Ang. køb af Peugeot 306 2.0 HDI
Fra : Aard

Dato : 12-02-05 12:32

Som jeg spurgte råd om i gruppen for 1 måned siden.
Så har jeg nu købt en, og er overordentlig glad for den.

Billede kan ses i dk.binær.motor

/Aard

Fra : Brian

Dato : 12-02-05 12:49

Hejsa!

Aard tog fat i nøglebrættet, og skrev:
> Som jeg spurgte råd om i gruppen for 1 måned siden.
> Så har jeg nu købt en, og er overordentlig glad for den.

Nydelig lille øse, tillykke med den

> Billede kan ses i dk.binær.motor

Er lagt i mappen med sjældne biler, det er ikke mange Pug 306
der har en 3.0 smidt i hullet

/Brian

Fra : Aard

Dato : 12-02-05 14:03

"Brian" <briank@besked.com> wrote in news:420ded3b$0$29284$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hejsa!

> Nydelig lille øse, tillykke med den

> Er lagt i mappen med sjældne biler, det er ikke mange Pug 306
> der har en 3.0 smidt i hullet

¨
HAR korrigeret mig selv, ved f. ikke lige hvad der skete med den posting
;-D

Men mange tak, og ja den er nydelig (og så var den billig..).

/Aard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-05 11:36

"Aard" <AardvarkREMOVETHIS@REMOVEmail.sonofon.dk> wrote in message
> Som jeg spurgte råd om i gruppen for 1 måned siden.
> Så har jeg nu købt en, og er overordentlig glad for den.
>
> Billede kan ses i dk.binær.motor

Sådan en har vi også næsten lige fået, vores er fra 11/2001

--
mvh/rg. Christian

Fra : Aard

Dato : 15-02-05 17:47

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in news:4211d08b$0
$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Aard" <AardvarkREMOVETHIS@REMOVEmail.sonofon.dk> wrote in message

> Sådan en har vi også næsten lige fået, vores er fra 11/2001

Så må i være enige i, at det er en dejlig bil, også selv om den er
fransk

/Aard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-02-05 10:14

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in news:4211d08b$0
> $172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Så må i være enige i, at det er en dejlig bil, også selv om den er
> fransk

Da den er fransk

--
mvh/rg. Christian

Fra : Aard

Dato : 16-02-05 22:09

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in news:42130ede$0
$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Da den er fransk

Jaja du har ret Har haft Tysk og Japansk bil før, men aldrig Fransk.
Så lad os sige...FORDI den er fransk

/Aard