Afmontering af kofanger Peugeot 307
Fra : anders

Dato : 28-01-05 20:48

Hejsa

Baggrund:
Jeg har et oliefyr som jeg skal have sat i en 307 2.0 HDI.
Montereingsvejledningen fra EberSpächer (hydronic) viser at fyret skal
monteres bag kofangeren i venstre side.
(der er vist heller ikke plads andre stedder i maskinrummet)

Spørgsmålene:
Hvordan får jeg kofangeren af ?
Nogen "hemmelige" tricks ?
Noget jeg for for alt i verden ikke må eller skal ?

På forhånd tak.
Anders

Fra : Søren Wind

Dato : 28-01-05 23:21

> Spørgsmålene:
> Hvordan får jeg kofangeren af ?
> Nogen "hemmelige" tricks ?
> Noget jeg for for alt i verden ikke må eller skal ?

Lytter lige med her, da jeg skal montere ny konfanger om 14 dage, og man
endnu ikke kan købe Haynes til den model

Fra : Ulrich

Dato : 29-01-05 08:28

"Søren Wind" <s.wind@2o6.dk> skrev i en meddelelse

> Lytter lige med her, da jeg skal montere ny konfanger om 14 dage, og man
> endnu ikke kan købe Haynes til den model

Søren burde kende dette link
http://www.hi-speed.dk/Intercooler_307/Intercooler_307.html

Hygge Ulrich

Fra : anders