Servo klaprer i kulde
Fra : Kristian Thorning

Dato : 11-02-05 13:06

Min Peugeot Partner 1.9D 1999 er begyndt at komme med en klaprelyd fra servo
pumpen (lyden ændrer sig når jeg drejer på rattet).
Lyden er der kun når jeg starter om morgenen men kun når det er koldt, og
lyden stopper efter et par minutter.

Er der nogle der har et bud på problemet? ...vand eller luft i
servovæsken?...slidt pumpe, rem for stram/slap?

Det skal siges at jeg netop har fået skiftet tandrem og i den forbindelse
også generatorrem der jo også driver servopumpen. Problemet er opstået
umiddelbart efter remmen blev skiftet.

Jeg kontakter værkstedet, men jeg ville bare høre jeres bud inden.

På forhånd tak

Mvh. Kristian

Fra : Johnny

Dato : 12-02-05 16:34