H7 parabol
Fra : kl

Dato : 06-02-05 16:08

Hej

Jeg har postet et indlæg med et billede af min H7 parabol i dk.binaer.motor.

Mit spøgsmål er, om alle H7-paraboler har sådan en "padehat" over pæren, og
om jeg kan montere et HID-kit sammen med sådan én.

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 16:30

"kl" <klne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spøgsmål er, om alle H7-paraboler har sådan en "padehat" over pæren,
> og om jeg kan montere et HID-kit sammen med sådan én.

Ja padehatten sidder der for at nærlyset ikke skal blænde andre.
HID er en anelse længere end H7, men det kan nu godt lade sig gøre at
montere alligevel

--
Tom

Fra : kl

Dato : 06-02-05 16:35

og jeg risikerer ikke at den smelter?

Fra : John Sahl

Dato : 06-02-05 16:44

kl wrote:
> og jeg risikerer ikke at den smelter?

Nej, da HID ikke afgiver den samme mængde varme som
de almindelige pærer.

P.S. Kunne du ikke quote efter gældende retningslinier,
nemlig ved at skrive under det du svarer på og klippe
resten væk. På forhånd tak.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : kl

Dato : 06-02-05 17:07

> Nej, da HID ikke afgiver den samme mængde varme som
> de almindelige pærer.

fair nok

> P.S. Kunne du ikke quote efter gældende retningslinier,
> nemlig ved at skrive under det du svarer på og klippe
> resten væk. På forhånd tak.

Tak for påmindelsen. Jeg mener nu også at jeg plejer at gøre det, men dette
var vidst en forglemmelse ;)

> John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Hilsen
Kim