/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
En lille SMC historie...
Fra : TDN


Dato : 10-02-05 21:06

I dag fortalte en af mine arbejdskollegaer mig om en oplevelse han havde før
jul med SMC. Hans bil en VW Passat VR5, skulle have lavet eftersyn hvilket
blev bestilt ved SMC i Risskov. To dage før eftersynet begyndte bilen at gå
ujævnt/trække dårligere ved koldstart. Det blev bedre når bilen blev varm.
Fint tænkte han, det kan SMC fikse når bilen alligevel skal til eftersyn.
Han beder den om at ordne det da han afleverer bilen ved SMC. Midt på
formiddagen ringer værkføren og fortæller det er helt galt med bilen. De har
lavet en kompresiontest og der er næsten ingen kompresion på den ene
cylinder. Han fortæller af det nok er et stempel der er defekt og kommer til
at koster ca. 25.000 kr at lave. Min kollega sidder i et møde og beder om at
få lov til at ringe tilbage til frokost. Til frokost ringer han til SMC som
nu fortæller at de synes det er lidt spild at reparerer motoren da den har
gået over 200.000 og der sikkert kan komme flere problemer så de foreslår en
ombytnings motor fra VW til kr. 55.000 istedet.... Nu er min kollega ikke
helt naiv så han afslår og beder dem om at nøjes med at lave service. Han
kontakter så Per Mai i Galten og beder han lave bilen. Først checker han
kompresionen som er helt iorden.... Så smider de bilen på rullefeltet og han
kan konstatere den mangler kræfter og går ujævnt. Han læser fejlkoderne ud
og kan konstatere at luftmassemåleren sandsynligvis er defekt. En ny sættes
i og bilen kører perfekt igen......

Tænk sig hvis det var gamle fru Jensen der ikke ved en skid om biler og tror
blindt på SMC som skulle slagte pensionen for kr. 55.000. Jeg var blevet
møgsur hvis det var mig der oplevede det. Min kollega har bestemt sig for at
tage ud til værkføren og konfrontere han med ovenstående og udbede sig en
forklaring og behøver jeg at sige at SMC har en kunde mindre....


Mvh
Thomas



 
 
Ukendt (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-02-05 21:16

> Tænk sig hvis det var gamle fru Jensen der ikke ved en skid om biler og
tror
> blindt på SMC som skulle slagte pensionen for kr. 55.000.

Det er absolut grotesk og aldeles forfærdeligt.

Desværre ikke overraskende.

Den branche er - som andre, hvor kunderne ikke kan kontrollere sagerne
selv - fyldt med inkompetence og svindel.

/Jan W Nielsen




Leonard (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 10-02-05 21:23

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>Den branche er - som andre, hvor kunderne ikke kan kontrollere sagerne
>selv - fyldt med inkompetence og svindel.

Desværre er det mest inkompetence, var det bare svindel så kunne man
da gøre noget ved det, men mod uvidenhed kæmper man oftest forgæves
....

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Ukendt (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-02-05 21:20

> behøver jeg at sige at SMC har en kunde mindre....

P.S.:

Jeg ville i øvrigt kontakte Semler Gruppens (SMC ejere) direktion og
fortælle dem, at jeg ikke kan forstå ovenstående.

Jeg tror, jeg ville sige, at jeg håber de kunne give mig en ordentlig
forklaring, så det ikke blev nødvendigt at inddrage pressen.

Alternativt kan du gå direkte efter solar-plexus på SMC og sende en mail med
navn og adresse ejeren af den pågældende bil til denne e-mail-adresse.

.....så vi der være nogen, der kigger på sagen..

jan w @ dr . dk (fjern alle mellemrum)

/Jan W Nielsen



Niels Bengaard (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 10-02-05 21:35

> Jeg ville i øvrigt kontakte Semler Gruppens (SMC ejere) direktion og
> fortælle dem, at jeg ikke kan forstå ovenstående.
>
> Jeg tror, jeg ville sige, at jeg håber de kunne give mig en ordentlig
> forklaring, så det ikke blev nødvendigt at inddrage pressen.
>
> Alternativt kan du gå direkte efter solar-plexus på SMC og sende en mail
> med
> navn og adresse ejeren af den pågældende bil til denne e-mail-adresse.
>
> ....så vi der være nogen, der kigger på sagen..
>
> jan w @ dr . dk (fjern alle mellemrum)

Forhåbentlig vil du så se sagen fra begge sider, vi mangler jo endnu at høre
værkstedets forklaring.

Niels



Ukendt (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-02-05 21:41

> Forhåbentlig vil du så se sagen fra begge sider, vi mangler jo endnu at
høre
> værkstedets forklaring.

Det er jeg sikker på, at de vil på DR, ja... )

/Jan W Nielsen



Niels Bengaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 11-02-05 14:59

>> Forhåbentlig vil du så se sagen fra begge sider, vi mangler jo endnu at
> høre
>> værkstedets forklaring.
>
> Det er jeg sikker på, at de vil på DR, ja... )

Det har de ellers ikke for vane, når de sabler folk ned i kontant og
lignende.
Det er jo lige ved journalisterne lugter blod, hvis en ringer med en
historie om TDC.
Men det er populært at tage den svages part.

Niels



Leonard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 11-02-05 15:22

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Det har de ellers ikke for vane, når de sabler folk ned i kontant og
>lignende.

Mit indtryk er at de oftest lader den part der angribes få lov at
svare i studiet, og det må da være at lade begge parter komme til
orde.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Niels Bengaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 11-02-05 16:22

>>Det har de ellers ikke for vane, når de sabler folk ned i kontant og
>>lignende.
>
> Mit indtryk er at de oftest lader den part der angribes få lov at
> svare i studiet, og det må da være at lade begge parter komme til
> orde.

Problemet er bare at journalisten overtager rollen som angriber.
Angriberen er ikke til stede i studiet, så begge parter konfronteres ikke.

Niels



Leonard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 11-02-05 18:28

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Problemet er bare at journalisten overtager rollen som angriber.

Journalisten angriber med det skyts der er samlet ind fra de personer
der "har en sag". Da det oftest er de små mod de store, eller
"almindelige mennesker" mod et firma, måske endda repræsenteret af en
professionel agitatør.
Den fremgangsmåde ser jeg ikke noget problem i, det er jo forberedt og
iscenesat for at kunne sælges på TV, men den "sagsøgte" har fået tid
til at forberede sig.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Niels Bengaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 11-02-05 18:55

>>Problemet er bare at journalisten overtager rollen som angriber.
>
> Journalisten angriber med det skyts der er samlet ind fra de personer
> der "har en sag". Da det oftest er de små mod de store, eller
> "almindelige mennesker" mod et firma, måske endda repræsenteret af en
> professionel agitatør.
> Den fremgangsmåde ser jeg ikke noget problem i, det er jo forberedt og
> iscenesat for at kunne sælges på TV, men den "sagsøgte" har fået tid
> til at forberede sig.

De små har ikke altid en sag, de har ofte ikke læst kontrakten osv.
Alle de TDC regninger, der har været gennemgået, hvor folk har ringet til
alle mulige steder pga. de har downloadet en dialer.
De regninger vil de så ikke betale, det skal TDC gøre. Det gør TDC så, og så
kommer jeg som kunde i stedet til at dække, fedt nok.


Niels



Leonard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 11-02-05 19:03

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>De små har ikke altid en sag, de har ofte ikke læst kontrakten osv.

Næh, men så er det jo op til "sagsøgte" at forklare sig, det bør jo
ikke være et problem hvis de har ret.

>De regninger vil de så ikke betale, det skal TDC gøre. Det gør TDC så, og så
>kommer jeg som kunde i stedet til at dække, fedt nok.

Flot af dig at være solidarisk med de, der i deres uvidenhed har været
uheldige.

Men er vi ikke ved at være ret langt fra emnet biler nu?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Lars L. Hansen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 11-02-05 21:41

Leonard wrote:

> Flot af dig at være solidarisk med de, der i deres uvidenhed har været
> uheldige.

Manglende kendskab til internettets færdselsregler, fritager ikke for
skyld. Det er da oftest dum nysgerrighed der gør at folk får downloadet
de der dialere. Dumhed, uvidenhed, nysgerrighed og gammel hullet software.

Mvh.

Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 21:58


"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:420d185a$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
> Leonard wrote:
>
>> Flot af dig at være solidarisk med de, der i deres uvidenhed har været
>> uheldige.
>
> Manglende kendskab til internettets færdselsregler, fritager ikke for
> skyld. Det er da oftest dum nysgerrighed der gør at folk får downloadet de
> der dialere. Dumhed, uvidenhed, nysgerrighed og gammel hullet software.

Det er jo ikke alle der har en IT-supporter uddannelse og ved hvad
antivirusprogrammer er og lign.

--
Tom



Niels Bengaard (12-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 12-02-05 09:25

>>> Flot af dig at være solidarisk med de, der i deres uvidenhed har været
>>> uheldige.
>>
>> Manglende kendskab til internettets færdselsregler, fritager ikke for
>> skyld. Det er da oftest dum nysgerrighed der gør at folk får downloadet
>> de der dialere. Dumhed, uvidenhed, nysgerrighed og gammel hullet
>> software.
>
> Det er jo ikke alle der har en IT-supporter uddannelse og ved hvad
> antivirusprogrammer er og lign.

Uvidenhed fritager ikke en for ansvar?

Niels



Ukendt (12-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-02-05 13:00


"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:420dbd5c$0$33729$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Flot af dig at være solidarisk med de, der i deres uvidenhed har været
>>>> uheldige.
>>>
>>> Manglende kendskab til internettets færdselsregler, fritager ikke for
>>> skyld. Det er da oftest dum nysgerrighed der gør at folk får downloadet
>>> de der dialere. Dumhed, uvidenhed, nysgerrighed og gammel hullet
>>> software.
>>
>> Det er jo ikke alle der har en IT-supporter uddannelse og ved hvad
>> antivirusprogrammer er og lign.
>
> Uvidenhed fritager ikke en for ansvar?

jo i en vis forstand gør det faktisk.
Vel også derfor at børn ikke er pålagt noget ansvar......de skal først
lære..

--
Tom



Brian (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 10-02-05 21:37

Hejsa!

TDN tog fat i nøglebrættet, og skrev:

<snip endnu en SMC Risskov historie>

Når man snakker med værkføreren deroppe, virker han ellers
nogenlunde klar i hovedet. Utroligt at ét værksted, kan yde så
dårlig service gang på gang....

/Brian



Thomas (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 10-02-05 21:46

> Når man snakker med værkføreren deroppe, virker han ellers
> nogenlunde klar i hovedet. Utroligt at ét værksted, kan yde så
> dårlig service gang på gang....

Enig - det er godt nok rystende!

--
Thomas Krath



Mark Sandberg (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 10-02-05 21:49

"TDN" skrev i en meddelelse:

> Han læser fejlkoderne ud
> og kan konstatere at luftmassemåleren sandsynligvis er defekt. En ny
sættes
> i og bilen kører perfekt igen......

Den er lige til højrebenet for DR programmet Kontant...

/Mark.



Henrik Nielsen (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 10-02-05 21:45

"behøver jeg at sige at SMC har en kunde mindre...."

2 kunder. Kender en som også plejede at køre derud. Hun fik på et tidspunkt
mistanke om "svindel" og fik sidst, hun var der, et tilbud på service. Jeg
husker det ikke i detaljer, men noget med nye bremser klodser, skiver mv.
Samlet pris ca. 8000,-
Derefter kørte hun til et andet værksted, som kunne konstatere at bremserne
intet fejlede. Hvorfor hun kunne nøjes med lidt ny olie og andre småting,
til omkring 2000,- (Det var hos VW lige syd for grænsen). En ting er at det
nok koster ekstra herhjemme, men at skifte ting som intet fejler, er svindel
og humbug.


--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Ivan [7100] (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Ivan [7100]


Dato : 10-02-05 22:48

En ting er at det
> nok koster ekstra herhjemme, men at skifte ting som intet fejler, er
svindel
> og humbug.

Og endnu værre......ingenting skifter, da dimsen jo ikke fejler noget, men
bare skriver en regning.



Henrik Nielsen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 11-02-05 10:11

"ingenting skifter, da dimsen jo ikke fejler noget, men bare skriver en
regning"

Ja, og det var nok det der ville være sket. Og det er sikkert allerede sket
da, hun 3 gange tidligere har fået lavet bremser på samme bil.....!!!! Men
det er jo ikke til at vide nu.


--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Deaster (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 10-02-05 22:09

TDN wrote:

> I dag fortalte en af mine arbejdskollegaer mig om en oplevelse han
> havde før jul med SMC. Hans bil en VW Passat VR5, skulle have lavet
> eftersyn hvilket blev bestilt ved SMC i Risskov. To dage før
> eftersynet begyndte bilen at gå ujævnt/trække dårligere ved
> koldstart. Det blev bedre når bilen blev varm. Fint tænkte han, det
> kan SMC fikse når bilen alligevel skal til eftersyn. Han beder den
> om at ordne det da han afleverer bilen ved SMC. Midt på formiddagen
> ringer værkføren og fortæller det er helt galt med bilen. De har
> lavet en kompresiontest og der er næsten ingen kompresion på den ene
> cylinder. Han fortæller af det nok er et stempel der er defekt og
> kommer til at koster ca. 25.000 kr at lave. Min kollega sidder i et
> møde og beder om at få lov til at ringe tilbage til frokost. Til
> frokost ringer han til SMC som nu fortæller at de synes det er lidt
> spild at reparerer motoren da den har gået over 200.000 og der
> sikkert kan komme flere problemer så de foreslår en ombytnings motor
> fra VW til kr. 55.000 istedet.... Nu er min kollega ikke helt naiv så
> han afslår og beder dem om at nøjes med at lave service. Han
> kontakter så Per Mai i Galten og beder han lave bilen. Først checker
> han kompresionen som er helt iorden.... Så smider de bilen på
> rullefeltet og han kan konstatere den mangler kræfter og går ujævnt.
> Han læser fejlkoderne ud og kan konstatere at luftmassemåleren
> sandsynligvis er defekt. En ny sættes i og bilen kører perfekt
> igen......
>
> Tænk sig hvis det var gamle fru Jensen der ikke ved en skid om biler
> og tror blindt på SMC som skulle slagte pensionen for kr. 55.000. Jeg
> var blevet møgsur hvis det var mig der oplevede det. Min kollega har
> bestemt sig for at tage ud til værkføren og konfrontere han med
> ovenstående og udbede sig en forklaring og behøver jeg at sige at
> SMC har en kunde mindre....

Hvis det er VW på Grenåvej, hvad jeg mener det er, er de simpelthen
ikke rigtigt kloge, og de har simpelthen det værste ry. Utroligt at SMC
kan blive ved med at få den omtale, især når man tænker på at
forhandleren/værkstedet er direkte ejet af SMC.


--
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

phk (11-02-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 11-02-05 09:24


"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
news:420bcd68$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> TDN wrote:

> Hvis det er VW på Grenåvej, hvad jeg mener det er, er de simpelthen
> ikke rigtigt kloge, og de har simpelthen det værste ry. Utroligt at SMC
> kan blive ved med at få den omtale, især når man tænker på at
> forhandleren/værkstedet er direkte ejet af SMC.

Det er mit indtryk - igennem de sidste 2 år som VW-ejer - at alle
VW-værksteder med dårligt ry netop er SMC-ejet.


--
Per, Esbjerg
der har varet i Risskov for første, sidste og eneste gang



Brian Oestergaard (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Brian Oestergaard


Dato : 10-02-05 22:36


KLIP

Længere historie

KLIP
>
>
> Mvh
> Thomas
>

Og havde det været hos VW Vejle så havde de også lige svinet ham til
samtidigt i sådan en grad at han aldrig mere var kommet der !


--
Med venlig hilsen
Brian Østergård



Per O. (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 10-02-05 23:15

KLIP
> Og havde det været hos VW Vejle så havde de også lige svinet ham til
> samtidigt i sådan en grad at han aldrig mere var kommet der !

efter at VW i Vejle for år tilbage solgte en bil til en kunde, og påstod at
den var helt ny, selv om den havde kørt adskillige hundrede kilometer
(hvilket sælger mente var helt normalt for nye biler - man stillede jo bare
speedometeret tilbage), og var møgbeskidt i inderskærme m.m. har jeg ikke
haft tillid til den forhandler! Det er de samme paphoveder som kører
geschæften endnu, og derfor er der ingen grund til at revidere
tillidsspørgsmålet!

Per O.



Snusken (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Snusken


Dato : 11-02-05 08:45

Det KAN være egenskab for den "mere" kloge at snyde den "mindre" ditto

mvh eric
-------------
TDN skrev:
> I dag fortalte en af mine arbejdskollegaer mig om en oplevelse han havde før
> jul med SMC. Hans bil en VW Passat VR5, skulle have lavet eftersyn hvilket
> blev bestilt ved SMC i Risskov. To dage før eftersynet begyndte bilen at gå
> ujævnt/trække dårligere ved koldstart. Det blev bedre når bilen blev varm.
> Fint tænkte han, det kan SMC fikse når bilen alligevel skal til eftersyn.
> Han beder den om at ordne det da han afleverer bilen ved SMC. Midt på
> formiddagen ringer værkføren og fortæller det er helt galt med bilen. De har
> lavet en kompresiontest og der er næsten ingen kompresion på den ene
> cylinder. Han fortæller af det nok er et stempel der er defekt og kommer til
> at koster ca. 25.000 kr at lave. Min kollega sidder i et møde og beder om at
> få lov til at ringe tilbage til frokost. Til frokost ringer han til SMC som
> nu fortæller at de synes det er lidt spild at reparerer motoren da den har
> gået over 200.000 og der sikkert kan komme flere problemer så de foreslår en
> ombytnings motor fra VW til kr. 55.000 istedet.... Nu er min kollega ikke
> helt naiv så han afslår og beder dem om at nøjes med at lave service. Han
> kontakter så Per Mai i Galten og beder han lave bilen. Først checker han
> kompresionen som er helt iorden.... Så smider de bilen på rullefeltet og han
> kan konstatere den mangler kræfter og går ujævnt. Han læser fejlkoderne ud
> og kan konstatere at luftmassemåleren sandsynligvis er defekt. En ny sættes
> i og bilen kører perfekt igen......
>
> Tænk sig hvis det var gamle fru Jensen der ikke ved en skid om biler og tror
> blindt på SMC som skulle slagte pensionen for kr. 55.000. Jeg var blevet
> møgsur hvis det var mig der oplevede det. Min kollega har bestemt sig for at
> tage ud til værkføren og konfrontere han med ovenstående og udbede sig en
> forklaring og behøver jeg at sige at SMC har en kunde mindre....
>
>
> Mvh
> Thomas
>
>


Roberto Saldo (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 11-02-05 10:10

TDN wrote:
> I dag fortalte en af mine arbejdskollegaer mig om en oplevelse han havde før
> jul med SMC. Hans bil en VW Passat VR5, skulle have lavet eftersyn hvilket
> blev bestilt ved SMC i Risskov. To dage før eftersynet begyndte bilen at gå
> ujævnt/trække dårligere ved koldstart. Det blev bedre når bilen blev varm.
> Fint tænkte han, det kan SMC fikse når bilen alligevel skal til eftersyn.
> Han beder den om at ordne det da han afleverer bilen ved SMC. Midt på
> formiddagen ringer værkføren og fortæller det er helt galt med bilen. De har
> lavet en kompresiontest og der er næsten ingen kompresion på den ene
> cylinder. Han fortæller af det nok er et stempel der er defekt og kommer til
> at koster ca. 25.000 kr at lave. Min kollega sidder i et møde og beder om at
> få lov til at ringe tilbage til frokost. Til frokost ringer han til SMC som
> nu fortæller at de synes det er lidt spild at reparerer motoren da den har
> gået over 200.000 og der sikkert kan komme flere problemer så de foreslår en
> ombytnings motor fra VW til kr. 55.000 istedet.... Nu er min kollega ikke
> helt naiv så han afslår og beder dem om at nøjes med at lave service. Han
> kontakter så Per Mai i Galten og beder han lave bilen. Først checker han
> kompresionen som er helt iorden.... Så smider de bilen på rullefeltet og han
> kan konstatere den mangler kræfter og går ujævnt. Han læser fejlkoderne ud
> og kan konstatere at luftmassemåleren sandsynligvis er defekt. En ny sættes
> i og bilen kører perfekt igen......

Stakkels SMC og VAG, de forærer jo også næsten bilerne væk!

Skriv til VAG og fortæl hvordan SMC varetager deres forpligtelser.

Mvh
Roberto

phk (11-02-2005)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 11-02-05 11:27


"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:420C765B.60109@yahoo.com...

> Stakkels SMC og VAG, de forærer jo også næsten bilerne væk!
>
> Skriv til VAG og fortæl hvordan SMC varetager deres forpligtelser.

VAG er - næsten - SMC. SMC er importøren men SMC har overtaget mange
forretninger rundt omkring i landet.


--
Per, Esbjerg



Tobias Larsen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Tobias Larsen


Dato : 11-02-05 12:06


"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...
Klip
"smc er nogle fuskere"
> Mvh
> Thomas

Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig et
blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan godt
være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!

Tobias



JS (11-02-2005)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 11-02-05 12:59


"Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:420c91b3$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...
> Klip
> "smc er nogle fuskere"
> > Mvh
> > Thomas
>
> Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
> rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig
et
> blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
> moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
> Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan
godt
> være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!

Jeg har erfaret nøjagtig det samme, samme sted.
Om det så var en vagabond med en barnevogn der kiggede på bil, skal han
tages seriøst. De kan jo ikke vide om han har vundet i lotto. Unge gutter på
18, der kommer ind og kigger på en dyr bil skal ligledes tages seriøst. De
skal ikke nødvendigvis have lov til en prøvetur i butikkens dyreste bil, men
måske går de hjem og fortæller deres far, at de er ubehøvlede nede ved VW og
så køber faderen et andet sted. Jeg fatter simpelthen ikke at de ikke tænker
mere i service og imødekommenhed.



Morten Fruergaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 11-02-05 16:01

JS telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg har erfaret nøjagtig det samme, samme sted.
> Om det så var en vagabond med en barnevogn der kiggede på bil, skal
> han tages seriøst. De kan jo ikke vide om han har vundet i lotto.
> Unge gutter på 18, der kommer ind og kigger på en dyr bil skal
> ligledes tages seriøst. De skal ikke nødvendigvis have lov til en
> prøvetur i butikkens dyreste bil, men måske går de hjem og fortæller
> deres far, at de er ubehøvlede nede ved VW og så køber faderen et
> andet sted. Jeg fatter simpelthen ikke at de ikke tænker mere i
> service og imødekommenhed.

Og den dag knægten bliver voksen og har penge, køber han sgutte bil der,
hvor han er blevet dårligt behandlet tidligere...

Kender en, der havde penge til at købe en ny hurtig MC af den hurtigere
type. Han tog til en forhandler, hvor han kunne gå i 10 min. Så kom der en
anden i hans BMW 320 cab. Han fik betjening med det samme. Han jeg kender
forlod forretningen og tog hen til en anden forhandler i byen og købte
MC'en...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også Xenonkit til eftermontering...



Mogens (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 11-02-05 17:26

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse news:420cc89f$0$29275$14726298@news.sunsite.dk...

> Kender en, der havde penge til at købe en ny hurtig MC af den hurtigere
> type. Han tog til en forhandler, hvor han kunne gå i 10 min. Så kom der en
> anden i hans BMW 320 cab. Han fik betjening med det samme. Han jeg kender
> forlod forretningen og tog hen til en anden forhandler i byen og købte
> MC'en...

Sådan ér det jo - så må man blot agere derefter og finde detaljerne
frem, når der skal ses på bil. Jeg har prøvet det samme, en dag jeg
stillede op i alm. korte bukser og så på dyre biler. Det tager en sæl
-ger ikke seriøst, hvorfor han ikke gider betjene een.

Nu om stunder har jeg fundet tricket -> pænt tøj, nyvasket bil og
med mit Mastercard Gold stikkende lidt op af lommen. Særligt
det sidste åbner døre, skal jeg hilse at sige !
www.danskebank.dk/Link/MasterCardCorporateGold

/Mogens




Morten Fruergaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 11-02-05 17:41

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> Nu om stunder har jeg fundet tricket -> pænt tøj, nyvasket bil og
> med mit Mastercard Gold stikkende lidt op af lommen. Særligt
> det sidste åbner døre, skal jeg hilse at sige !
> www.danskebank.dk/Link/MasterCardCorporateGold

Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
Jeg betaler kontant...

Jeg har fundet mit eget trick...

Pænt tøj, og en attitude der siger, at man både kan og vil købe...

Og man skal ikke komme med bussen...

Bilen behøves ikke være nyvasket; den skal være pæn...

Det hjælper ikke at komme i en nyvasket Fiat Uno fra 1985...

Så hellere en beskidt SL600...


--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også Xenonkit til eftermontering...




Niels Bengaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 11-02-05 18:56

> Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
> Jeg betaler kontant...

Der er vist heller ikke meget at bruge kortet til i en bilhandel, der kan
maks stå 100.000 på kortet og man kan maks hæve 6.000 på en gang, det får
man ikke meget bil for.

Niels



Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 20:54


"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:420cf1cd$0$33633$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
>> Jeg betaler kontant...
>
> Der er vist heller ikke meget at bruge kortet til i en bilhandel, der kan
> maks stå 100.000 på kortet og man kan maks hæve 6.000 på en gang, det får
> man ikke meget bil for.

Så er dankort da bedre, jeg kunne betale 120 kilo kroner med mit kort

--
Tom



Claus Nygaard-Peders~ (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Claus Nygaard-Peders~


Dato : 11-02-05 21:01

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:420d0d52$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:420cf1cd$0$33633$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >> Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
> >> Jeg betaler kontant...
> >
> > Der er vist heller ikke meget at bruge kortet til i en bilhandel, der
kan
> > maks stå 100.000 på kortet og man kan maks hæve 6.000 på en gang, det
får
> > man ikke meget bil for.
>
> Så er dankort da bedre, jeg kunne betale 120 kilo kroner med mit kort

Jeg har skam gemt en dankortbon på 220.000 DKK.

Desværre ville frillen i bogholderiet ikke runde op til nærmeste hele
hundredetusinde ;) Og hun insisterede også på at ringe til banken for at
høre om det var i orden med den 220.000 DKK ;)

Mvh
Claus



Morten Fruergaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 11-02-05 21:20

Claus Nygaard-Pedersen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg har skam gemt en dankortbon på 220.000 DKK.
>
> Desværre ville frillen i bogholderiet ikke runde op til nærmeste hele
> hundredetusinde ;) Og hun insisterede også på at ringe til banken for
> at høre om det var i orden med den 220.000 DKK ;)

Jeg har engang købt en 4x4 til 150.000 kr med dankortet...
Det var sjvh på fluesmækker...
Der blev trukket 2 gange, da der ikke var cifre nok...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også Xenonkit til eftermontering...



Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 21:02

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:420d0d52$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:420cf1cd$0$33633$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
>>> Jeg betaler kontant...
>>
>> Der er vist heller ikke meget at bruge kortet til i en bilhandel, der kan
>> maks stå 100.000 på kortet og man kan maks hæve 6.000 på en gang, det får
>> man ikke meget bil for.
>
> Så er dankort da bedre, jeg kunne betale 120 kilo kroner med mit kort

Jeg betalte 259800,- med mit VISA kort... det er der vel ikke noget odiøst
i?

> --
> Tom

Lars B



Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 21:04


"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
news:420d0f28$0$22689$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:420d0d52$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>> news:420cf1cd$0$33633$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Jeg har ikke brug for et MasterCard Gold...
>>>> Jeg betaler kontant...
>>>
>>> Der er vist heller ikke meget at bruge kortet til i en bilhandel, der
>>> kan maks stå 100.000 på kortet og man kan maks hæve 6.000 på en gang,
>>> det får man ikke meget bil for.
>>
>> Så er dankort da bedre, jeg kunne betale 120 kilo kroner med mit kort
>
> Jeg betalte 259800,- med mit VISA kort... det er der vel ikke noget odiøst
> i?

Næh det har man vel altid stående på konto'en til nødstilfælde

--
Tom



Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 21:17

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:420d0fa6$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> news:420d0f28$0$22689$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>> news:420d0d52$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:420cf1cd$0$33633$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>>> Så er dankort da bedre, jeg kunne betale 120 kilo kroner med mit kort
>>
>> Jeg betalte 259800,- med mit VISA kort... det er der vel ikke noget
>> odiøst i?
>
> Næh det har man vel altid stående på konto'en til nødstilfælde

Nemli' ja :)

> --
> Tom

Lars B



Uffe Bærentsen (14-02-2005)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 14-02-05 19:55


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:420d0fa6$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Næh det har man vel altid stående på konto'en til nødstilfælde

Så slem kattepine, har jeg heldigvis ikke endnu været i.







--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC



Mark Sandberg (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 11-02-05 17:48

"Mogens" skrev i en meddelelse:

> med mit Mastercard Gold stikkende lidt op af lommen. Særligt
> det sidste åbner døre, skal jeg hilse at sige !
> www.danskebank.dk/Link/MasterCardCorporateGold

Dette kort er nu heller ikke så ringe endda
http://www.eurocard.dk/privat/world.htm

/Mark.



Dennis Pedersen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 11-02-05 18:24


"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote in message
news:420ce10f$0$33694$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Dette kort er nu heller ikke så ringe endda
> http://www.eurocard.dk/privat/world.htm

*host*
"World Signia kortet udstedes med en minimums forbrugsmulighed på 300.000
kr. pr. måned. Alene dette understreger kortets eksklusivitet. "

Det var fanden fismer godt nok en slant :)




--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm






allan (11-02-2005)
Kommentar
Fra : allan


Dato : 11-02-05 16:59

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message news:<420c9e11$0$13732$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:420c91b3$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...
> > Klip
> > "smc er nogle fuskere"
> > > Mvh
> > > Thomas
> >
> > Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
> > rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig
> et
> > blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
> > moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
> > Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan
> godt
> > være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!
>
> Jeg har erfaret nøjagtig det samme, samme sted.
> Om det så var en vagabond med en barnevogn der kiggede på bil, skal han
> tages seriøst. De kan jo ikke vide om han har vundet i lotto. Unge gutter på
> 18, der kommer ind og kigger på en dyr bil skal ligledes tages seriøst. De
> skal ikke nødvendigvis have lov til en prøvetur i butikkens dyreste bil, men
> måske går de hjem og fortæller deres far, at de er ubehøvlede nede ved VW og
> så køber faderen et andet sted. Jeg fatter simpelthen ikke at de ikke tænker
> mere i service og imødekommenhed.


jeg var samme sted og prøve en pole for et par år siden ,sælgeren
fortalte gladeligt om bilen og det ændte med en prøvetur. desvære var
batteriet flat men den energiske sæl´ger fandt hurtigt en starthjælper
og satte stel lige ved siden af en elektronik dims som ikke overlevede
men det korte af det lange bilen nåede til motorvejen ved normal kraft
og humpe hjem med maks 30 kmt.
sælgeren som var taget med for en eikkerheds skyld hvis jeg skulle
bremse den i stå sad og så meget betrykket ud. ugen efter da de havde
lavet bilen måtte den samme sælger indrømme at han var lidt flov over
det men han var ikke villig til at slå de 6-7000 af som han var ugen
forinden

Jacob Rungwald (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Rungwald


Dato : 11-02-05 13:11


"Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:420c91b3$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...
> Klip
> "smc er nogle fuskere"
> > Mvh
> > Thomas
>
> Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
> rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig
et
> blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
> moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
> Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan
godt
> være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!

Samme oplevelse fik jeg i Herning, jeg sætter aldrig mine ben der igen,

Mvh
Jacob



Morten Fruergaard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 11-02-05 21:24

Jacob Rungwald telepaterede følgende til sin PC:
> Samme oplevelse fik jeg i Herning, jeg sætter aldrig mine ben der
> igen,

Der har jeg heller ikke kunne opnå tilfredsstillende behandling - ikke
engang efter jeg fortalte at jeg var på udkig efter en firmaslæde til
omkring 300k...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også Xenonkit til eftermontering...



Dennis Pedersen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 11-02-05 14:29


"Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> wrote in message
news:420c91b3$0$29282$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...
> Klip
> "smc er nogle fuskere"
> > Mvh
> > Thomas
>
> Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
> rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig
et
> blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
> moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
> Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan
godt
> være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!

Jeg var med til noget lignende ved en Peugeot forhandler på fyn - der var
en af mine buddies ved at kigge en 206'er.
Efter at have kigget lidt rundt og snakket lidt med sælger blev der spurgt
til en prøvetur hvorefter han svaret svarede "hvor langt han var i sine
overvejelse og om banken var med på den". Det blev ligesom taget som et vift
med en vognstang om at han ikke ville sælge noget så vi luskede hjem igen og
han købt en ny bil lokalt istedet.

Magen til arrogante stodder.



--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.



Leonard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 11-02-05 15:31

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

>spurgt
>til en prøvetur hvorefter han svaret svarede "hvor langt han var i sine
>overvejelse og om banken var med på den".

Det synes jeg er fair nok, jeg har også som ung været på turne rundt
til bilforhandlerne i fremmede byer, bare for at prøve biler. Hvorfor
skulle forhandleren smide penge ud på det pjat?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Ukendt (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-02-05 20:57


"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
news:d8gp01ljj2s1af2bcpa7fgena9sdphg0el@4ax.com...
> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:
>
>>spurgt
>>til en prøvetur hvorefter han svaret svarede "hvor langt han var i sine
>>overvejelse og om banken var med på den".
>
> Det synes jeg er fair nok, jeg har også som ung været på turne rundt
> til bilforhandlerne i fremmede byer, bare for at prøve biler. Hvorfor
> skulle forhandleren smide penge ud på det pjat?

Fordi man med garanti ikke køber hos en som ikke giver en prøvetur. Det kan
godt være at der kun er salg 1 ud af 10 prøveture, men sådan er det bare

--
Tom



Leonard (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 11-02-05 15:28

"Tobias Larsen" <Ingen@spam.dk> wrote:

>Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
>rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig et
>blik.

Jeg har oplevet det stik modsatte hos SMC i Odense, hvor jeg flere
gange var inde og kigge på detaljer på forskellige modeller, og hver
gang fik fin behandling, selvom vi allerede ved det første besøg blev
enige om at jeg ligeså godt kunne købe min nye bil hos den lokale
forhandler i Kerteminde (som bare ikke har det store udvalg i
udstillingen).

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::

Thomas Strandtoft (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 13-02-05 17:52

Tobias Larsen wrote:

> Jeg kørte ind til SMC Aalborg for at kigge efter en Golf 3 VR6, jeg vadede
> rundt derinde i over 10 minutter uden sælgeren så meget som værdigede mig et
> blik. efter ti minutter kommer der en mand på først i 30'erne ind i en
> moderne brun læderjakke, lyse advokat bukser og de rigtige solbriller.
> Straks flyver sælgerne hgen og spørger hvad de kan hjlæpe med. Det kan godt
> være er havde en bil jeg kunne bruge, men fandeme om jeg vil handle der!

Hvad er der galt med selv at gå hen og spørge?

Jeg hader at gå ind i en forretning og straks blive omringet af
sælgere der nok skal fortælle mig hvad jeg skal mene om varerne,
jeg foretrækker helt klart at få lov at nusse lidt rundt på egen
hånd. Den gode sælger checker om jeg søger øjenkontakt med
ham/hende og kommer først over når jeg har vist interesse for
kontakt. Jeg tager det dog ikke ilde op hvis jeg selv bliver nødt
til at tage kontakt.

Sælgere der kommer susende med det samme, kigger mig over
skulderen, bortleder min opmærksomhed fra de ting jeg finder
interessant til ting de finder interessant osv. får mig ret
hurtigt i "forsvarsposition" og efterfølnde ud af forretningen..


--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Morten Fruergaard (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 13-02-05 18:03

Thomas Strandtoft telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg hader at gå ind i en forretning og straks blive omringet af
> sælgere der nok skal fortælle mig hvad jeg skal mene om varerne,
> jeg foretrækker helt klart at få lov at nusse lidt rundt på egen
> hånd. Den gode sælger checker om jeg søger øjenkontakt med
> ham/hende og kommer først over når jeg har vist interesse for
> kontakt..

Helt enig...


> Jeg tager det dog ikke ilde op hvis jeg selv bliver nødt
> til at tage kontakt.

Næ. Men hvis der står to sælger og snakker sammen, og man stiller sig ved
siden af dem uden at sige noget, så burde de spørge om de kan hjælte...

Har prøvet det hos Citröen i Silkeborg uden at få hjælp...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også Xenonkit til eftermontering...



ct (14-02-2005)
Kommentar
Fra : ct


Dato : 14-02-05 09:05

Hehe, kan også være med, men VW i Viborg;

1. En kollega ville købe ny bil derude (Passat eller Golf, husker ikke), og
fik en prøvetur. Opdagede under prøveturen at km-tælleren var sat ud af
funktion - købte i Silkeborg istedet udelukkende pga. dette. Og så forsøgte
de endda at bilde ham ind at kablet 'måtte være faldet af'

2. Skulle have stort service på min Golf TDI - Viborg: 6-8000 kr. VW
Flensborg: 3200,- kr. inkl. en dags leje af erstatningsbil samt den bedste
service jeg endnu har oplevet! Viborg påstod at bremseklodser skulle
skiftes, jeg kørte de næste 20.000km på dem efter råd fra VW Flensburg, uden
problemer.

ct



Olesen (11-02-2005)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 11-02-05 18:30


"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:e8POd.327$Am2.249@news.get2net.dk...


> Tænk sig hvis det var gamle fru Jensen der ikke ved en skid om biler og
tror

I mine 'grønnere' dage hvor Polo'en var hverdagsbilen,
oplevede jeg noget lign.

Den hakkede ved 80 i jævn fart.
Aut. værskted mente 4 ventiler var færdige,
og de blev skiftet...5500,- kroner ;o(

Et par år efter skete det igen..
Kaburatorsprit til 14.95 klarede dên sag..



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408645
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste