DK's værste bilist
Fra : Olesen

Dato : 13-02-05 10:13

Danmarks værste bilist.

Så I det ?

Ham med Ford-tatoo'en er weired..

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-02-05 13:04

Sun, 13 Feb 2005 10:13:16 +0100, skrev Olesen, på 7 linier, i
<420f1a31$0$48724$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

>Danmarks værste bilist.
>
>Så I det ?
>
>Ham med Ford-tatoo'en er weired..

Hvis jeg møder ham i Horsens, bliver han kørt af vejen

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 13-02-05 14:09

Hejsa!

Karsten Andersen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Hvis jeg møder ham i Horsens, bliver han kørt af vejen

Tænkte det samme, han var da helt uden for pædagogisk
rækkevidde. Det er ligefør jeg vil ofre Opel'n for at sætte den
Ford-freak ud af spillet

/Brian

Fra : Kate

Dato : 13-02-05 15:37

"Brian" <briank@besked.com> wrote in

> [...]
>
> Tænkte det samme, han var da helt uden for pædagogisk
> rækkevidde. Det er ligefør jeg vil ofre Opel'n for at sætte den

Jeg spekulerede godt nok på om det var iscenesat, så dumme er der da
ikke nogle mennesker der har lov at være. Hverken ham med tatoo'en
eller hende som slet ikke kunne skifte gear. Jeg fatter intet af
hvordan de skulle have erhvervet sig et kort. Eller hende som var
skrækslagen for at køre og måtte ind til siden, hun skulle da bruge
cykel, bus og tog istedet for.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-02-05 22:34

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev :

>Jeg spekulerede godt nok på om det var iscenesat, så dumme er der da
>ikke nogle mennesker der har lov at være

Det behøver såmænd ikke at være et spørgsmål om dumhed - nogle mangler
nok fuldstændigt evnen til at køre bil, uden de behøver at være dumme
af den grund, andre kan ikke overskue tingne, når der er mere end 2
ting, der skal gøres samtidigt.

at så tv-danmark hiver en gammel hest af stald, gør det jo ikke mindre
spøjst at følge de mennesker når næste afsnit kommer på Torsdag.

Men vi skal vist finde en forretning med snabelsko snart ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-02-05 22:35

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> skrev :

>Hvis jeg møder ham i Horsens, bliver han kørt af vejen

Så finder han da blot bil nr 28 på 7 år....

Fra : Brian

Dato : 13-02-05 22:32

Hejsa!

jan@fedtegreven.dk tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Så finder han da blot bil nr 28 på 7 år....

Det er da altid noget han har set sig lun på Ford... lad os bare
få dem ryddet af vejen

/Brian

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-02-05 22:44

"Brian" <briank@besked.com> skrev :

>Det er da altid noget han har set sig lun på Ford... lad os bare
>få dem ryddet af vejen

Ka' du futte over til bøtten med brun sæbe og tage en slurk du ;)

<grin>

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-02-05 16:00

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> <420f1a31$0$48724$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

> Hvis jeg møder ham i Horsens, bliver han kørt af vejen

Jeg har ganske vist ikke selv set det pågældende program, men med alt det "
pæne" der er skrevet om ham lyder det som om han er mand for den operation
helt uden hjælp.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Brian

Dato : 14-02-05 16:06

Hejsa!

Kim Kristensen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Jeg har ganske vist ikke selv set det pågældende program, men med alt
> det " pæne" der er skrevet om ham lyder det som om han er mand for
> den operation helt uden hjælp.

Synes "den slags" har en tendens til først at køre galt, når de kan rive
andre med sig.... noget Murphy's lov agtigt.

/Brian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-02-05 16:20

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!

> Synes "den slags" har en tendens til først at køre galt, når de kan rive
> andre med sig.... noget Murphy's lov agtigt.
>
> /Brian

Det har du desværre ret i, og de slipper ofte selv fra det uden skrammer
hvilket den uskyldige modpart ikke altid gør.

Med venlig hilsen Kim