

> Virker i hvert fald nu...

Ja, men begrebet stor database er vist så meget sagt. Prøvede lige et par
biler og uanset hvilken kombination jeg valgte fendt den 0 biler der
matchede...

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 14-02-05 23:15

> Ja, men begrebet stor database er vist så meget sagt. Prøvede lige et par
> biler og uanset hvilken kombination jeg valgte fendt den 0 biler der
> matchede...

Det afhænger jo af hvad man søger på, men de har de de mest solgte biler på
markedet, så vidt jeg kan se... Ellers finder de gladeligt en pris hvis du
ringer/skriver til dem...

/Kasper Hansen