Hjemmeside om import af bil
Fra : Nicolai

Dato : 31-01-05 17:47

Findes der en side med alle anvisninger og hjælpehistorier om hvad man skal
huske osv..???

VH

Nicolai

Fra : Thomas

Dato : 31-01-05 17:53

Ja bl.a. http://bilimport.tkrath.dk

--
Thomas Krath

Fra : Jonas R.

Dato : 31-01-05 18:51

Thomas wrote:

> Ja bl.a. http://bilimport.tkrath.dk

Rekvalme fra egne internet sider frabedes ;)

Burde du ikke læse nogle lektier og lade være at svare herinde ;)

/Jonas R.

Fra : Thomas

Dato : 31-01-05 19:03

> Rekvalme fra egne internet sider frabedes ;)

Jeg har kun lavet siden fordi der er så mange der spørger - igen og igen og
igen og igen og igen og igen - for at undgå at skulle skrive det samme igen
og igen og igen og igen og igen og... :)

> Burde du ikke læse nogle lektier og lade være at svare herinde ;)

Jeg er klar - stil mig et spørgsmål hehe... :)

--
Thomas Krath

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 19:08

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen og igen og igen og igen og igen og... :)

> Jeg er klar - stil mig et spørgsmål hehe... :)

Hvor mange nåle er der i krydspindslejet i en RS500 motor?

--
Tom

Fra : Thomas

Dato : 31-01-05 19:11

> Hvor mange nåle er der i krydspindslejet i en RS500 motor?

Nu er det jo Skatteret jeg skal til eksamen i ;)

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 19:14

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu er det jo Skatteret jeg skal til eksamen i ;)

Så glæder vi os til at høre, hvem der fik ret.

--
Bjørn J.

Fra : Frederik

Dato : 31-01-05 21:32

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Nu er det jo Skatteret jeg skal til eksamen i ;)
>
> --
> Thomas Krath

Var jeg i starten af januar.

God fornøjelse...

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 31-01-05 21:41

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> skrev i en meddelelse

> Var jeg i starten af januar.

Revisor? -> så varer det jo ikke længe, før du har en Alfa

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 21:54

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Revisor? -> så varer det jo ikke længe, før du har en Alfa

Ha, han er jo så revisor..;)

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 31-01-05 22:01

> Ha, han er jo så revisor..;)

...og dermed penge nok til at købe den ægte vare med
V6-musik fra den bedste fabrikant :)

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 22:04

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ..og dermed penge nok til at købe den ægte vare med
> V6-musik fra den bedste fabrikant :)

Som revisor bør man køre R6..og er man rigtig god ... bokser 6 ...;)

--
Bjørn J.

Fra : Thomas

Dato : 31-01-05 22:52

> Som revisor bør man køre R6..og er man rigtig god ... bokser 6 ...;)

Det er kunderne desværre ikke enig i :(

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 31-01-05 23:21

KLIP

> Det er kunderne desværre ikke enig i :(

Det er *ikke* nemt at have kunder, men en af mine revisorer kører da i Pøsjø
V6 designet af Bertone..;)

Det smager da lidt af spagetti..:)

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 21:37

> "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er *ikke* nemt at have kunder, men en af mine revisorer kører da i
> Pøsjø V6 designet af Bertone..;)

Har du aldrig drøftet størrelsen af hans honorar? )

--
Tom

Fra : Thomas

Dato : 01-02-05 21:40

> Har du aldrig drøftet størrelsen af hans honorar? )

PRÆCIS problemet! Det er svært at forhandle honorar når du ankommer i en
Porsche ;)

--
Thomas Krath

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-01-05 23:12

BJ wrote:

> Som revisor bør man køre R6..og er man rigtig god ... bokser 6 ...;)

TVR og Subaru?

--
Hygge..
Thomas