Køb af BMW dele
Fra : Judge

Dato : 05-02-05 13:24

Er bmwspeciallisten lukket eller hvad??
Hvor køber i dele til jeres Bimmer??

Fra : Mark Sandberg

Dato : 05-02-05 13:53

"Judge" skrev i en meddelelse:

> Er bmwspeciallisten lukket eller hvad??

De har skiftet navn på opfordring fra BMW

http://www.schmiedmann.com/index2.htm

/Mark.

Fra : Mogens

Dato : 05-02-05 14:14

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> De har skiftet navn på opfordring fra BMW
> www.schmiedmann.com/index2.htm

De gør vi i Koed's on-line butik :)
www.koed.dk

/Mogens
fadder for en BMW 323i :)

Fra : Mark Sandberg

Dato : 05-02-05 14:52

"Mogens" skrev i en meddelelse:

> De gør vi i Koed's on-line butik :)
> www.koed.dk

Blot skal du vide hvad de kalder deres reservedele, for at benytte deres
søgefunktion

> /Mogens
> fadder for en BMW 323i :)

Ja, men nummeret er da lidt lille - til dit temperament

Jeg sad lige og kiggede lidt på denne:

http://www.tuningnews.net/news/050102/ford-f150-harley.php

Hvad mon sådan en fætter vil koste på gaden i DK - evt. på gule plader med
bænksædet pillet ud? Der må jo ifgl. de nye regler, gerne være plads bag
forstolene til ryglænets frigang og eventuelle liggebeslag. Prisen i USA
forventes at blive 35.000 Dollars.

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 05-02-05 15:09

"Mark Sandberg" skrev i en meddelelse:

> Jeg sad lige og kiggede lidt på denne:

Det virker til deres server er gået lidt død. Her er istedet et link til
nogle billeder på anden site:
http://www.f150online.com/galleries/albumview.cfm?num=7506

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 14:38

> Hvor køber i dele til jeres Bimmer??

Hos BMW selvfølgeligt, priserne er de samme som koed/schmiedmann og tingene
er originale..

Mvh
Morten

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-02-05 06:42

"Juel" <xSnAbElAstarchild.danmark> skrev i en meddelelse

> Hos BMW selvfølgeligt, priserne er de samme som koed/schmiedmann og
tingene
> er originale..
>
> Mvh
> Morten

Tit og ofte er det i hvertfald sådan ! Sidst jeg skulle bruge en stump
(noget Aircon kontakt) skulle KOED ha' 783,- + moms (inkl. fordels-
kunderabat) - hvorimod BMW skulle ha' 650,- + moms

Schmiedmann gad jeg ikke spilde på - så hellere gi' pengene til
Dansk Røde Kors

Mvh.
Brian S Jensen