Billede af mit nye cockpit:)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 20:26

Fra : Liquid

Dato : 31-01-05 20:36

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:13

> You are ready for take-off.

112% :)

-M

Fra : Brian

Dato : 31-01-05 20:39

Hejsa

Morten Lorenzen skrev:
> Se i DBM :)

Wauww... der er eddermame stor imponator effekt
i alle de knapper med lys i !

Fed detalje på speedometeret forøvrigt.....

/Brian

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:14

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse

> Wauww... der er eddermame stor imponator effekt
> i alle de knapper med lys i !

Så skulle du se det i virkeligheden

> Fed detalje på speedometeret forøvrigt.....

Ja, den er mega nice, men skal lige vænne mig til at se turbo-meternålen
flyve op og ned

-M

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-02-05 07:36

> [...]
>
> Wauww... der er eddermame stor imponator effekt
> i alle de knapper med lys i !
>
> Fed detalje på speedometeret forøvrigt.....

ja, lige netop speedometeret's design (måden hvorpå tallene
er smidt på) kan jeg bestemt ikke li'

Men OK, sådan er smag så forskellig

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-01-05 20:45

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
> Se i DBM :)
>
> -M

Hmm, hvad er DBM??? Links?

\Michael

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:14

"Michael Jensen" <ikke_gyldig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, hvad er DBM??? Links?

news:dk.binaer.motor, men ellers se her:
http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Saab/

-M

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 20:45

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> -M
> Saab

Tillykke med din nye lånebil..)

Den skal du nok få meget sjov med..:)

--
Bjørn J.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:13

> Tillykke med din nye lånebil..)

Jeg betaler skam for den.

> Den skal du nok få meget sjov med..:)

Det er jeg slet ikke i tvivl om :)

-M

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 21:52

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg betaler skam for den.

Hvornår er den så helt betalt..?..;)

> Det er jeg slet ikke i tvivl om :)

Det er en dejlig bil, jeg kunne blot ikke have mit højre knæ for
midterkonsollen, ellers havde det nok været den i stedet for Volvoen.

--
Bjørn J.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-05 18:52

"BJ" <mailto:dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår er den så helt betalt..?..;)

Øhm, den er vist nok betalt kontant :) - Det er staten der vil have lidt pr.
måned... Noget med Ligningsloven §16 stk. 4... :(

> Det er en dejlig bil, jeg kunne blot ikke have mit højre knæ for
> midterkonsollen, ellers havde det nok været den i stedet for Volvoen.

Jeg må sige at jeg befinder mig ualmindeligt godt i Saab'en. Den er som støbt til
mig. Hvorimod jeg havde store problemer i Touareg'en... :(

-M
Glad Saab-kører, men ikke sikker på det bliver en Saab næste gang.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.146.35)

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-02-05 10:48

Saab Styrer bare sådan er DET bare.... Fed bil (har selv en gammel 9000
med det hele)

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-05 20:50

Morten Lorenzen wrote:

> Se i DBM :)
>
> -M
> Saab

Og for os stakler som ikke har adgang til binære grupper smider du det
vel lige pr mail til mig, eller også et sted på nettet så folk kan finde
det?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:13

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Og for os stakler som ikke har adgang til binære grupper smider du det vel
> lige pr mail til mig, eller også et sted på nettet så folk kan finde det?

Sådan cirka her: http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Saab/

-M
:)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-01-05 21:22

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev :

>Sådan cirka her: http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Saab/

Nice - men viserne i instrumentet til højre sidder da noget
alternativt ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-05 21:18

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Nice - men viserne i instrumentet til højre sidder da noget
> alternativt ;)

Det er ihvertfald ikke ret harmonisk i det rumskib :)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-01-05 21:22

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Nice - men viserne i instrumentet til højre sidder da noget
> alternativt ;)

Den første af dem til højre er motortemp. den er jo kold, så den er i bund,
den anden(I toppen) er turbo-meter, den er helt til venstre fordi den står i
tomgang, den sidste til højre er i top fordi det er tankmålere og jeg kun
har kørt 85 km i bilen

-M

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-01-05 21:41

> [...]

>tomgang, den sidste til højre er i top fordi det er tankmålere og jeg kun

hehe - det er jo ikke det, Morten - det ser bare ud som om visernes
omdrejningspunkt ikke er skala-tilpassede

Fra : Brian

Dato : 31-01-05 21:43

Hejsa

jan@fedtegreven.dk skrev:

> hehe - det er jo ikke det, Morten - det ser bare ud som om visernes
> omdrejningspunkt ikke er skala-tilpassede

Jaa... måske det er digital/LCD sjov, visere/skala ?
Eller rager de da toppen af skalaen, når du blæser til turbo'en

/Brian

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-02-05 10:51

HOV du er godt klar over at selve køre computeren er slukket IKK !!
Den kan vise alt om bilen mens du kører den skal sidde under speedometeret,
kig i manualen hvordan du tænder for lyset.
Husk den kan tændes/slukkes for i flere tempi..

Fra : Brian

Dato : 01-02-05 14:34

Hejsa

Eg Egemarke skrev:
> HOV du er godt klar over at selve køre computeren er slukket IKK !!

Næ, det vidste jeg ikke.....

> Den kan vise alt om bilen mens du kører den skal sidde under
> speedometeret, kig i manualen hvordan du tænder for lyset.
> Husk den kan tændes/slukkes for i flere tempi..

Okay.... så ved jeg det, hvis økonomien en gang bliver til
sådan en vogn.

/Brian

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-05 18:54

"Eg Egemarke" <mailto:egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: Billede af mit nye cockpit:)"

> HOV du er godt klar over at selve køre computeren er slukket IKK !!

Nej, går ikke synderligt meget op i biler... ( ;D )

> Den kan vise alt om bilen mens du kører den skal sidde under speedometeret,
> kig i manualen hvordan du tænder for lyset.

Godt så, kigger i aften. Tak for info.

> Husk den kan tændes/slukkes for i flere tempi..

Øhh ?

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.146.35)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-05 18:34

"jan@fedtegreven.dk" <mailto:jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Billede af mit nye cockpit:)"

> hehe - det er jo ikke det, Morten - det ser bare ud som om visernes
> omdrejningspunkt ikke er skala-tilpassede

Nååh, jamen det har de, det er bare fordi selve viserene ikke "bunder" i midten af
omdrejningspunktet :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.146.35)

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 01-02-05 12:48

Morten Lorenzen wrote:
> Se i DBM :)
>
> -M
> Saab

Der ser hyggeligt ud. Jeg savner dog noget navigation :)

Hvilken model drejer det sig om? og hvad koster sådan en fætter?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-05 18:31

"Rasmus Lauritsen" <mailto:razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse
"Re: Billede af mit nye cockpit:)"

> Der ser hyggeligt ud. Jeg savner dog noget navigation :)

Har en Garmin monteret helt ude til venstre på instrumentbordet(ved a-stolpen.)
(IKKE på billedet :) )

> Hvilken model drejer det sig om? og hvad koster sådan en fætter?

Saab 9-5 2,3t Vector Sportkombi. Prisen kender jeg ikke

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.146.35)