Fartpilot(arm) til VW Transporter T4 - hvo~
Fra : Brian Oestergaard

Dato : 12-02-05 17:23

Hej

Jeg er blevet fortalt at man kan få fartpilot i en Transporter T4, og mange
andre VW´ere, ved at montere betjeningsarmen til det og så få det aktiveret
i controlboksen.

Er der nogen som har prøvet det i praksis ?

Hvad koster armen og hvor køber man den bedst ?

Hvad skal man søge under på ebay.com hvis man vil lede efter en arm der,
altså ved hedder sådan en ?

Kan man selv montere den, eller skal rattet/airbag af ?

På forhånd tak for svar.

Brian Østergård

Fra : sailor99

Dato : 13-02-05 00:28

"GRA" eller "Tempomat".

Fra : Kim

Dato : 13-02-05 03:08

> "GRA" eller "Tempomat".

Det er vist 2 ord for samme ting

Mvh. Kim

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 13-02-05 10:30

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist 2 ord for samme ting
>
> Mvh. Kim

Hej

Tak til sailor99 for det rigtige navn for sådan en fætter.

Ja det ser ud til at være 2 ord for samme ting. Men i nogen annoncer på ebay
kalder de den det ene og andre annoncer det andet. Så det er helt fint at
jeg har fået begge navne/ord.

Brian Østergård

Fra : sailor99

Dato : 13-02-05 12:11

Ja, lige netop, derfor står der også "eller", da begge begreber benyttes på
Ebay, og det var det, Brian spurgte om.

Mvh
Georg

Fra : phk

Dato : 13-02-05 14:21

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lige netop, derfor står der også "eller", da begge begreber benyttes
> på
> Ebay, og det var det, Brian spurgte om.

[.. Forkert quotning rettet for overskuelighedens skyld :( ..]

Cruise control, Controlmatic, Touchomatic, Pressomatic, Speedostat,
tempostat, fartholder, fartpilot ....

Gider du godt quote under det du svarer på? Se www.usenet.dk/netikette.

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten

Dato : 13-02-05 08:39

Kender du siden Caravelle.dk

Der sidden en masse andre T4 ejere - brugere som sikkert kan svare på dit
spørgsmål

Carsten

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 13-02-05 10:28

"Carsten" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> Kender du siden Caravelle.dk
>
> Der sidden en masse andre T4 ejere - brugere som sikkert kan svare på dit
> spørgsmål
>
> Carsten

Hej

Kender faktisk godt siden, men det havde jeg da slet ikke tænkt på ,DOH .

Jeg spørger lige der inde ang. mont. Nu har jeg jo fundet ud af hvad den
hedder.

Tak for hjælpen.

Brian Østergård