Toyota og Dørlys/interiørlys tænder ikke ~
Fra : Stephan Walther-Lars~

Dato : 08-02-05 19:04

Hejsa

Er der nogle her der har et godt på dette problems løsning ?

Pludselig..idag..observeres dette:

Alt kabinelys virker ( det lys i bilen der normal tænder når dørene
åbnes).

Men kabine-frontlyset ( det oppe ved bakspejlet ) tænder IKKE når
samtlige døre prøves - Det virker dog når jeg tænder det manuelt.
Kun lyset i bag-rummet tænder når døre åbnes.

Er det en sikring jeg skal lede efter eller hva' har vi gang i ?

Bil: Toyota Sportsvan (Picnic) Varevogn/98

Fra : Jørgen L.

Dato : 08-02-05 19:15

> Men kabine-frontlyset ( det oppe ved bakspejlet ) tænder IKKE når
> samtlige døre prøves - Det virker dog når jeg tænder det manuelt.
> Kun lyset i bag-rummet tænder når døre åbnes.

I min tænder det heller ikke, da det er kort læse lys, jeg har en lampe lige
bag forsæderne, den tænder og den bag i tænder når bagklappen åbnes.

Min er fra 2-98.

du kan jo se om de skal kunne tændes via døren, i så fald skal der være 3
stillinger på omskifter
1. tændt hele tiden
2. slukket hele tiden
3. tændt når døren er åben.

Hilsen Jørgen

Fra : Stephan Walther Lars~

Dato : 08-02-05 23:38

On Tue, 8 Feb 2005 19:14:31 +0100, "Jørgen L."
<Noemail@stopspamspam.dk> wrote:

On Tue, 8 Feb 2005 19:14:31 +0100, in dk.fritid.bil you wrote:

Okay

Tak..Jørgen

Så må den være modificeret fra tidligere ejer..men måske jeg bare ikke
har set den lampe bag forsæderne..der kan pæren jo blot være gået og
min hukommelse spiller mig et puds når jeg tror det er de to
kortlæselamper der ikke tænder :=)

Kind regards

Stephan in Denmark

NDB log at http://ndb.premiumrx.dk