diagram til vw transporter 94
Fra : Johnny Hægge

Dato : 04-02-05 19:17

Hej er der nogen, der kan hjælpe mig med et diagram til en transporter til
en vw transporter 94. Jeg har problemer med instrumentbrædtet. Dels er der
ingen lys i instrum. overhovedet. dels virker omdrejningstæller, blinklyset
osv ikke. Det vil sige. Blinklyset virker faktisk, man kan bare ikke se det
på instrumentbrædtet. Det er tilsyneladende ikke en kold lodning, men hvad
så?
Hilsen Johnny

Fra : Gl

Dato : 04-02-05 22:43

"Johnny Hægge" <jhaegge@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> på instrumentbrædtet. Det er tilsyneladende ikke en kold lodning, men hvad

Et kedeligt óg kendt problem på transporterne,, Du skal have nyt print i
instrumentet-- koster omkring 2700,-kr + udskiftning,
Det sker pga... alt for meget varme oppe og i printet, så det bliver skørt´´
at lodninger/banerne i printet springer... Jeg fik en til at prøve at lode,,
printet...
men han opgav.. da stort set alle var sprunget uden på og inden i´´

Mvh GL

Fra : peter

Dato : 05-02-05 00:30

> [...]
det
> på instrumentbrædtet. Det er tilsyneladende ikke en kold lodning, men hvad

Rolig nu som sagt et kendt problem
det er næste helt sikkert lodninger i det stik som lednings nettet bliver
sat i
lodningerne er sikkert revnet tag dit instrument ud og lod ALLE lodninger i
det stik efter
det kan være meget svært at se de er revnet
du kan se lodningerne i stikket når du har tager de 3 ure ud af instrumentet
lod evt også de 6 lodninger til spændings regulatoren sidder i det evt
hjørne lille sort ting med 3 ben