... hente sit web-site ned fra serveren? o~
Fra : Carsten J. Thomsen

Dato : 22-05-01 19:47

Hej!

Jeg har en stor hjemmeside liggende på et web-hotel (lavet i Frontpage)

Den er blevet slettet lokalt på min PC

Kan man hente den ned fra serveren - og ind i Frontpage Extensions igen?

Det skal helst være sådan at jeg igen kan have den lokalt liggende på
maskinen -
og først gå online, når den skal publiceres...

Hvordan ta'r jeg ALT ned på PC'en igen?

Mange hilsner

Carsten J. Thomsen
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk
Copenhagen - Denmark

Fra : Andreas Paasch

Dato : 22-05-01 22:15

Enkelt,

åben det online og publish det til din harddisk !

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Carsten J. Thomsen

Dato : 24-05-01 12:43

Hvordan publish til harddisk?

Fra : Andreas Paasch

Dato : 24-05-01 15:21

Carsten,

det er bare omvendt i forhold til hvad du gør normalt.

Normalt arbejder du offline på din PC og når du er færdig, publisher/udgiver
du dine sider til internettet.
Vil du have dem på din PC igen, åbner du dit web online og publisher det til
din harddisk.

Derfra kan du så arbejde offline igen, og uploade når tiden er inde til det.

Fra : Doc.Bill

Dato : 30-05-01 00:51

Hvis du bruger Windows Commander er det en let sag - det gør ingen
forskel hvilke vej du kopiere.

jan klausen