WRC rally i Karlstad
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-02-05 16:03

Hej.

Var tilfældigvis i Karlstad i torsdag-fredag.

Vidste ikke der var rally, havde et helvedes til hyr med at finde et
værelse. Endte på et OK hotel lidt uden for byen.

Det viste sig så at være der hvor bla. Ford havde valgt at bosætte sig i
løbet af Rally'et.

Se billeder i news:dk.binaer.motor - eller på
http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/ (Det er en rar-fil)

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-02-05 16:05

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Se billeder i news:dk.binaer.motor - eller på
> http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/ (Det er en rar-fil)

Rettelse! Det er en Zip-fil.

-M
2002 Saab 9-5 2,3t Vector

Fra : Brizz

Dato : 13-02-05 12:53

> [...]
> værelse. Endte på et OK hotel lidt uden for byen.
>
> Det viste sig så at være der hvor bla. Ford havde valgt at bosætte sig i

Det var da ikke det ringeste der kunne ske

Synd din blitz ikke virkede så godt og mange af billederne er rystede. Men
kunne forestille det var en monster tur.
Fik du set noget af løbet også?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der skal monterer Xenon idag

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-05 12:54

Brizz wrote:
> ...der skal monterer Xenon idag

Billedguide til gruppens hjemmeside?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Brizz

Dato : 13-02-05 13:05

> Billedguide til gruppens hjemmeside?

Lover dig der bliver taget billeder.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der er kommet tættere på monteringen af Xenon

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 17:17

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

> Billedguide til gruppens hjemmeside?

Det er intet problem at montere...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-05 17:37

Morten Fruergaard wrote:
> Det er intet problem at montere...

I know it, you know it, men nogen tror alt er svært

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 17:41

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

> I know it, you know it, men nogen tror alt er svært

Det er ikke meget sværere end at skifte en pærer... Men det er der også
nogen, der ikke kan finde ud af...

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-05 17:44

Morten Fruergaard wrote:
> Det er ikke meget sværere end at skifte en pærer... Men det er der
> også nogen, der ikke kan finde ud af...

Ja, man imponeres faktisk lidt over de kits, når man monterer dem.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-05 19:31

Og så skrev John Sahl disse ord.

> Ja, man imponeres faktisk lidt over de kits, når man monterer dem.

Er det noget man kan få til alle modeller ?, F.eks en Mondeo II
og hvordan montere man det ?.

--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 19:42

Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:
> Er det noget man kan få til alle modeller ?, F.eks en Mondeo II
> og hvordan montere man det ?.

Det fås til alle biler...
Det kommer bare an på hvilken type pærer din bil bruger...

De sæt, jeg sælger, fungerer ved, at man piller stikket af den org. pære,
sætter det i et stik, monterer den nye pærer, sætter en boks fast og så er
man klar...

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-05 20:43

Og så skrev Morten Fruergaard disse ord.
> [...]
>
> De sæt, jeg sælger, fungerer ved, at man piller stikket af den org.
> pære, sætter det i et stik, monterer den nye pærer, sætter en boks

Ok, har du et billed eller sådan ?. og virker det ligeså godt som de
fabriksmonteret Xenon og hvad med syn osv.
--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-05 20:46

Og så skrev Martin Vollert disse ord.

> Ok, har du et billed eller sådan ?. og virker det ligeså godt som de
> fabriksmonteret Xenon og hvad med syn osv.

Ok var lige inde på offroad.dk og kigge og der står jo alt
eneste problem er at min har ikke lygtevaskere og hvorfor fanden skal de
det ??.
--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 21:12

Martin Vollert telepaterede følgende til sin PC:
> Ok var lige inde på offroad.dk og kigge og der står jo alt
> eneste problem er at min har ikke lygtevaskere og hvorfor fanden skal
> de det ??.

Det må du så spørge staten om...

Sikkert da en beskidt lygte fordeler lyset anderledes, og da lyset er
kraftigere, blænder det modkørende mere...

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-02-05 05:42

> [...]
>
> Sikkert da en beskidt lygte fordeler lyset anderledes, og da lyset er
> kraftigere, blænder det modkørende mere...

Tjaa nå men et sidste ?, kan det afmonteres og skiftes tilbage til de
alm. pære til F.eks syn ell.
--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : John Sahl

Dato : 14-02-05 08:40

Martin Vollert wrote:
> Tjaa nå men et sidste ?, kan det afmonteres og skiftes tilbage til de
> alm. pære til F.eks syn ell.

Ja, lige så hurtigt som det monteres i første omgang.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-02-05 10:19

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

> Ja, lige så hurtigt som det monteres i første omgang.

Niks. Hurtigere...

Fra : Brizz

Dato : 14-02-05 18:41

> Det er intet problem at montere...

Hmm på en passat er det. Købte et sæt med nogen pærer der lige skulle files
til. Men der var lidt mere i det end som så...
Billeder kommer senere da jeg ikke har monteret det endnu.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-02-05 19:55

Brizz wrote:

> Hmm på en passat er det. Købte et sæt med nogen pærer der lige skulle
> files til. Men der var lidt mere i det end som så...

De sæt, som jeg sælger passer 100 %.
Hvis man fx bestiller et H7 sæt, så er soklen på Xenon pæren lige til at
sætte i en H7 fatning...

Fra : John Sahl

Dato : 14-02-05 19:56

Brizz wrote:
> Hmm på en passat er det. Købte et sæt med nogen pærer der lige skulle
> files til. Men der var lidt mere i det end som så...

Hvorfor købte du ikke et som passede til?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Brizz

Dato : 14-02-05 22:35

> Hvorfor købte du ikke et som passede til?

½ pris og iflg en anden herinde var det lige til. Og det var det også på
hans bil men ikke på min. Derfor driller den lidt.
Men det skal nok gå.
Når du ser billederne forstår du

Mvh Brian
---