rally video 4x4 BMW
Fra : Snothas

Dato : 30-01-05 16:33

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-05 16:55

Snothas telepaterede følgende til sin PC:
> rimligt godt reddet:
> http://www.gwynfryn.co.uk/downloads/v-bmw.wmv

Ja, det kan man vist ikke gøre to gange...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 20:05

> Snothas telepaterede følgende til sin PC:
>
> Ja, det kan man vist ikke gøre to gange...

ligesom at se mig køre bimmer jo )))

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 30-01-05 20:18

Hejsa

Juel skrev:

> ligesom at se mig køre bimmer jo )))

Så forstår jeg bedre den skade du omtalte for noget tid siden

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 23:14

> Så forstår jeg bedre den skade du omtalte for noget tid siden

hehe var det denne... http://starchild.dk/bmw/

Mvh
Morten

Fra : Brizz

Dato : 31-01-05 14:08

> rimligt godt reddet:
> http://www.gwynfryn.co.uk/downloads/v-bmw.wmv

Er det bare mig eller lyder kommentatorene ikke som Igchl taschel? de danske
"musikere"?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....MEGET snart med Xenon

Fra : NS

Dato : 31-01-05 15:35

Brizz wrote:

> Er det bare mig eller lyder kommentatorene ikke som Igchl taschel? de danske
> [...]
Jeg synes mere det lyder som portugisisk.