Findes www.lorteværksted.dk ???
Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 15:00

Afledt af TDN´s indlæg om SMC kom jeg til at tænke på, om der findes en
sådan side ?

Mvh

Caspersen

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-05 15:13

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev
> Afledt af TDN´s indlæg om SMC kom jeg til at tænke på, om der findes en
> sådan side ?

Hvor svært er det lige selv at finde svar ved at prøve at skrive domænet i
adresselinien i din browser eller google sig frem til et svar?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 15:25

> Hvor svært er det lige selv at finde svar ved at prøve at skrive domænet i
> adresselinien i din browser eller google sig frem til et svar?

Hvor svært er det at knytte næbbet, hvis man ikke har noget fornuftigt svar
på et fornuftig spørgsmål ?

EOD

/Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 15:37

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor svært er det at knytte næbbet, hvis man ikke har noget fornuftigt
> svar
> på et fornuftig spørgsmål ?

Det kan ALDRIG blive et ufornuftigt svar, når nogen beder dig anvende
google.dk!!

Google er din ven!

> EOD

Arh, det bestemmer du nu ikke :)

> /Caspersen

Lars B

Fra : Leonard

Dato : 11-02-05 15:47

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote:

>Hvor svært er det at knytte næbbet, hvis man ikke har noget fornuftigt svar
>på et fornuftig spørgsmål ?

Åbenbart ret svært for dig!

fut: dk.admin.netikette

--
Leonard

Fra : phk

Dato : 11-02-05 15:19

> Afledt af TDN´s indlæg om SMC kom jeg til at tænke på, om der findes en
> sådan side ?

Hvor nemt er det lige selv at prøve at skrive det på den dertil indrettede
linje?

Skulle du nu få lyst til at google det, så skriv det i 2 ord, så har du 280
resultater.

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-02-05 15:32

phk wrote:
> [...]
> linje?
>
> Skulle du nu få lyst til at google det, så skriv det i 2 ord, så har du 280

Jojo, men nu er "lorteværksted" jo faktisk kun et ord! Ligesom "røvbanan" :)

Mvh.

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 15:44

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jojo, men nu er "lorteværksted" jo faktisk kun et ord! Ligesom "røvbanan"
:)

Nemlig !

/Caspersen

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 15:39

> Hvor nemt er det lige selv at prøve at skrive det på den dertil indrettede
> linje?

Det var da fandens.....hvem har pisset på jeres sukkermadder i dag?

Tror du ikke selv, at jeg har prøvet at taste www.lorteværksted.dk eller
www.lortevaerksted.dk ?

> Skulle du nu få lyst til at google det, så skriv det i 2 ord, så har du
280
> resultater.

Se, det var delvis et svar. Var det ikke nemmere bare at skrive det ?

Jeg kan bare ikke bruge det til noget, vel. Hvis du ellers kunne stave
vidste du, at lorteværksted skrives i 1 ord. Gider du være venlig og vise
mig, hvor jeg kan finde noget relevant for mit spørgsmål ved at søge på
"lorte" og "værksted" hos google ?

Det kunne evt. også hedde www.daarligevaerksteder.dk eller
www.moegværksteder.dk el. lign, så tag lige og svar ordentligt eller lad
være!

Mvh

Fhse

Fra : Leonard

Dato : 11-02-05 15:50

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote:

>Gider du være venlig og vise
>mig, hvor jeg kan finde noget relevant for mit spørgsmål ved at søge på
>"lorte" og "værksted" hos google ?

Du er da en klaphat!
Hvis du ikke kan finde noget relevant ved den søgning, så findes det
nok ikke, for så er der nok heller ikke andre der kan finde det.
Skulle det så findes alligevel, så er det ret ubrugeligt, da en
brokside, der er hemmelig ligesom ikke har noget formål.

--
Leonard

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 16:03

> Du er da en klaphat!

Nå. Den lader vi stå lidt...har du ikke lige fut´et mig til dk.netikette ?

> Hvis du ikke kan finde noget relevant ved den søgning, så findes det
> nok ikke, for så er der nok heller ikke andre der kan finde det.

Er det det standardsvar vi skal til at bruge overfor hinanden, når der
bliver stillet spørgsmål herinde ? Så må vi da hellere få nedlagt gruppen,
når nu vi har dig og google ?

> Skulle det så findes alligevel, så er det ret ubrugeligt, da en
> brokside, der er hemmelig ligesom ikke har noget formål.

Som jeg også skrev, behøver den jo ikke at hedde www.lorteværksted.dk , den
kunne også hedde "Siden til fremmelsen af offentliggørelsen af elendige
autoværksteder" etc.

Hvis du nu vidste, at der fandtes en side, som jeg spurgte om, kunne du
spare mig for 3 timers søgning. I stedet skal jeg nu bruge 3 timer på at
forsvare, at jeg har stillet et ærligt spørgsmål.

Mvh

Caspersen

Fra : Michael Pagh [6000]

Dato : 11-02-05 17:37

Daws i gruppen.

Selvom i ikke kan finde fx lorteværksted.dk ved at skrive det i
adressefeltet, eller søge på google, så kan det jo sagtens være registreret!

Jeg lavede en søgning på dkhostmaster.dk tidligere på dagen, og det ser ikke
ud til at hverken lorteværksted.dk og lortevaerksted.dk er registreret.

MVH
Michael Pagh

PS: DKhostmaster er dem der varetager den øverste domæne reg. her i DK.

Fra : phk

Dato : 11-02-05 17:47

> [...]

> spare mig for 3 timers søgning. I stedet skal jeg nu bruge 3 timer på at
> forsvare, at jeg har stillet et ærligt spørgsmål.

Tror du ikke du bare lige skulle holde lav profil et par uger indtil vi alle
sammen har glemt dit navn og så starte op igen med et spørgsmål du mener du
har prøvet at løse i mere end ½ sekund?
--
Per, Esbjerg

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-05 17:58

> [...]
alle
> sammen har glemt dit navn og så starte op igen med et spørgsmål du mener

Hvor er det kæden springer af for dig - hvad har jeg gjort dig ?

Slut herfra med dig. Du har jo ikke kommet med et eneste konstruktivt
forslag på min forespørgsel, og du ved ikke hvor lang tid jeg har brugt. Er
du ude på en svinekrig ?

/Caspersen

Fra : phk

Dato : 11-02-05 22:45

> [...]
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Slut herfra med dig. Du har jo ikke kommet med et eneste konstruktivt

Hvorfor skriver du så:

> Skulle du nu få lyst til at google det, så skriv det i 2 ord, så har du
280
> resultater.

Se, det var delvis et svar.

> og du ved ikke hvor lang tid jeg har brugt.

Tydeligvis ikke ret lang tid ;)

> Er du ude på en svinekrig ?

Det ved jeg ikke engang hvad er - du er måske fra landet?

--
Per, Esbjerg

Fra : G.B.

Dato : 11-02-05 23:20

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i meddelelsen

> Slut herfra med dig. Du har jo ikke kommet med et eneste konstruktivt
> forslag på min forespørgsel, og du ved ikke hvor lang tid jeg har
> brugt. Er du ude på en svinekrig ?

*PLONK*

GB

Fra : Tuesen v/København

Dato : 12-02-05 10:36

C. Caspersen skrev følgende
> Hvor er det kæden springer af for dig - hvad har jeg gjort dig ?

Din sprang af i andet indlæg i denne tråd...

> Slut herfra med dig. Du har jo ikke kommet med et eneste konstruktivt
> forslag på min forespørgsel, og du ved ikke hvor lang tid jeg har
> brugt. Er du ude på en svinekrig ?

Fuck en skovl... PLONK

Fra : Jonas R.

Dato : 11-02-05 22:09

phk wrote:
SNIP
> Tror du ikke du bare lige skulle holde lav profil et par uger indtil
> vi alle sammen har glemt dit navn og så starte op igen med et
> spørgsmål du mener du har prøvet at løse i mere end ½ sekund?

Tror i ikke lige at i alle sammen skulle tage at slappe lidt af?
Om nogen er det da jer som er dumme at høre på, og mandens spørgsmål er da
mindst lige så relevant som af du laver en med at "dette sker kun i USA".

Det er ikke altid man kan finde noget brugbart med google.dk og det kunne jo
være der var en som lå inde med en side.

/Jonas R.

Fra : Jonas R.

Dato : 11-02-05 22:13

Leonard wrote:
SNIP
> Du er da en klaphat!

Hvorfor er han det? Siden hvornår er det blevet standard at man skal lalle
rundt på google.dk, halvdelen at ens hits er jo links der fører til ingen
ting som fx fra www.autoatlas.dk

> Hvis du ikke kan finde noget relevant ved den søgning, så findes det
> nok ikke, for så er der nok heller ikke andre der kan >finde det.

Hvis du er så god til google.dk kunne du vel hurtigt have lavet en søgning
og smidt et link? Eller du kan måske kun brokke dig?
Synes at det er et relevant spørgsmål og det fortjener et bedre svar end
jeres galle.

/Jonas R.

Fra : G.B.

Dato : 11-02-05 23:19

> Tror du ikke selv, at jeg har prøvet at taste www.lorteværksted.dk
> eller www.lortevaerksted.dk ?

Hvad spørger du så for? Ellers lav en domænesøgning på Ripe.
Tror du, at din browser giver andre resultater end alle andres?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : LL

Dato : 12-02-05 11:24

> Hvad spørger du så for? Ellers lav en domænesøgning på Ripe.
> Tror du, at din browser giver andre resultater end alle andres?

Prøv at læse imellem linierne. Han forventer jo lige netop IKKE at siden
skal hedde www.lorteværksted.dk e. lign. Jeg tror at hans spørgsmål er: Er
der nogen der ved, om der findes en side, hvor man kan "klage" over dårlige
værksteder. For mig lyder det ikke som om, at det er navnet på siden der er
afgørende, men mere om der findes en sådanne side...

Lenn
Seat Ibiza 1.8 GLXi

Fra : C. Caspersen

Dato : 12-02-05 11:55

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> afgørende, men mere om der findes en sådanne side...

Tusind tak. Endelig en, der har gidet læse indlægget i stedet for at svine
en til.

Mvh

Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 19:50

hvad med http://www.martin-iversen.dk/ ?

ikke fordi selve værkstedet er dårligt, men ham værkføreren er nu med til at

Tom